Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-03
Zielona Góra: Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw
w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 30260 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PZOZ Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3254333, faks 068 3254333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: hospicjum.bipzielonagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków różnych i środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze poprzez realizację następujących części: 1.1. Część I - sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze; 1.2. Część II - sukcesywna dostawa środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego leków różnych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6 A do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.2.5. SIWZ. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo- ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku; d. w wyjątkowych sytuacjach na CITO; 2.2. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leki muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). 2.3. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 2.4. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 2.5.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6A do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy lek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym; 2.6.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6 - produkty farmaceutyczne. 3. Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego środków opatrunkowych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.3.4. SIWZ. 3.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku. 3.2.Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia środków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 3.3.W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 3.4.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy środek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym; 3.5.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 - jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Zielona Góra siedziba Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. posiadają zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z art. 74 i 99 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub odpowiedniego miejscowo wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego - dotyczy tylko części I; 2. posiadają zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z art. 74 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.) - dotyczy Wykonawców prowadzących hurtowy obrót produktami leczniczymi -dotyczy tylko części I. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.8) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. dla części I -Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a wartość netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen; c) skreślenia z wykazu leków objętych cenami urzędowymi na podstawie uprzedniego pisemnego zawiadomienia wraz z uzasadnieniem; 2) dostawy odpowiednika leków w ramach tej samej nazwy międzynarodowej, posiadającego to samo spektrum działania oraz spełniającego wymagania § 2 ust. 1 pkt 3, o tej samej lub niższej cenie jak określono w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy - w przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji leków objętych przedmiotem zamówienia. 2. dla części II -Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: 1) zmiany cen jednostkowych wyłącznie w przypadku: a) zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a wartość netto pozostanie bez zmian; b) zmian cen urzędowych środków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen; c) skreślenia z wykazu środków objętych cenami urzędowymi na podstawie uprzedniego pisemnego zawiadomienia wraz z uzasadnieniem; 2) dostawy zamiennika środków o tej samej lub niższej cenie jak określono w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy - w przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji środków objętych przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: hospicjum.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hospicjum im.
Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra , pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra , pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sukcesywna dostawa leków różnych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego leków różnych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6 A do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.2.5. SIWZ. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo- ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku; d. w wyjątkowych sytuacjach na CITO; 2.2. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leki muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). 2.3. Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 2.4. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 2.5.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6A do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy lek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa środków opatrunkowych na potrzeby Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego środków opatrunkowych, których zestawienie rodzajowo - ilościowe przedstawiono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.3.4. SIWZ. 1.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia: a. sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b. w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia rodzajowo - ilościowego; c. w dni robocze od poniedziałku do piątku. 1.2.Termin ważności (przydatności do stosowania) dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia środków musi wynieść co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy; 1.3.W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w szczególności koszt transportu, opakowania, za i rozładunku, opłat celnych i podatków; 1.4.Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik Nr 6B do niniejszej SIWZ zawiera przewidywalną maksymalną wielkość dostawy, która jest wielkością szacunkową, w związku z czym Zamawiający zastrzega, iż nie każdy środek w niej wyszczególniony może zostać zakupiony w pełnym zakresie ilościowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Dostawa energii elektrycznej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- 24/2024 Dostawa produktów leczniczych i medycznych do Szpitala Rejonowego im. dr J. Rostka w Raciborzu
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.