To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Zakopane: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 3028 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360356 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. A. Dziedzica w Zakopanem, ul. Kasprusie 14 B, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 634 35, faks 18 20 626 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, kursów i praktyk dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. ZADANIE 1 Matematyka- Matura - zajęcia pozalekcyjne, 52 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 52 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 52 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 26 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 182 godziny pozalekcyjne. ZADANIE 2 Język angielski zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 128 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 128 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 128 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 76 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 460 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 3 Język niemiecki zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 4 Doradztwo zawodowe - zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 5 Technologia informatyczna - zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 6 Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- zajęcia teoretyczne - zajęcia pozalekcyjne, 120 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 72 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 432 godziny pozalekcyjne. ZADANIE 7 Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- zajęcia praktyczne - praktyki, 56 godzin - termin realizacji od 01.12.2010r. do 31.12.2010r. - ilość grup -1 120 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 480 godziny. ZADANIE 8 Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- egzamin - egzamin, 6 egzaminów - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. 6 egzaminów- termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. 6 egzaminów - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. 6 egzaminów- termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. Łącznie: 24 egzaminy. ZADANIE 9 Certyfikat analityka żywności- zajęcia pozalekcyjne, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 230 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 10 Certyfikat analityka żywności- wycieczka opiekun- zajęcia pozaszkolne, 20 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 20 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 20 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 15 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 75 godzin pozaszkolnych. ZADANIE 11 Certyfikat analityka żywności- wycieczka transport, 1 transport - termin realizacji od 01.12.2010r. do 31.12.2010r. - ilość grup -1 - 7 osób 4 transporty - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1- 7 osób 4 transporty - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1- 7 osób 4 transporty- termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1- 7 osób 3 transporty - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1- 7 osób Łącznie: 16 transportów. Łącznie osób: 35 ZADANIE 12 Certyfikat analityka żywności- praktyki- praktyki 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 32 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 224 godziny. ZADANIE 13 Poznanie różnych kuchni świata - zajęcia pozalekcyjne, 256 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 256 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 256 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 152 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 920 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 14 Organizacja przyjęć okolicznościowych i dyplomatycznych - zajęcia pozalekcyjne, 96 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 96 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 96 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 57 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 345 godzin pozalekcyjnych. ZADANIE 15 Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych - kurs, 15 osób - termin realizacji od 01.12.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 30 15 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 30 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 30 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 30 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 16 Poznanie technik makijażu, wizażu, stylizacji - kurs, 10 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 30 10 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 30 10 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 30 10 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 30 Łącznie: 40 osób. ZADANIE 17 Poznanie technik makijażu, wizażu, stylizacji - praktyki, 64 godziny - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 64 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 38 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 256 godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt współfinansowany ze środków Unii Ruropejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Matematyka Matura
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Knapik, ul. Szkolna 14b, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11648,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64,00
Oferta z najniższą ceną: 64,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Język angielski zawodowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Bachleda Księdzularz, Chłabówka 43, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
- Ewa Łaś, Gronków 419, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59,00
Oferta z najniższą ceną: 59,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Język niemiecki zawodowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Opałka, ul. Małe Żywczańskie 20c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13570,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59,00
Oferta z najniższą ceną: 59,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego Elżbieta Olszak, Ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65,00
Oferta z najniższą ceną: 65,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Technologia informatyczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
ELŻBIETA OLSZAK OŚRODEK SZKOLENIA KURSOWEGO I USTAWICZNEGO
- Małgorzata Majda, ul. Podhalańska 24a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13570,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59,00
Oferta z najniższą ceną: 59,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik- zajęcia teoretyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Makuch, ul. Boczna 10, 34-424 Szaflary, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25056,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58,00
Oferta z najniższą ceną: 58,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Tytuł czeladnika w zawodzie cukiernik-zajęcia praktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maciej Rzankowski, ul. Rysulówki 8a, 34-511 Kościelisko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50,00
Oferta z najniższą ceną: 50,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Certyfikat analityka żywności-zajęcia pozalekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Dawczak, ul. Witkiewicza 12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64,00
Oferta z najniższą ceną: 64,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Certyfikat analityka żywności-wycieczka opiekun
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Dawczak, ul. Witkiewicza 12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2625,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35,00
Oferta z najniższą ceną: 35,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Certyfikat analityka żywności-praktyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Witold Gizak, Jurgów 345, 34-532 Jurgów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14336,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64,00
Oferta z najniższą ceną: 64,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Poznanie różnych kuchni świata
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Szklarz, Orawka 30, 34-480 Jabłonka , kraj/woj. małopolskie.
- Elżbieta Malinek Kocuba, ul. Droga na Bystre 3h, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60,00
Oferta z najniższą ceną: 60,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego Elżbieta Olszak, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65,00
Oferta z najniższą ceną: 65,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.