Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Łódź: Instalacja systemu dystrybucji kluczy w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 302776 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6357723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja systemu dystrybucji kluczy w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu elektronicznego przechowywania, automatycznego wydawania i ewidencji kluczy wraz z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi . 2. Dostawa obejmuje trzy niezależne szafy na klucze wraz z brelokami wraz z brelokami o łącznej pojemności nie mniejszej niż 162 sztuki. 3. System musi posiadać dwukierunkowy interface do systemu integrującego GEMOS 3. 4. Dostawa i uruchomienie systemu obejmuje również przeszkolenie administratorów i personelu obsługującego system, wykonywanie w okresie gwarancji wszelkich czynności konserwacyjnych, usuwanie awarii systemu, uaktualnianie oprogramowania. 5. Zamawiający wymaga 24 miesięcznego okresu gwarancyjnego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty będzie w Załączniku do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek 1. Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. Warunek 2. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 200000.00 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek 3. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą pełnomocnika ochrony informacji niejawnych - ustawa o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zmianami. Warunek 4. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami zabezpieczenia technicznego - minimum jedna osoba- posiadającymi zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie administrowania systemem zarządzania budynkiem GEMOS 3 wydane przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę. Warunek 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami zabezpieczenia technicznego, którzy spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami, tj. posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego. Warunek 6. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pracownikami kierującymi realizacją zadania w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających - minimum jedna osoba, którzy posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Warunek 7. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami wykonującymi prace, które posiadają ważne poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie ochrony informacji niejawnych - Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zmianami - o klauzuli - zastrzeżone. Warunek 8. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami wykonującymi prace, które posiadają przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych - Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zmianami. Warunek 9. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, o których mowa w punktach: 4-8. Warunek 10. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100000.00 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia 2. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków oraz złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej w wykazie robót łącznej ilości robót, poprzez przydzielenie każdemu z Wykonawców punktów o ilości równej łącznej ilości wykonanych robót zrealizowanych przez Wykonawcę. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny Wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej Wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełniania przez tych Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych Wykonawców. Podstawą ustalenia kolejności będzie porównanie robót o najwyższej wartości. 6. W przypadku, gdy w wyniku oceny Wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4 i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 5, dwóch lub więcej Wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 2, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie o powołaniu pełnomocnika ochrony informacji niejawnych. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum jedna osoba), wraz z kserokopiami certyfikatów lub dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i uprawnienia (certyfikat zaświadczający przeszkolenie w zakresie administrowania systemem zarządzania budynkiem GEMOS 3) poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopiami certyfikatów lub dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i uprawnienia - licencje pracownika ochrony technicznej poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (minimum jedna osoba) kierujących realizacją zadania w zakresie instalacji elektronicznych systemów zabezpieczających, które posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia: licencje pracownika ochrony technicznej II stopnia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopiami certyfikatów lub dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia: upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych - poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli - zastrzeżone poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z kserokopiami certyfikatów lub dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje i uprawnienia: zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazach o których mowa w punktach od 6 do 10 Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000.00 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, 90 - 950 Łódź, al. Kościuszki 14, pokój 15 - recepcja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.