To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych.
Numer ogłoszenia: 302794 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70901 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa i dostarczenie dwóch modeli pamięci przenośnej, w tym: 630 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8 GB, w skórzano-metalowej obudowie, w kolorze czarno-srebrnym, z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach (wraz z zatyczką): dł. 65 mm x szer. 20 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 12 MB/s, - prędkość zapisu: min. 6 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z kartonowym opakowaniem. 800 szt. pamięci przenośnej o pojemności 8gb w obudowie z drewna koloru mahoniowego, z obrotowym, jednostronnie wysuwanym bocznie czytnikiem USB, , z wygrawerowanym logiem KNF, o wymiarach: dł. 60,5 mm x szer. 18 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), z min. 2-letnią gwarancją, o min. parametrach: - interfejs pamięci: USB 1.1 i USB 2.0, - prędkość odczytu: min. 10 MB/s, - prędkość zapisu: min. 5 MB/s, - kompatybilny z systemami operacyjnymi: Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS, Linux. wraz z opakowaniem Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Bloczka: - format A4, - liczba kartek - 20, - materiał: papier offsetowy 80 g/m2, druk 2+0 (logo KNF - z pełną nazwą instytucji, dane teleadresowe, nadruk na kartce - kratka wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego), w 2 kolorach**, - plecki tekturowe (tektura szara- grubość 1 mm),klejone po krótszym boku od góry, przód biały, nadruk logo KNF - z pełną nazwą instytucji, w 2 kolorach**, druk 2+0, papier 180 g/m2, kreda, lakierowana; - pakowane po 100 sztuk - nakład: 7.000 szt. 2. Teczki - (składanej z wykrojnika przygotowanego przez Wykonawcę ze skrzydełkami z trzech stron): - kolor biały karton 300 g/m2, lakier, lakier offsetowy zabezpieczający, - wielkość po złożeniu 220 mm x 310 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), grubość grzbietu: 15 mm, - nadruk na froncie: logo KNF (75 mm x 30 mm) z pełną nazwą instytucji - dwa kolory: czarny i granat, nadruk na odwrocie teczki: logo KNF (50 mm x 20 mm) z pełną nazwą instytucji i dane teleadresowe (100 mm x 60 mm), w 2 kolorach** teczki w arkuszach plano (sztancowane bez składania, na płasko), - spodnia okładka (ze skrzydełkami) posiada zabezpieczenie przed wypadnięciem kartek - góra i dół szer. przy środku teczki 50 mm (bez grubości grzbietu), przy zakładce 65 mm (bez grubości grzbietu), z wyciętymi umocowaniami zakładki, - pakowane po 100 sztuk, - nakład: 7.000 szt. Przedmiotem zamówienia dla części III jest dostawa i dostarczenie następujących materiałów promocyjnych: 1. Długopisów aluminiowych w kolorze srebrnym: - grawerowanie: logo KNF oraz adres www.knf.gov.pl, - wkład w kolorze niebieskim, - ilość: 6.000 szt. 2. Plastikowych układanek logicznych: - w min. 20 wersjach (rodzajach gier logicznych), - o wymiarach: 40 mm x 40 mm x 40 mm (z dopuszczalną tolerancją 2 mm), - znakowanych (T2- tampodruk) na spodzie logiem KNF o wymiarach 30 mm x 30 mm, w 2 kolorach**, - ilość: 800 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów promocyjnych część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp. J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36936,90
Oferta z najniższą ceną: 35163,70 / Oferta z najwyższą ceną: 52249,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów promocyjnych część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp. J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin., kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26205,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14140,00
Oferta z najniższą ceną: 14140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów promocyjnych część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CNS Group Sp. z o.o. , 50 - 541 Wrocław., Al. Armii Krajowej 45, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9448,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8392,00
Oferta z najniższą ceną: 8392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10796,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.