Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Bytom: Likwidacja obiektów:
Część I: Budynek hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie,
Część II: Zadanie 1: Budynek administracyjny (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu,
Zadanie 2: Budynek stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 303050 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja obiektów: Część I: Budynek hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie, Część II: Zadanie 1: Budynek administracyjny (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu, Zadanie 2: Budynek stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja obiektów: Część I: Budynek hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie, Część II: Zadanie 1: Budynek administracyjny (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu, Zadanie 2: Budynek stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości dla: - Części I - 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100), - Części II - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: dla Części I w wysokości 35 000,00 zł brutto, dla Części II 150 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną Część zamówienia Wykonawca może także wykazać jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymienionych powyżej dla poszczególnych Części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (minimum 1 osoba dla danej Części).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z opisem w pkt. 2.1. Opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - załącznik nr 8 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Budynek hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Jaworznie przy ulicy Grunwaldzkiej na terenie byłej KWK Jan Kanty. Teren, na którym prowadzona będzie rozbiórka jest częściowo ogrodzony stałym ogrodzeniem od ul. Grunwaldzkiej. Budynek o konstrukcji stalowej - szkielet stalowy z dwuteowników 240 z poprzecznymi wzmocnieniami z kształtowników stalowych obudowanych blachą trapezową, dach dwuspadowy z blachy trapezowej wspartej na konstrukcji stalowej, posadzka żelbetowa z widocznymi fragmentami fundamentów po zdemontowanych urządzeniach i odkrytymi kanałami żelbetowymi, otwory okienne stalowe - brak oszklenia, w budynku brak jest jakichkolwiek urządzeń oraz innego wyposażenia. Infrastrukturę zewnętrzną stanowią nieczynne rurociągi sieci wodnej w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu. Powierzchnia zabudowy - 198 m2 Kubatura - 1351m3 1. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, wygrodzenie, oznakowanie tablicami, 2) odłączenie mediów od obiektu, 3) demontaż instalacji wewnątrz i na zewnątrz obiektu, 4) demontaż ślusarki okiennej i drzwiowej, 5) demontaż blachy osłonowej ściennej wewnętrznej i zewnętrznej, 6) usunięcie wypełnienia waty szklanej, 7) demontaż papy dachowej 8) demontaż płyt pilśniowych, 9) demontaż blachy trapezowej dachu, 10) odcięcie stężeń i płatwi, 11) rozbiórka pojedynczych ram stalowych, 12) sortowanie i cięcie elementów stalowych wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 13) rozbiórka elementów żelbetowych, 14) rozbiórka fundamentów żelbetowych do poziomu - 2,00m, 15) demontaż nieczynnego rurociągu w granicy działki do drogi dojazdowej, 16) zasypanie gruntem mineralnym wykopów wraz z jego zagęszczeniem, 17) utylizacja papy, gruzu szklanego, waty szklanej i płyt pilśniowych, 18) utylizacja gruzu budowlanego, 19) niwelacja terenu wraz z wykonaniem warstwy wierzchniej 20 cm z ziemi urodzajnej, 20) uporządkowanie i przekazanie terenu Zamawiającemu, 21) aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - rozbiórka budynku hydroforni byłej KWK Jan Kanty - załącznik nr 4a do SIWZ, oraz Projekt likwidacji budynku hydroforni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie - załącznik nr 4a.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Zadanie 1: Budynek administracyjny (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu, Zadanie 2: Budynek stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Budynek administracyjny (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu. Przedmiotowy budynek byłej KWK Niwka - Modrzejów zlokalizowany jest w Sosnowcu przy ulicy Wojska Polskiego 6, na działce budowlanej nr 2704/2. Budynek wolnostojący, jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia, konstrukcja obiektu tradycyjna, murowana, ściany fundamentowe kamienno-ceglane, ściany zewnętrzne, konstrukcyjne i działowe z cegły pełnej. Stropodach o konstrukcji drewnianej: pokrycie dachowe stanowi papa na lepiku na deskowaniu pełnym, stolarka okienna i drzwiowa drewniana, tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo-wapienne, posadzki w postaci wylewki cementowej; brak śladów istniejących pierwotnie warstw wykończeniowych. W bezpośrednim sąsiedztwie wyburzanego budynku znajduje się estakada z rurociągiem ciepłowniczym oraz czynny obiekt rozdzielni 6 kV . UWAGA: W trakcie prowadzenia robót rozbiórkowych przy użyciu sprzętu ciężkiego i środków transportowych należy zwrócić szczególną uwagę na: - rurociąg ciepłowniczy zlokalizowany w odległości ~ 2.0 metrów od wyburzanego budynku przebiegający wzdłuż wschodniej ściany na estakadzie na wys. ~ 5.0 m. - kanały technologiczne (w tym kablowe) zlokalizowane w pobliżu ściany wschodniej budynku rozdzielni 6 kV (tj. przy ścianie zachodniej budynku wyburzanego). Powierzchnia zabudowy - 213,1 m2 Powierzchnia użytkowa - 156,9 m2 Kubatura - 513 m3 Maksymalna wysokość od poziomu terenu 4,0 m 1. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, wygrodzenie, oznakowanie tablicami, 2) odłączenie mediów od obiektu, 3) rozebranie pokrycia dachowego, 4) rozebranie konstrukcji więźb dachowych, 5) sortowanie i cięcie złomu stalowego wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 6) rozbiórkę ścian, 7) rozbiórkę fundamentów do poziomu - 2,00 m, 8) zasypanie wykopów, 9) wywiezienie papy na składowisko wraz z utylizacją, 10) wywiezienie pozostałego gruzu na składowisko, 11) niwelacja terenu wraz z wykonaniem wierzchniej warstwy humusu 20 cm, 12) wykonanie trwałego ogrodzenia betonowego o dł. 9.3 m od północno-wschodniego naroża budynku rozdzielni 6 kV znajdującej się na sąsiedniej działce 2710/2 do istniejącego ogrodzenia od strony północnej, zgodnie z lokalizacją przedstawioną na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik Aneksu do projektu likwidacji, 13) uporządkowanie i przekazanie terenu Zamawiającemu, 14) aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - rozbiórka budynku administracyjnego (zwiazki zawodowe) - załącznik nr 4b do SIWZ, oraz Projekt likwidacji budynku administracyjnego (związki zawodowe) byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu wraz z Aneksem - załącznik nr 4b.1 do SIWZ. Zadanie 2. Budynek stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu. Przedmiotowy budynek byłej KWK Niwka-Modrzejów zlokalizowany jest w Sosnowcu przy ulicy Wojska Polskiego 6, na działce nr 2715. Budynek jest obiektem wolnostojącym, dwukondygnacyjnym w całości podpiwniczonym. W późniejszym czasie, od strony północnej, dostawiono parterową dobudówkę wraz z rampą i przestrzenią magazynową znajdującą się pod nią. Konstrukcja obiektu jest tradycyjna, murowana. Ściany fundamentowe są kamienno - ceglane, a ściany zewnętrzne, konstrukcyjne i działowe z cegły pełnej. Strop nad piwnicą oraz strop między piętrami jest ceramiczny, żebrowy, dach części głównej budynku dwuspadowy o konstrukcji stalowo-drewnianej. Głównym elementem nośnym jest wiązar stalowy, na którym wsparto belki i krokwie drewniane. Pokrycie dachu jest z papy na lepiku na deskowaniu pełnym, dach w dobudówce betonowy kryty papą, tynki zewnętrzne i wewnętrzne cementowo-wapienne, stolarka okienna i drzwiowa drewniana, posadzki piwnicy i kondygnacji parteru cementowe; na części posadzek 1 piętra znajdują się płyty drewnopochodne. Budynek wyposażony był w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Powierzchnia zabudowy - 542,8 m2 Powierzchnia użytkowa - 639,6 m2 Kubatura - 3002 m3 maksymalna wysokość od poziomu terenu - 9,7m 1. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, wygrodzenie, oznakowanie tablicami, 2) odłączenie mediów od obiektu, 3) ustawienie stelaży drewnianych chroniących drzewa w pobliżu południowej elewacji budynku, 4) wycięcie dziko rosnących, krzewów i młodych drzewek (wiek poniżej 5 lat), 5) rozbiórkę pokrycia dachowego, 6) rozbiórkę konstrukcji więźb dachowych, 7) sortowanie i cięcie złomu stalowego wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 8) rozbiórkę ścian, 9) rozbiórkę fundamentów do poziomu - 2,00 m, 10) zasypanie wykopów, 11) wywiezienie papy na składowisko wraz z utylizacją, 12) wywiezienie pozostałego gruzu na składowisko, 13) niwelacja terenu wraz z wykonaniem wierzchniej warstwy humusu 20 cm, 14) uporządkowanie i przekazanie terenu Zamawiającemu, 15) aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - rozbiórka budynku stacji ratownictwa załącznik nr 4c do SIWZ, oraz Projekt likwidacji budynku stacji ratownictwa byłej KWK Niwka - Modrzejów w Sosnowcu - załącznik nr 4c.1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym Urzędu Gminy Pobiedziska, a rotundą
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy "Promyczek" wraz z urządzeniem placu zabaw.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229L (Wojciechów - Palikije - Sporniak - Motycz) w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa w miejscowości Sporniak, gm. Wojciechów".
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.