Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Warszawa: Wybór podmiotów obsługujących sprzedaż i sukcesywne dostawy licencji na oprogramowanie antywirusowe
Numer ogłoszenia: 302924 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór podmiotów obsługujących sprzedaż i sukcesywne dostawy licencji na oprogramowanie antywirusowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotów obsługujących sprzedaż i sukcesywne dostawy licencji na oprogramowanie antywirusowe 2. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: CZĘŚĆ I - oprogramowanie i licencje producenta ESET CZĘŚĆ II - oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I , II stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia dla części I, Opisie przedmiotu zamówienia dla części II, oraz w Formularzach cenowych dla poszczególnych części, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania licencji na oprogramowanie określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub oprogramowania o parametrach równoważnych (tj.: funkcjonalność, układ menu, kształt ikon, skróty klawiaturowe), lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany produktów zaproponowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach w sytuacji wprowadzenia nowych wersji zaoferowanych produktów lub gdy został wycofany z produkcji, pod warunkiem zachowania ustalonych zasad cenowych i płatności. Nowe produkty należy uzgodnić z Zamawiającym. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów objętego umową, każdorazowo po otrzymaniu zamówienia, w terminie 14 dni od daty doręczenia zamówienia przez Zamawiającego. 9. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt i ryzyko, według zamówienia Zamawiającego. 10. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany produktów zaproponowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach w sytuacji wprowadzenia nowych wersji zaoferowanych produktów lub gdy został wycofany z produkcji, pod warunkiem zachowania ustalonych zasad cenowych i płatności. Nowe produkty należy uzgodnić z Zamawiającym. 2.Ilości podane w umowach na wszystkie części mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego, w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. 3. Zamawiający dopuszcza by umowa uwzględniała zmiany cen produktów wynikających z różnic kursu EUR, jeżeli ceny tych produktów bazują na EUR. W przypadku gdy Wykonawca zadeklarował, że stałe ceny jednostkowe są oparte na walucie EUR, ceny na fakturze będą przeliczane wg średniego kursu EUR wg Narodowego Banku Polskiego z dnia wystawienia faktury. 4.W trakcie trwania niniejszej umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nastąpi w dniu wejścia w życie stosownego aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna pod Wizytkami, II piętro, p.32,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, Oficyna pod Wizytkami, II piętro, p.32,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, z zastrzeżeniem ust. 3. 2. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Uzupełnienia dokumentów, wynikające z art. 26 ust. 3 ustawy należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1) Agata Baran - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel.( 0-22) 55-22-508 , fax: ( 0-22) 55 22 507, 2) Tadeusz Serwatka - budynek dawnego Centrum Informatycznego UW, pokój nr 108, tel. (0 22) 55 20 333 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 6. Z osobą wymienioną w ust. 5 pkt 1 niniejszego paragrafu można kontaktować się w dni robocze w godzinach 9- 12 telefonicznie lub osobiście w siedzibie zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. Z osobą wymienioną w ust. 5 pkt. 2 niniejszego paragrafu można kontaktować się w dni robocze w godzinach 9- 12 telefonicznie lub osobiście w budynku dawnego Centrum Informatycznego UW, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa, pokój nr 108, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. 7. UWAGA: termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia w części od I do II: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2014 roku lub do wyczerpania kwoty na którą została zawarta umowa...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta ESET.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta ESET.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.