Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Gdańsk: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, medycznego i urządzeń diagnostycznych w 14 pakietach
Numer ogłoszenia: 303133 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, medycznego i urządzeń diagnostycznych w 14 pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego, medycznego i urządzeń diagnostycznych w 14 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego: Pakiet 1 - pompa infuzyjna (33194100-7) - szt. 1 Pakiet 2 - sprężarka chłodzona powietrzem (42123000-7) - szt. 1 Pakiet 3 - monitor hemoglobiny całkowitej (33100000-1) - szt. 1 Pakiet 4 - monitor nerwów do monitorowania przewodnictwa nerwów (33100000-1) - kpl. 1 Pakiet 5 - bieżnia (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 6 - ergometr (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 7 - mikroskop binokularowy (38510000-3) - kpl. 1 Pakiet 8 - mikroskop biologiczny (38510000-3) - szt. 2 Pakiet 9 - mikroskop odwrócony (38510000-3) - szt. 1 Pakiet 10 - ergometr ręczny z fotelem do testów wysiłkowych (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 11 - homogenizator laboratoryjny (38436600-6) - szt. 1 Pakiet 12 - membranowa pompa próżniowa (42122450-9) - szt. 1 Pakiet 13 - inkubator z wytrząsaniem (33152000-0) - szt. 1 Pakiet 14 -automatyczna komora chromatograficzna z kontrolą wilgotności (38432200-4)- szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7, 42.12.30.00-7, 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6, 38.51.00.00-3, 38.43.66.00-6, 42.12.24.50-9, 33.15.20.00-0, 38.43.22.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego, b) w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie, c) w innych wypadkach, gdy zmiany nie są istotne. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gumed.edu.pl oraz nieodpłatnie w Zespole Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, budynek Rektoratu III piętro, pok. 313, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:00, miejsce: w Zespole Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, budynek Rektoratu III piętro, pok. 313, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - pompa infuzyjna (33194100-7) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - pompa infuzyjna (33194100-7) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - sprężarka chłodzona powietrzem (42123000-7) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - sprężarka chłodzona powietrzem (42123000-7) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - monitor hemoglobiny całkowitej (33100000-1) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - monitor hemoglobiny całkowitej (33100000-1) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - monitor nerwów do monitorowania przewodnictwa nerwów (33100000-1) - kpl. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - monitor nerwów do monitorowania przewodnictwa nerwów (33100000-1) - kpl. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - bieżnia (33124100-6) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - bieżnia (33124100-6) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - ergometr (33124100-6) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - ergometr (33124100-6) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - mikroskop binokularowy (38510000-3) - kpl. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - mikroskop binokularowy (38510000-3) - kpl. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - mikroskop biologiczny (38510000-3) - szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - mikroskop biologiczny (38510000-3) - szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - mikroskop odwrócony (38510000-3) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - mikroskop odwrócony (38510000-3) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - ergometr ręczny z fotelem do testów wysiłkowych (33124100-6) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - ergometr ręczny z fotelem do testów wysiłkowych (33124100-6) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - homogenizator laboratoryjny (38436600-6) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - homogenizator laboratoryjny (38436600-6) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.66.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - membranowa pompa próżniowa (42122450-9) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - membranowa pompa próżniowa (42122450-9) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.50-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - inkubator z wytrząsaniem (33152000-0) - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - inkubator z wytrząsaniem (33152000-0) - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 -automatyczna komora chromatograficzna z kontrolą wilgotności (38432200-4)- szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 -automatyczna komora chromatograficzna z kontrolą wilgotności (38432200-4)- szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.