Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Katowice: Wynajem sal konferencyjnych oraz świdaczenie usług restauracyjnych w związku z realizacją szkoleń dla nauczycieli w ramach programu wykorzystania środków na dofinansowanie doskonalenia nauczycieli w 2015r.
Numer ogłoszenia: 302926 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2563537; 32 2077440, faks 32 2571396; 32 2077440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sal konferencyjnych oraz świdaczenie usług restauracyjnych w związku z realizacją szkoleń dla nauczycieli w ramach programu wykorzystania środków na dofinansowanie doskonalenia nauczycieli w 2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sal konferencyjnych oraz świadczenie usług restauracyjnych w związku z realizacją szkoleń dla nauczycieli w ramach programu wykorzystania środków na dofinansowanie doskonalenia nauczycieli w 2015r. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia - zał. nr 3 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do należytego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia - zał. nr 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia - zał. nr 3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia - zał. nr 3 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia - zał. nr 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - wypełnione oświadczenia zał. Nr 6 i 7 SIWZ. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów o których mowa w pkt 3 SIWZ, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość złożenia oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika obowiązkowe jest załączenie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. Dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt 2 ppkt 2.1. do 2.3 SIWZ winny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawcę lub przez pełnomocnika). 9. Formularz ofertowy - zał. nr 2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.katowice.pl - BIP - Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, pok. 440..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice pok. 440.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajmem sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją konferencji pt: Elementy prawne w nauczaniu. Prawo oświatowe w praktyce dyrektora i nauczyciela w mieście Gliwice dla 100 osób w dniu 7 grudnia 2015r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją szkoleń w ciągu jednego dnia w liczbie 7 godzin w godz. od 8.30 do 15.30 dla 100 uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajmem sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją konferencji pt: Elementy prawne w nauczaniu. Prawo oświatowe w praktyce dyrektora i nauczyciela w mieście Katowice dla 100 osób w dniu 8 grudnia 2015r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją szkoleń w ciągu jednego dnia w liczbie 7 godzin w godz. od 8.30 do 15.30 dla 100 uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajmem sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją konferencji pt: Elementy prawne w nauczaniu. Prawo oświatowe w praktyce dyrektora i nauczyciela w mieście Rybnik dla 100 osób w dniu 9 grudnia 2015r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją szkoleń w ciągu jednego dnia w liczbie 7 godzin w godz. od 8.30 do 15.30 dla 100 uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajmem sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją konferencji pt: Profilaktyka uzależnień w szkole. Zagrożenia związane z dopalaczami w mieście Bielsko-Biała dla 100 osób w dniu 7 grudnia 2015r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją szkoleń w ciągu jednego dnia w liczbie 7 godzin w godz. od 8.30 do 15.30 dla 100 uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajmem sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją konferencji pt: Profilaktyka uzależnień w szkole. Zagrożenia związane z dopalaczami w mieście Częstochowa dla 100 osób w dniu 8 grudnia 2015r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją szkoleń w ciągu jednego dnia w liczbie 7 godzin w godz. od 8.30 do 15.30 dla 100 uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajmem sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją konferencji pt: Profilaktyka uzależnień w szkole. Zagrożenia związane z dopalaczami w mieście Katowice dla 100 osób w dniu 9 grudnia 2015r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu sali konferencyjnej oraz świadczenie usługi restauracyjnej w związku z organizacją szkoleń w ciągu jednego dnia w liczbie 7 godzin w godz. od 8.30 do 15.30 dla 100 uczestników zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych RCKiK w Katowicach.
- Obsługa serwisowa aparatury ultrasonograficznej.
- Remont boisk szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Romualda Mielczarskiego w Katowicach
- DOSTAWA LEKÓW 25
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.