Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-16
Warszawa: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym środków transportu
Numer ogłoszenia: 302728 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym środków transportu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości (w tym środków transportu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, nr 1A, nr 2 i nr 2A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości i części II zamówienia - ubezpieczenie środków transportu Ministerstwa Sprawiedliwości stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BDG-II-3710-22-12..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% zamówienia podstawowego w zakresie ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.11-0, 66.51.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca posiada zezwolenie lub inny dokument właściwego organu potwierdzający posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, tj. w przypadku: a) części I zamówienia: grupy 8, 9 i 13 Działu II, zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. , Nr 124 poz. 1151 ze zm.); b) części II zamówienia: grupy 1, 3, 10 i 18 Działu II, zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. , Nr 124 poz. 1151 ze zm.) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą zezwolenia lub innego dokumentu właściwego organu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, tj w przypadku: a) części I zamówienia: grupy 8, 9 i 13 Działu II, zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003r., Nr 124 poz. 1151 ze zm.); a) części II zamówienia: grupy 1, 3, 10 i 18 Działu zgodnie z Załącznikiem do ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124 poz. 1151 ze zm.) - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: Wykonawca na koniec 2011 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) musiał posiadać wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi w wysokości nie mniejszej niż 120% i kapitał własny w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą części sprawozdania finansowego za 2011 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzającego, że Wykonawca posiadał wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi w wysokości nie mniejszej niż 120% i posiadał kapitał własny w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000 zł (słownie : trzydzieści milionów złotych) wraz z opinią o badaniu części sprawozdania przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, z którego muszą wynikać informacje dotyczące wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi oraz informacja o kapitale własnym na koniec 2011 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatni 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - oryginał lub kopia dokumentów poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wartości liczbowych wyrażonych w walutach obcych, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu danej waluty, określonego przez NBP na dzień bilansowy, na który zostało sporządzone dane sprawozdanie finansowe, chyba, że sposób przeliczenia wynika z danego dokumentu. Jeżeli w dniu bilansowym NBP nie opublikowało informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał dokumentu lub kopia (odpis) notarialnie poświadczona).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach i zgodnie z następującymi warunkami: 5.1. W części I zamówienia: a) W przypadku dokonania aktualizacji wartości i rodzaju mienia obejmowanego ubezpieczeniem w ramach umowy, wynikającej ze zmian w stanie posiadania Zamawiającego. W przypadku zmian w stanie posiadania Zamawiającego, które mogą mieć miejsce po zawarciu umowy generalnej, Wykonawca obejmie do wysokości 35% ogólnej łącznej wartości ubezpieczanego mienia na dzień zawarcia umowy generalnej, bez naliczania dodatkowej składki, automatyczną ochroną ubezpieczeniową nowonabyte przez Zamawiającego mienie lub inwestycje zrealizowane w okresie ubezpieczenia lub mienie przejęte w użytkowanie, od momentu przejścia na Zamawiającego ryzyka związanego z posiadaniem tego mienia. Zamawiający nie ma obowiązku informowania Wykonawcy na bieżąco w trakcie okresu ubezpieczenia o zmianach w wartości, ilości i rodzajach ubezpieczonego mienia, jeżeli wartościowa zmiana mienia nie przekroczy 35% limitu wzrostu określonego w klauzuli automatycznego pokrycia, za wyjątkiem zmian związanych z nowymi lokalizacjami. Jeżeli w związku ze zmianami stanu posiadania Zamawiającego wartość mienia wycofanego z ubezpieczenia przekroczy wartość mienia nowonabytego w okresie ubezpieczenia, to Zamawiającemu przysługuje zwrot składki. Składka będzie rozliczona na koniec okresu ubezpieczenia. Podstawą rozliczenia składki będzie różnica stanu sum ubezpieczenia na początek i na koniec rozliczanego okresu. Kwota składki do zwrotu będzie obliczana oparciu o tę różnicę i stawki przyjęte dla poszczególnych rodzajów mienia, w wysokości 50% składki należnej za okres rozliczeniowy. b) W przypadku zmian miejsca ubezpieczenia wynikających z objęcia przez Zamawiającego nowych lokalizacji lub umieszczenia mienia Zamawiającego w nowych lokalizacjach. W przypadku objęcia przez Zamawiającego nowej lokalizacji lub umieszczenia mienia w nowej lokalizacji Zamawiający w ciągu 30 dni od daty objęcia danej lokalizacji lub umieszczenia w niej mienia powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca potwierdzi ochronę ubezpieczeniową dla nowej lokalizacji od daty jej objęcia/umieszczenia w niej mienia przez Zamawiającego. W przypadku dokonania przez Zamawiającego powiadomienia Wykonawcy o nowej lokalizacji w terminie późniejszym niż 30 dni, Wykonawca potwierdzi obejmowanie ochroną ubezpieczeniową nowej lokalizacji od dnia następnego po dniu, w którym otrzymał powiadomienie Zamawiającego. c) W przypadku objęcia usług ubezpieczeniowych stawką VAT. W przypadku ustawowego wprowadzenia stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy podwyższyć należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku. d) W przypadku przekazania części mienia Zamawiającego innemu podmiotowi administracji publicznej. W przypadku przekazania części mienia Zamawiającego innemu podmiotowi administracji publicznej, na wniosek Zamawiającego w umowie ubezpieczenia może zostać wskazany ten podmiot administracji publicznej jako Ubezpieczony w stosunku do przekazanego mu mienia. e) W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy generalnej. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy generalnej strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia. f) W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji szkód. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji szkód i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie generalnej, mogą one zostać wprowadzone, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego i nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie stawek. g) W przypadku zmian w zakresie działalności prowadzonej przez Zamawiającego. W przypadku zmian w zakresie działalności prowadzonej przez Zamawiającego mogących mieć wpływ na postanowienia umowy ubezpieczenia, w szczególności na zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i konieczność jego dostosowania do zmienionego zakresu działalności niezbędne modyfikacje zostaną wprowadzone do umowy ubezpieczenia na podstawie uzgodnień między stronami. h) W razie stwierdzenia jakichkolwiek niezamierzonych błędów lub opuszczeń. W razie stwierdzenia jakichkolwiek niezamierzonych błędów lub opuszczeń w dokumentacji, zgłoszeniach lub realizacji umowy strony uzgodnią sposób ich sprostowania. i) W przypadku konieczności wydłużenia okresu ubezpieczenia. W przypadku nierozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie jednostek administracji rządowej przeprowadzanego przez centralnego zamawiającego, okres ubezpieczenia może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony, jednak nie dłużej niż do dnia 06.10.2013r. Za wydłużony okres ochrony ubezpieczeniowej Zamawiający zapłaci składkę wg taryfy składki określonej przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z zasadą pro rata temporis, w rozliczeniu na dni ochrony ubezpieczeniowej. 5.2. W części II zamówienia: a) W przypadku zakupu, przyjęcia w użytkowanie, sprzedaży, wycofania z eksploatacji lub przekazania pojazdów. W przypadku zakupu lub przejęcia pojazdu przez Zamawiającego w trakcie okresu ubezpieczenia, na wniosek Zamawiającego, może on zostać ubezpieczony na warunkach i stawkach określonych w Umowie Generalnej. W przypadku sprzedaży, wycofania z eksploatacji lub przekazania pojazdu objętego umową generalną zostanie on na wniosek Zamawiającego wyłączony z umowy generalnej. Za niewykorzystany okres ubezpieczenia Zamawiającemu przysługuje zwrot składki. b) W przypadku uaktualnienia wartości pojazdów. Wartości pojazdów, które będą zgłaszane do umowy generalnej ubezpieczenia zgodnie z terminami ekspiracji obowiązujących polis, mogą się różnić od wartości podanych w SIWZ po dokonaniu przez Zamawiającego ich aktualizacji na dzień zgłoszenia do ubezpieczenia. Należna składka z tytułu ubezpieczenia AC za dany pojazd wraz z wyposażeniem będzie wyliczana w oparciu o tą zaktualizowaną wartość i taryfę składki przyjętą w umowie generalnej. c) W przypadku wejścia przez Zamawiającego w posiadanie pojazdów innego rodzaju W przypadku wejścia przez Zamawiającego w posiadanie pojazdów innego rodzaju, niż dotychczas posiadane, strony uzgodnią i wprowadzą do umowy taryfy składki dla ubezpieczenia tego innego rodzaju pojazdów. d) W przypadku konieczności zmiany zakresu ubezpieczenia pojazdu w związku z podróżą zagraniczną. W przypadku wyjazdu ubezpieczonego pojazdu poza terytorium RP i koniecznością czasowego rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej Zamawiający może zwrócić się z wnioskiem o rozszerzenie do Wykonawcy. Za rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej w związku z wyjazdem za granicę Wykonawca może wymagać opłacenia składki dodatkowej. e) W przypadku objęcia usług ubezpieczeniowych stawką VAT. W przypadku ustawowego wprowadzenia stawki VAT na usługi ubezpieczeniowe Wykonawca będzie mógł w trakcie realizacji umowy podwyższyć należną wartość za realizowane świadczenie ubezpieczeniowe o wartość stawki podatku. f) W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy generalnej. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, które mają zastosowanie do umowy generalnej strony uzgodnią zakres i sposób ich wprowadzenia. g) W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji szkód. W przypadku zmiany przez Wykonawcę zakresu i warunków ubezpieczenia lub procedur obsługi i likwidacji szkód i zaoferowania Zamawiającemu wprowadzenia tych zmian w umowie generalnej, mogą one zostać wprowadzone, jeżeli są korzystne dla Zamawiającego i nie wiążą się ze zwyżką zagwarantowanych w umowie stawek. h) W razie stwierdzenia jakichkolwiek niezamierzonych błędów lub opuszczeń W razie stwierdzenia jakichkolwiek niezamierzonych błędów lub opuszczeń w dokumentacji, zgłoszeniach lub realizacji umowy strony uzgodnią sposób ich sprostowania. i) W przypadku konieczności wydłużenia okresu ubezpieczenia. W przypadku nierozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie jednostek administracji rządowej przeprowadzanego przez centralnego zamawiającego, okres ubezpieczenia może zostać na wniosek Zamawiającego wydłużony, jednak nie dłużej niż do dnia 06.10.2013r. Za wydłużony okres ochrony ubezpieczeniowej Zamawiający zapłaci składkę wg taryfy składki określonej przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z zasadą pro rata temporis, w rozliczeniu na dni ochrony ubezpieczeniowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Ministerstwa Sprawiedliwości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie środków transportu Ministerstwa Sprawiedliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie środków transportu Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 2 i nr 2A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia - ubezpieczenie środków transportu Ministerstwa Sprawiedliwości stanowiących integralną część niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.