Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-21
Warszawa: Zakup licencji na oprogramowanie biurowe, system operacyjny i system kopii bezpieczeństwa (znak sprawy UD-IX- WZP-271-100/11)
Numer ogłoszenia: 303129 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji na oprogramowanie biurowe, system operacyjny i system kopii bezpieczeństwa (znak sprawy UD-IX- WZP-271-100/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. I. 130 licencji na pakiet biurowy Microsoft Office w wersji 2010, zawierający minimum oprogramowanie: MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS OUTLOOK lub oprogramowanie równoważne spełniające następujące warunki: 1)pakiet zawiera odpowiedniki programów MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS OUTLOOK, posiadające ich pełną funkcjonalność i w pełni kompatybilne z pakietem Microsoft Office - wymagana jest pełna zgodność formatów plików, pozwalająca na otwieranie i edycję dokumentów stworzonych w pakiecie MS Office bez instalowania dodatkowych programów czy przeglądarek, bez utraty formatowania, itp. 2)wbudowany domyślny klient pocztowy musi współpracować z MS Exchange 3)producent oprogramowania zapewnia infolinię techniczną w języku polskim czynną w godzinach pracy Urzędu - istnieje możliwość sprawdzenia legalności oprogramowania przez tą infolinię po podaniu klucza produktu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy wersji niższej niż MS Office 2010 (lub wersja najnowsza dla produktu równoważnego do MS Office) wraz z aktualizacjami do wersji najnowszej, zarówno w przypadku pakietu MS Office, jak i produktu równoważnego. II. 10 licencji na pakiet biurowy Microsoft Office w wersji 2010, zawierający minimum oprogramowanie: MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS OUTLOOK, MS ACCESS lub oprogramowanie równoważne spełniające następujące warunki: 1)pakiet zawiera odpowiedniki programów MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS OUTLOOK, posiadające ich pełną funkcjonalność i w pełni kompatybilne z pakietem Microsoft Office - wymagana jest pełna zgodność formatów plików, pozwalająca na otwieranie i edycję dokumentów stworzonych w pakiecie MS Office bez instalowania dodatkowych programów czy przeglądarek, bez utraty formatowania, itp. 2)wbudowany domyślny klient pocztowy musi współpracować z MS Exchange 3)producent oprogramowania zapewnia infolinię techniczną w języku polskim czynną w godzinach pracy Urzędu - istnieje możliwość sprawdzenia legalności oprogramowania przez tą infolinię po podaniu klucza produktu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy wersji niższej niż MS Office 2010 (lub wersja najnowsza dla produktu równoważnego do MS Office) wraz z aktualizacjami do wersji najnowszej, zarówno w przypadku pakietu MS Office, jak i produktu równoważnego. III. 6 licencji systemu operacyjnego Microsoft Windows 2008 R2 Standard Edition lub oprogramowania równoważnego. Ponieważ Zamawiający posiada rozwiązanie informatyczne oparte o Windows 2008, w celu wykazania równoważności oferowanego produktu, innego niż Microsoft Windows 2008 R2, wymagane jest wykonanie na sprzęcie i licencjach Wykonawcy testów wykazujących równoważność oprogramowania i poprawne działanie całego rozwiązania funkcjonującego u Zamawiającego w terminie trzech dni od dnia otwarcia ofert. W przypadku gdyby równoważność produktów nie została stwierdzona, oferta zostanie odrzucona. W przypadku zaproponowania oprogramowania równoważnego do MS Windows 2008, wymagane jest również przeszkolenie dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym na poziomie odpowiadającym administratorowi MS Windows, w terminie 30 dni od podpisania umowy sprzedaży licencji. IV. Pakiet licencji Symantec dla systemu kopii bezpieczeństwa Zamawiającego: 1. 1 licencja na Symantec backup exec 2010 server win per server bndl std lic gov band s basic 12 months, 2. 7 licencji na Symantec backup exec 2010 agent for msft active directory win per domain controller bndl std lic gov band s basic 12 months, 3. 4 licencje na Symantec backup exec 2010 agent for microsoft hyper-v win per host server bndl std lic gov band s basic 12 months, 4. 2 licencje na Symantec backup exec 2010 agent remote for linux or unix servers lnx/unx per server bndl std lic gov band s basic 12 months, 5. 3 licencje na Symantec backup exec 2010 agent for msft sql win per server bndl std lic gov band s basic 12 months, 6. 1 licencja na Symantec backup exec 2010 option san shared storage win per server bndl std lic gov band s basic 12 months, 7. 1 licencja na Symantec backup exec 2010 agent for oracle win per server bndl std lic gov band s basic 12 months, 8. 1 licencja na Symantec backup exec 2010 option library expansion win per device bndl std lic gov band s basic 12 months, 9. 20 licencji na Symantec backup exec 2010 agent for windows systems win per server bndl std lic gov band s basic 12 months lub oprogramowania równoważne. W przypadku zaoferowania oprogramowania innego niż powyższe, dla wykazania równoważności wymagane jest, aby Wykonawca w terminie 3 dni od daty wezwania przez Zamawiającego: 1) dostarczył do siedziby Zamawiającego własny sprzęt i licencje testowe na proponowane rozwiązanie oraz dla porównania licencje testowe wymienione powyżej, zainstalował i skonfigurował rozwiązanie wg wskazówek Zamawiającego. Wymagania dla sprzętu: serwer - minimum 2 procesory, 8 GB RAM, 2 karty FC 8 Gb każda, biblioteka taśmowa - minimum 2 napędy FC LTO 4, 2) w obecności przedstawicieli Zamawiającego wykonał testy wykazujące równoważność proponowanego rozwiązania, tj. nie gorsze: funkcjonalność, niezawodność, prędkość, prosta obsługa, współpraca z istniejącymi rozwiązaniami, ta sama ilość i ten sam rodzaj obsługiwanych urządzeń. Dodatkowo, w przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego, wymagana jest po podpisaniu umowy jego instalacja i konfiguracja na sprzęcie i wg wskazówek Zamawiającego oraz przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego osób w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym z zakresu obsługi dostarczonego rozwiązania w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zainstalowania oprogramowania w wersji produkcyjnej. UWAGA: Zamawiający posiada środki finansowe przeznaczone na zakup licencji w cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej 3.500,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.99.00.00 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych i rozszerzeń 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na: 1) dostawie licencji oprogramowania biurowego i systemów operacyjnych o wartości co najmniej 150 tys. zł, 2) dostawie systemów kopii bezpieczeństwa o wartości co najmniej 90 tys. zł. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 118. Formularz SIWZ jest nieodpłatny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43, w Kancelarii Ogólnej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Rędziny"
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa oprogramowania oraz urządzeń typu UTM w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Brwinowie
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.