Ogłoszenie z dnia 2011-09-23
Siemianowice Śląskie: Likwidacja barier architektonicznych - sanitariaty dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych w Siemianowicach Śl. przy ul. Lipowej 3
Numer ogłoszenia: 302866 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych , ul. Lipowa 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 220 02 23, faks 32 220 02 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi-bip.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa - Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier architektonicznych - sanitariaty dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Integracyjnych w Siemianowicach Śl. przy ul. Lipowej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Lipowej 3 w tym: zgodnie z załączonym do siwz -dokumentacją projektową (dodatek nr 9 do siwz), -przedmiarem robót (dodatek nr 8 do siwz), -specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dodatek nr 10 do siwz). Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych, tj.: -prace demontażowe, -prace murarskie, -montaż okładzin, -montaż drzwi, -pokrycie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi, -roboty malarskie, -prace związane z instalacją elektryczną, -prace związane z instalacją sanitarną. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową,(dodatek nr 9 do siwz) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 10 do siwz) oraz przedmiarami robót- (dodatek nr 8 do siwz), z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, Prawem budowlanym i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi realizacji robót będących przedmiotem zamówienia z najwyższą starannością. 2. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego stosowania i respektowania przepisów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 z 2003 r. poz. 401 z poźn. zmianami) oraz z 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 z 2003 r. poz. 1126 z późn. zmianami). Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami B.H.P. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, za ich zgodność ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i przedmiarem robót oraz terminowość wykonania robót. 4. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania z terenu budowy wszystkich odpadów powstałych po demontażu. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go zamawiającemu w terminie końcowego odbioru robót w stanie umożliwiającym pełną eksploatację. 5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Prowadzone prace wymagają opracowania przez wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 6. Prace budowlane będą realizowane w czynnym obiekcie. Wykonawca obowiązany jest do pełnego, skutecznego i bezpiecznego zabezpieczenia terenu objętego przedmiotem zamówienia, zwłaszcza poprzez: 1) dokładne zabezpieczenie terenu szkoły przed pyłem, kurzem i ewentualnym zagrożeniem dla osób trzecich poprzez odgrodzenie całego terenu objętego pracami z jednoczesnym zapewnieniem właściwej i bezpiecznej komunikacji użytkowników obiektu; 2) zabezpieczenie istniejących podłóg przed trwałym zniszczeniem, szczególnie na terenie objętym robotami budowlanymi oraz podczas transportu materiałów i sprzętu technicznego; 3) utrzymanie w należytym porządku terenu objętego przedmiotem zamówienia (pracami remontowymi). W czasie trwania robót wykonawca powinien utrzymywać teren szkoły w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt, materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne usunąć z budynku; 4) systematyczne wywożenie gruzu z rozbiórki - z uwagi na brak miejsca na jego składowanie; 5) transport na terenie obiektu winien być uzgodniony z Zamawiającym . Transport materiałów i urządzeń należy prowadzić w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla otoczenia. Na stanowiskach pracy należy gromadzić materiały niezbędne do wykonania robót na danym odcinku. 7. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane, jeżeli jest to możliwe w taki sposób, aby nie zakłócać bez potrzeby lub w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach komunikacyjnych. 8. Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym czasu wykonywania prac najbardziej hałaśliwych i uciążliwych. 9. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy, a na stolarkę budowlaną 60 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający żąda zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniajacych do zamówienia podstawowego, stanowiacych nie więcej niż 50% jego wartości zgodnie z art.67 ust.1 pkt6 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być : -prace demontażowe, -prace murarskie, -montaż okładzin, -montaż drzwi, -pokrycie podłóg i ścian płytkami ceramicznymi, -roboty malarskie, -prace związane z instalacją elektryczną, -prace związane z instalacją sanitarną.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 31.21.00.00 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda obejmowała swoim zakresem roboty ogólnobudowlane , oraz roboty w branży instalacyjno - sanitarnej oraz instalacji elektrycznych, o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). (w przypadku wykazania wartości w walucie obcej, dla oceny spełniania w/w warunku Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej wartości i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie, co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj.Dz.U.2006 nr156 pozycja 1118 z późn. zm. lub odpowiadajace im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z z przedmiotem zamówienia w kwocie sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy PLN 00/100), - w przypadku wykazania sumy ubezpieczenia w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1 w odniesieniu do terminu wykonania w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy; b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia; 1.2. w odniesieniu do zmiany wynagrodzenia (brutto) Wykonawcy w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT na roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 1.3. inne zmiany: a) możliwa jest zmiana co do kierownika budowy wskazanego w ofercie Wykonawcy po uprzednim skutecznym pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego , przy czym osoba wskazana przez Wykonawcę musi spełniać warunki określone w pkt 5.3 siwz 2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsi-bip.siemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych, Lipowa 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Integracyjnych, Lipowa 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.