Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Lubatowa: Remont elewacji kościoła pw św. Stanisława Biskupa w Lubatowej.
Numer ogłoszenia: 303222 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Stanisława Biskupa w Lubatowej , Lubatowa 292, 38-440 Lubatowa, woj. podkarpackie, tel. 0-13 425 10 04, faks 0-13 425 10 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubatowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia rzymsko-katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji kościoła pw św. Stanisława Biskupa w Lubatowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie elewacji zabytkowego kościoła parafialnego p.w. św. Stanisława Biskupa w Lubatowej etap II. Zamówienie obejmuje: 1. odnowienie elewacji, wykonanie rekonstrukcji ubytków cegły, impregnacja wzmacniająca kamień i cegłę, rekonstrukcja cokołu i kamienia oraz konserwacja okien w zakresie etapu II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2, b) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto polegające na remoncie elewacji budynku wpisanego do rejestru zabytków w zadaniu; d) dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, zaś osoba z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r. odpowiednio decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, ponadto musi posiadać aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik budowy musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i do świadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia robót konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, bada konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem (§ 8 ust. 1): Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Kierownik prac konserwatorskich musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia robót konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, bada konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działa przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem (§ 7 ust. 1): Prace konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie mogą prowadzić osoby, które posiadają tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia w branży ogólnobudowlanej lub architektonicznej oraz w zakresie prac konserwatorskich wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychych do jego wykonania na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ . Do oferty należy załączyć : kopie życiorysów zawodowych (dla wszystkich osób), uprawnień budowlanych, zaś dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r odpowiednio decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego (dla kierownika budowy) potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdz. VIII pkt 1.2 b SIWZ. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na załączniku nr 2 a do SIWZ. 6. Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w rozdz. VIII pkt 1 c. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 8. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 8 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubatowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lubatowa.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: w kancelarii Parafii Rzymsko-Katolickiej w Lubatowej, Lubatowa 292, 38-440 Iwonicz-Zdrój..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający na realizację przedmiotowego zadania uzyskał dotację z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Barlickiego 3 w Bielsku-Białej wraz z podłączeniem do miej. sieci ciepł. - ETAP V (roboty uzupełniające w zakresie robót związanych z zagospodarowaniem terenu)
- Wykonanie remontu pozostałości murów obwodowych zamku w Ojcowie - odcinek C-D i H-I
- Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania zespołu pałacowo - parkowego w Samodzielnym Publicznym Sanatorium Rehabilitacyjnym im. Janusza Korczaka w Krasnobrodzie
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.