Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Poznań: Centrum Mechatroniki, Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej. Wykonanie spinki kanalizacji deszczowej.
Numer ogłoszenia: 302706 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska , pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60-965 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6653538, faks 061 6653738.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www2.put.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Mechatroniki, Biomechaniki i Nanoinżynierii Politechniki Poznańskiej. Wykonanie spinki kanalizacji deszczowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót sanitarnych związanych z przełożeniem odcinka kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie parkingu samochodowego przy hali A4 na terenie Politechniki Poznańskiej w rejonie ul. Berdychowo i Jana Pawła II w Poznaniu. Całość inwestycji zlokalizowana jest na terenie działki Inwestora..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem (budowa sieci wodno-kanalizacyjnej) i wartością ( 140.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 2) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia: Kierownika robót (min. 1 osoba) lub Kierowników robót: a) posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności (do oferty załączyć należy kopię posiadanych uprawnień potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., b) posiadającego min. 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót c) należącego do właściwej izby samorządu zawodowego / wpis na listę członków potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę aktualnym w dacie złożenia oferty (do oferty załączyć należy kopię zaświadczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł, a okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt 1 i 4 działu III SIWZ wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców do oferty muszą być załączone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez Pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. ppkt 1, 2 składa odpowiednie dokumenty, wystawione zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605 wraz z późn. zmianami), tj.: 1) zamiast dokumentów pkt 1 ppkt 1, ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej tj, pkt 2 ppkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2. ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt 2 działu III SIWZ wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (budowa sieci wodno-kanalizacyjnej) i wartością ( 140.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min 2 roboty budowlane), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tzw. referencje) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych t.j. zakończonych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, by przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c) wskazanie zakresu robót, kubaturę obiektu, d) wskazanie wartości robót, e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f). wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą oni spełniać łącznie. 2) Wykonawca przedstawi w Załączniku nr 4 - osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą oni spełniać łącznie. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca w Załączniku 4, wskazał osoby którymi będzie dysponował (zał. 4a). 6. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt 3 działu III SIWZ wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000,00 zł ( okres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej dzień składania ofert ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.put.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Poznańska ul. Kórnicka 5 ( DS3 pok.2 )
61-141 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Poznańska pl. Mari Skłodowskiej Curie 5 ( pok 205 - Rektorat ). 60-965 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO PRIORYTET 13 DZIAŁANIE 13.1.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.