Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Stalowa Wola: Izolacja ścian fundamentowych budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 303182 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych , ul. Czarnieckiego 3, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8420250, faks 0-15 8420250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ordnstw@o2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Izolacja ścian fundamentowych budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Izolacja ścian fundamentowych NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli. Zakres prac: 1)Roboty rozbiórkowe, 2)Wykonanie niezbędnych wykopów, 3)Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 4)Obsadzenie oświetlaczy okiennych, 5)Wywiezienie gruzu, 6)Uzupełnienie powierzchni po przeprowadzonych robotach nawierzchniowych (wykopach)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ponadto: - wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ, - profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, - wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykonawca przedstawi referencje potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością, Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ), że: - Przedstawiona w ofercie cena jest kompletna. - Zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. - W razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 14 dni od zawiadomienia o wyborze oferty (chyba, że zostanie wniesiony protest) zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. 1 do SIWZ, - Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 PZP tj: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 7 niniejszej SIWZ zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów: A.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ, B.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot, D.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w zakresie kierowania robotami w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym (odpisy/kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), E.wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stowarzyszenie_szansa.free.ngo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 37-450 Stalowa Wola ul. Czarnieckiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 13:30, miejsce: Budynek NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli przy ul. Czarnieckiego 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Przebudowa wskazanych pomieszczeń dydaktycznych oraz termomodernizacja budynku głównego i sali sportowej Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu (postępowanie 2)
- Remont w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie
- "Modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy Moskorzew"
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.