eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn ZdrójWywóz odcieków z Zakładu Gospodarki Odpadami w m. Wardyń Górny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Połczyn Zdrój: Wywóz odcieków z Zakładu Gospodarki Odpadami w m. Wardyń Górny
Numer ogłoszenia: 302808 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. , ul. Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 716 29 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odcieków z Zakładu Gospodarki Odpadami w m. Wardyń Górny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odcieków z Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym w ilości ok.15 000 m3 rocznie obejmujący swym zakresem: - wypompowanie odcieków ze zbiornika na odcieki znajdującego się na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym do beczki asenizacyjnej, transport odcieków do oczyszczalni ścieków w Połczynie-Zdroju lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego i zrzut odcieków ( bez kosztów przyjęcia odcieków na oczyszczalni) Zakres usług wywozu odcieków z Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym : a/ Wykonawca musi podjąć pracę pojazdem asenizacyjnym w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia awarii pracującego sprzętu Wykonawcy, podstawienie następnego pojazdu nastąpi w ciągu 4 godzin. b/ Częstotliwość wywozu odcieków ustalać będzie Zamawiający w taki sposób, aby nie doszło do przepełnienia zbiorników i przelania się odcieków poza obręb zbiornika. c/ Wywożone odcieki ze zbiornika w Wardyniu Górnym będą zrzucane do oczyszczalni ścieków w Połczynie-Zdroju. d/ Każdorazowo transport odcieków będzie ważony na wadze i potwierdzony przez pracownika obsługującego wagę (kwit wagowy). e/ Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w godz. 700- 1500 . f/ W sytuacjach szczególnych wywóz odcieków może być zlecony do wykonania w czasie godzin nocnych lub w dniach ustawowo wolnych od pracy - bez dodatkowego wynagrodzenia. g/ Pompowanie odcieków ze zbiornika do beczki asenizacyjnej Wykonawcy przy pomocy urządzeń Wykonawcy (sprawnych technicznie). h/ Wykonawca będzie prowadził dokumentację dotyczącą przekazywania odcieków (nieczystości ciekłych) z Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11.12.2001r. /Dz. U. Nr 152, poz. 1736/. i/ Beczki asenizacyjne wywożące odcieki ze składowiska odpadów winny być napełniane do pełna. j/ Każdorazowo transport odcieków winien być potwierdzony dla Wykonawcy zamówienia przez upoważnionego pracownika MPGO Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług, - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - oświadczenie , iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - oświadczenie; iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić : - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust.l ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców - Minimalne wymagania kwalifikacyjne 2.1. Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych prac , 2.2. wszystkie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winne posiadać przynajmniej 3-letnie doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie wykonywania prac o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu, 2.3. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych, wystawionego przez Burmistrza Połczyna-Zdroju zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale III SIWZ w tym, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty. 4.1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 3 i nie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 2, 4.2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Ponadto oferta powinna zawierać : - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokumenty formalne dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.4. Inne dokumenty: 4.4.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty : - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru na zał. nr 4, - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - wykaz sprzętu z podaniem marki, oraz parametrów technicznych w tym pojemność (m3) beczek asenizacyjnych, przeznaczonego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. - Kopia zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, wystawionego przez Burmistrza Połczyna-Zdroju zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Aktualny okres ważności pozwolenia nie krótszy niż do 30.06.2010r..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. Wardyń Górny 35 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. Wardyń Górny 35 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.