Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Reszel: Bankowa obsługa budżetu Gminy Reszel i jednostek organizacyjnych gminy
Numer ogłoszenia: 302880 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reszel , Rynek 24, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 755 00 31, faks 89 7550031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Reszel i jednostek organizacyjnych gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Reszel przez okres 4 lat, tj. od dnia 01 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku oraz niżej wymienionych jednostek organizacyjnych gminy wchodzących w skład struktury organizacyjnej Gminy Reszel wraz z rachunkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych przy tych jednostkach, innymi rachunkami pomocniczymi i funduszami celowymi. Jednostki Gminy: 1.Urząd Gminy w Reszlu, 2.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Dąbrowskiej w Reszlu, 3.Gimnazjum Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Reszlu, 4.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu, 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. 3.W przypadku powołania nowych jednostek organizacyjnych ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ oraz zawartą umową. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy oraz rachunków do obsługi funduszy, w tym m.in. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - średnio rocznie - 31 rachunków. 2)Realizacja zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. Dominującą formą regulowania płatności są przelewy elektroniczne. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie danych z 2014r. - średnio szacuje się około 15 456 przelewów rocznie. 3)Sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danym rachunku. 4) Wyciąg bankowy codziennie, jeżeli rachunek wykaże obroty. 5)Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową Zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. 6)Oprocentowanie lokat nocnych (overnight) wskazanych rachunków przez Zamawiającego każdego dnia, automatyczny przelew środków pieniężnych każdego dnia na lokatę. 7)Oprocentowanie lokat weekendowych wskazanych rachunków przez Zamawiającego, automatyczny przelew środków na lokatę. 8)Po zakończeniu lokaty overnight i weekendowej odsetki wraz ze środkami pozostają na rachunkach, z których pierwotnie zostały przekazane na lokatę. Umowa depozytu automatycznego zostanie zawarta przez Gminę Reszel. 9) Wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Urzędu Gminy Reszel i innych jednostek organizacyjnych gminy. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy. 10) Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego oraz marży, określonej w złożonej przez bank ofercie. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego poprzez ujęcie informacji na wyciągach bankowych. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż u Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym, zgodnie z art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. t.j. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.). 12) Możliwość uzyskania corocznie kredytu bankowego w rachunku bieżącym, na wniosek Zamawiającego - w wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Gminy Reszel na dany rok budżetowy. a)Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym, oparte na stawce WIBOR 1M obowiązującej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek na rynku międzybankowym i marży banku stałej w okresie kredytowania, wyrażonej w % do dwóch miejsc po przecinku, b)Bank nie będzie pobierał opłat za gotowość środków , c)Bank nie będzie pobierał opłat od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, d)Kredyt w rachunku bieżącym będzie uruchamiany po przekazaniu do Banku stosownej uchwały budżetowej oraz podpisaniu umowy lub aneksu do umowy o kredyt w rachunku bieżącym, e)Kredyt w rachunku bieżącym udzielony zostanie bez prowizji i opłat, jedynym kosztem Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Zamawiający przeznaczy środki kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. t.j. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.), f)Do naliczania odsetek założono, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni a rok 365 dni, g)Zabezpieczeniem roszczeń Wykonawcy z tytułu udzielenia Gminie Reszel kredytu w rachunku bieżącym będzie oświadczenie kredytobiorcy o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.). 13) Wykonawca nie będzie pobierał przez okres obowiązywania umowy opłat i prowizji od : a)Czynności innych niż określone w formularzu ofertowym, b)Otwarcia rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy oraz rachunków do obsługi funduszy, w tym m.in. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie danych z 2014r. - średnio rocznie - 31 rachunków c)Otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie danych z 2014r. - średnio rocznie - 8 rachunków. d)Potwierdzania otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, Do niniejszego przetargu przyjęto założenie na podstawie danych z 2014r. - średnio rocznie około 8 rachunków. e)Przyjmowania wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku, Wpłaty dokonywane codziennie, wypłaty dokonywane średnio dwa razy w tygodniu. f)Wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych Gminy i wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Reszel, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: - dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na każdym rachunku bieżącym i pomocniczym, - tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, - uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, - generowanie (eydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line - po realizacji przelewu informacja w systemie bankowości elektronicznej, - przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, - zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu, - ilość stanowisk - 5 - dane z 2014 roku (możliwość rozszerzenia). g)Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych - około 5 opinii rocznie, h)Zerowanie rachunków bieżących budżetu Gminy, i)Przeksięgowanie w dniu 31 grudnia, skapitalizowanych na dzień 31 grudnia każdego roku odsetek bankowych, z określonych rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy na rachunek bieżący Gminy, j)Dostarczenia wszelkich urządzeń niezbędnych do dostępu użytkownika końcowego do sytemu bankowości elektronicznej oraz wszelkich dodatkowych akcesoriów zapewniających bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z systemu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji publicznej o budżecie rocznym w wysokości co najmniej 10 mln zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) wykaz usług powierzonych do wykonania podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 8
- 3 - Oprocentowanie lokaty weekendowej - 10
- 4 - Oprocentowanie lokaty overnight - 12
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Do umów w sprawach zamówień publicznych, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej. 2.Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 3.W przypadku uznania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia za najkorzystniejszą i zawarcia umowy, Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Istotne postanowienia dotyczące umowy, która zostanie zawarta w wybranym Wykonawcą przy realizacji niniejszego zamówienia : 1) Ogólne warunki umowy a)po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego ofertę wybrano przedłoży Zamawiającemu projekt umowy prowadzenia rachunku bankowego, projekt umowy kredytu w rachunku bieżącym sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, b)integralną cześć umowy stanowią : przedmiotowe ogłoszenie i SIWZ oraz oferta Wykonawcy, c)Bank zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki, liczonej od daty objętej zleceniem, d)Zamawiający zastrzega sobie umowne prawo odstąpienia od umowy w przypadku, w którym usługi bankowe będące przedmiotem umowy nie są świadczone w sposób należyty. Zamawiającemu przysługuje w takim przypadku prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy, prawo do odszkodowania oraz prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10 000,00 złotych. e)jednostki organizacyjne zawierają umowy indywidualne z Bankiem na warunkach zaoferowanych w niniejszym zamówieniu publicznym. W przypadku niezgodności pomiędzy treścią umów indywidualnych a treścią umowy z Gminą, stosuje się postanowienia umowy zawartej z Gminą Reszel, f)obsługa bankowa obejmuje okres od dnia 01 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2020 roku, ceny jednostkowe, prowizje i marże oferowane przez Wykonawcę w ofercie nie mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem zmian korzystnych dla Zamawiającego, g)Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy : - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, - zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie Banku, - zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Banku, - Bank przerwie realizację niniejszej umowy lub realizuje ją w sposób sprzeczny z umową, h) W razie nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych za każdy dzień opóźnienia wg obowiązującej w dniu dokonywania zlecenia płatniczego stawki odsetek ustawowych. i) Wykonawca może odstąpić od umowy jeżeli Zamawiający przy zawieraniu umowy poda nieprawdziwe dane. 2) Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zamian a) Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony , zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp , nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. b) Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy: - na Zamawiającego zostaną nałożone dodatkowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna, w tym ilość jednostek organizacyjnych biorących udział w postępowaniu, - pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego, - nastąpi korzystna dla Zamawiającego zmiana cen jednostkowych, prowizji i marż oferowanych przez Wykonawcę, - wprowadzona zostanie modyfikacja bądź wymiana systemów informatycznych Wykonawcy bądź Zamawiającego, - ulegną zmianie unormowania prawne powszechnie obowiązujące, które będą miały wpływ na realizację umowy, - nastąpią zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy ujawnione w rejestrach publicznych, - zajdzie potrzeba wprowadzenia nowych wersji oprogramowania oraz zmiany dokumentacji użytkowej na koszt banku. Niniejsze nie wymaga formy pisemnej. Bank odpowiednio wcześnie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, - zajdzie potrzeba powierzenia podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zajdzie potrzeba powierzenia podwykonawcom części usług, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, 3) Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c) zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. d) wszelkie zamiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.Odstąpienie od umowy może nastąpić na zasadach określonych w art. 145 ustawy Pzp. 6.W przypadku o którym mowa w ust. 5, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko_-_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Reszlu, Dział Techniczno - Budowlany, ul. Reymonta 1-4, 11-440 Reszel, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy - 11-440 Reszel, ul. Rynek nr 24 - pok. z napisem SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RESZEL
więcej: przetargi RESZEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 2.550.000,00 PLN
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 2 900 000 zł
- Kredyt na pokrycie planowanego deficytu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Słomniki w roku 2024r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 574 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.