eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPowiat Suwalski - Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Suwałki: Powiat Suwalski - Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.
Numer ogłoszenia: 302648 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258186 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powiat Suwalski - Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 596,44 MWh w okresie od dnia 01.01.2016r. do 31.12.2016r. 2. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność. 3. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 4. Operator systemu dystrybucyjnego - zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 kolumna /Operator Systemu Dystrybucyjnego/. 5. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (odbiorców/płatników) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 14 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 596,44 MWh z tego: Strefa I 389,98 MWh Strefa II 206,46 MWh Strefa III 0,00 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej (+/-5%). 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r., z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1 kolumna /Okres dostaw/. 5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. Obowiązujące obecnie umowy terminowe ulegną rozwiązaniu z dniem 31.12.2015r. bez konieczności ich wypowiadania. 6. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, odbiorcy posiadają umowy dystrybucyjne. 7. W Załączniku nr 1 wskazano obecnego dostawcę energii elektrycznej w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru. 8. Okresy rozliczeniowe stosowane dla punktów poboru: Grupa taryfowa C2x 1 miesiąc Grupa taryfowa C1x 1 miesiąc Grupa taryfowa Gx 1 miesiąc..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Białymstoku, Świętojańska 12, 15-082 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150296,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153255,26

  • Oferta z najniższą ceną: 153255,26 / Oferta z najwyższą ceną: 153255,26

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.