eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUtrzymanie nawierzchni jezdni i chodników Rejon III Wschodni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Zielona Góra: Utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników Rejon III Wschodni
Numer ogłoszenia: 30328 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6064 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników Rejon III Wschodni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rejon III Wschodni obejmuje obszar Miasta na wschód od linii ulic: Jędrzychowska, Kożuchowska, Sikorskiego, Aleja Konstytucji 3 Maja, Moniuszki, Reja Plac Przy Gazowni; Na południe od linii ulic: Zamkowa, Kupiecka, Chopina, Ułańska, Bohaterów Westerplatte, Bolesława Chrobrego, Piłsudskiego, Podgórna, Szosa Kisielińska. Wszystkie ww. ulice należą do Rejonu III Wschodniego. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 6.1. Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni: - bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno, - betonowych (materiał inwestora): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych (trylinka) - betonowych (materiał nowy), z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych (trylinka) 6.2. Remonty cząstkowe nawierzchni chodników: - bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, - betonowych (materiał inwestora): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, - betonowych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 6.3. Remonty cząstkowe elementów ulic (materiał inwestora): krawężniki, obrzeża, 6.4. Remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża, 6.5. Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 10 cm z załadunkiem i transportem materiału na odl. do 6 km - materiał inwestora 6.6. Stwierdzone przez siebie usterki wymagające zabezpieczenia poprzez odpowiednie oznakowanie - Wykonawca zabezpieczy a zakres koniecznych robót naprawczych uzgodni na roboczo z Zamawiającym. 6.7. Czas przystąpienia do usuwania awarii ( naprawy nawierzchni, polegającej na likwidacji miejsc niebezpiecznych, wybojów oraz zapadnięć ) ustala się na : 1) 1 godzina od zgłoszenia - zabezpieczenie i oznakowanie niebezpiecznych miejsc na drodze, 2) 4 godziny od zgłoszenia w godzinach 600 - 1800, 3) 8 godzin od zgłoszenia w godzinach 1800 - 600, 4) 12 godzin od zgłoszenia w dni wolne i święta po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem przez Zamawiającego do Wykonawcy. 6.8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania, raz na miesiąc licząc od daty podpisania umowy raportów dokumentujących usunięte awarie (obmiar z datą wykonania) oraz dokumentacji wykonanych codziennych objazdów sprawdzających stan techniczny nawierzchni jezdni i chodników (dziennik objazdów), 6.9. Wykonawca dysponować musi telefonem komórkowym i stacjonarnym , którego numer zostanie przekazany Policji w celu powiadamiania dyżurującego o niezwłocznej konieczności usunięcia lub zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych, wybojów, zapadnięć zagrażających bezpieczeństwu ruchu, 6.10. Wykonawca wyznaczy osobę dyżurującą oraz zapewni z nią stałą całodobową łączność. 6.11. Roboty należy prowadzić z zachowaniem ciągłości ruchu drogowego. 6.12. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli rękojmi na okres przekraczający 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane Budmil Ryszard Kifert, Dojazdowa 50, 66-002 Stary Kisielin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117069,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: Postępowanie wszczęte zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp; 2) Uzasadnienie wyboru trybu: Zamówienie uzupełniające przewidziano w ogłoszeniu i SIWZ w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników rejon III Wschodni. Zamówienie uzupełniające udzielane jest dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, których wykonanie stało się konieczne związku z kolejną wyjątkowo ostrą i długotrwałą zimą. W związku z tym na obszarze rejonu III wystąpiło znaczne przekroczenie ilości szacowanych wybojów w nawierzchniach bitumicznych wymagających załatania na bieżąco w celu umożliwienia bezpiecznego ruchu pojazdów mechanicznych. Taka sytuacja spowodowała wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników już w miesiącu grudniu bieżącego roku. Okres jesienny z częstymi opadami deszczu będzie powodował powstawanie nowych wybojów w nawierzchniach asfaltowych, które będą wymagały łatania na bieżąco.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.