eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewPrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Władysławów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Sochaczew: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Władysławów.
Numer ogłoszenia: 303136 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Sochaczew , ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8642625, 8462600, faks 046 8642602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Władysławów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej o dł. 890,0 mb i szerokości 4,0 mb polegajaca na : - profilowaniu i zagęszczeniu istniejącego podłoża - 3 738,0 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr.15 cm - 3 738,0 m2, - wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm. - 3 560,0 m2, - oznakowanie pionowe - 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1,2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy PZP oraz spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty( spełnia, nie spełnia). Na wykonane roboty udzielą gwarancji na okres 36 m-cy od daty odbioru końcowego robót. Wykonawca wykonał w ostatnich 5 latach lub w okresie prowadzenia działalności 3 zamówienia odpowaidające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówinia tj. budowa, przebudowa dróg . Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówinie co oznacza, że posiadają środki finansowe w wysokości wartości oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Zaświadczenie z EDG lub wypis z KRS. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami. Informację z KRS w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 oraz w zakresie określonym w art 24. ust.1 pkt.9 Ustawy. Wykaz kadry kierowniczej posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem z ważnymi zaświadczeniami o wypisie do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz 3 robót budowlanych w okresie 5 lat lub w okresie prowadzenia dzialalności, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówinia, potwierdzonych pozytywnymi referencjami. Informacja z banku w którym wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości kwoty oferty. Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, pok.17..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, pok.17. Otwarcie ofert w dniu 23.09.2009r o godz. 10:15 - sala konferencyjna urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.