Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Rzeszów: Projekt, dostawa i montaż foteli do audytorium w ramach zadania Przebudowa, rozbudowa z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno-edukacyjne Województwa Podkarpackiego - etap I.
Numer ogłoszenia: 303265 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt, dostawa i montaż foteli do audytorium w ramach zadania Przebudowa, rozbudowa z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno-edukacyjne Województwa Podkarpackiego - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt, dostawa i montaż foteli do audytorium w ramach zadania Przebudowa, rozbudowa z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno-edukacyjne Województwa Podkarpackiego - etap I. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy: Etap I - polega na zaprojektowaniu foteli zgodnie z wytycznymi dla projektu foteli podanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ wraz z ich rozmieszczeniem zgodnie z planem audytorium - Załącznik nr 3 do SIWZ, uwzględniając oferowane parametry foteli. Etap II - dostawa i montaż foteli do audytorium zgodnie z projektem sporządzonym przez Wykonawcę ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 79.93.40.00 - Usługi projektowania mebli 79.93.20.00 - Usługi projektowania wnętrz .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.). 2) Wykonali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod pojęciem dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: dostawę i montaż foteli. Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej 3 takich dostaw o wartości każdej z nich minimum 100.000 zł. brutto..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickego 1a, pok. nr 12..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickego 1a, pok. nr 12..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
- Dostawa foteli biurowych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Muzeum Miejskie - Muzeum Sportu"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.