To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-29
Ogłoszenie nr 303271 - 2016 z dnia 2016-08-29 r.
Siekierczyn: "Modernizacja dróg w gminie Siekierczyn"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300100 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn, krajowy numer identyfikacyjny
23082156900000, ul.
Siekierczyn
271,
59818
Siekierczyn, państwo
, woj.
dolnośląskie, tel.
757 221 778, faks
757 221 750, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.siekierczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja dróg w gminie Siekierczyn"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: modernizacja dwóch dróg w gminie Siekierczyn Zadanie A przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Siekierczyn Zadanie B remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Karczma Zadanie "A" Siekierczyn Ogólna charakterystyka robót 1) wykonanie poszerzenia jezdni, 2) wyrównanie, wzmocnienie i zagęszczenie istniejącej podbudowy oraz poszerzenie tłuczniem kamiennym sortowanym, 3) ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 3 cm 4) ułożenie warstwy ścieralnej o grubość 3 cm z mieszanki mineralno - bitumicznej, 5) wykonanie zjazdów drogowych (8 szt.) oraz mijanki (1 szt.) o nawierzchni z mieszanki asfaltowej mineralno - bitumicznej o grubości 4 cm, 6) odtworzeniu odwodnienia, w tym: budowa rowów i rozbudowa dwóch przepustów, budowa sączków poprzecznych odmulenie i odbudowa rowów, odmulenie przepustów, ułożenie rurociągu drenarskiego, budowa studni chłonnej 7) ustawienie znaków drogowych pionowych. 8) uformowanie poboczy drogi szer. 50 cm z niesortu kamiennego, 9) Powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: długość drogi objęta wykonaniem - 922 mb w tym: odcinek I - 430 mb i odcinek II - 492 mb, powierzchnia nawierzchni asfaltowej 3628,6 m2 w tym: o droga - 3 397,20 m2, o zjazdy drogowe - 171,4 m2, o mijanka - 60 m2. Zadanie "B" Nowa Karczma Ogólna charakterystyka robót 1) wyrównanie, wzmocnienie i zagęszczenie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, 2) ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 3 cm 3) ułożenie warstwy ścieralnej o grubość 3 cm z mieszanki mineralno - bitumicznej, 4) wykonanie zjazdów drogowych (2 szt.) o nawierzchni z mieszanki asfaltowej mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm, 5) ścięcie zawyżonych poboczy i ich wzmocnienie frezowiną, 6) uformowanie poboczy drogi szer. 50 cm z niesortu kamiennego. 7) powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: długość drogi objęta wykonaniem - 112,0 mb powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 317,00 m2 w tym: o droga- 286,25 m2, o zjazdy drogowe(2) pow. 30,75m2 powierzchnia poboczy, przy średniej szerokości 0,5 m - 112,00 m2. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawierają następujące dokumenty: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. 3. Zamawiający żąda udzielenia, co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty. 4. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 5. Remont drogi będzie prowadzony przy dopuszczonym ruchu drogowym. Prowadzone prace będą zabezpieczone i oznakowane zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. 6. Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej, opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 9. Na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowalne spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca musi załączyć do oferty w przypadku rozwiązań równoważnych foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały 10. równoważne muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45230000-8,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT296054.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 263561.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.