To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Warszawa: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy: w Żłobkach nr 1, 8, 9 i Oddziale Żłobka nr 9 pod nazwą Mini Żłobek, w Żłobku nr 21 i w Oddziale Żłobka nr 21 pod nazwą Mini Żłobek oraz w Żłobku nr 41.
Numer ogłoszenia: 303321 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304602 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652355, 5652350, faks 022 8450714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy: w Żłobkach nr 1, 8, 9 i Oddziale Żłobka nr 9 pod nazwą Mini Żłobek, w Żłobku nr 21 i w Oddziale Żłobka nr 21 pod nazwą Mini Żłobek oraz w Żłobku nr 41..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy: w Żłobkach nr 1, 8, 9 i Oddziale Żłobka nr 9 pod nazwą Mini Żłobek, w Żłobku nr 21 i w Oddziale Żłobka nr 21 pod nazwą Mini Żłobek oraz w Żłobku nr 41 (2 razy w tygodniu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DZIECIĘCE STUDIO MUZYCZNE - DOROTA KOŚNICKA
jakie przetargi wygrała firma
DZIECIĘCE STUDIO MUZYCZNE - DOROTA KOŚNICKA
- Dziecięce Studio Muzyczne - Dorota Kośnicka, Al. Stanów Zjednoczonych 20 lok. 74, 03-964 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28390,00
Oferta z najniższą ceną: 28390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28390,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a w związku z art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są między innymi usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy PZP, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym, 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Przedmiotem zamówienia są usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe. Szacunkowa wartość zamówienia zawiera się w łącznej kwocie 224.555,00 zł stanowiącej wartość całorocznego zamówienia (tj. od 01.10.2010 r. do 30.06.2011 r.), którego przedmiotem jest organizacja i prowadzenie zajęć rytmiki we wszystkich jednostkach organizacyjnych Zamawiającego (Żłobkach i Mini Żłobkach). Szacunkową wartość zamówienia określono w oparciu o art. 32 ust. 1 ustawy PZP na podstawie umów z poprzedniego roku. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest usługą niepriorytetową (usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe w dziedzinie 92.00.00.00-1 wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV) określoną w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. Nr 12, poz. 68), zastosowanie trybu namówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 5 ust. 1a w związku z art. 66 ust. 1. ustawy PZP, pozwoliło na wybór odpowiedniego Wykonawcy z uwagi nie tylko na cenę ale i na jego właściwości (cechy). Jednakże główną motywacją wszczęcia postępowań w trybie zamówień z wolnej ręki są przesłanki merytoryczne, a więc związane z małymi dziećmi uczęszczającymi do żłobków w wieku od 6 miesięcy do 3 lat. Dziecko w pierwszym okresie życia potrzebuje spokojnej i stałej troski, aby mogło wykształcić w sobie poczucie bezpieczeństwa. To stadium to tzw. okres zaufania, obejmuje pierwsze lata życia. Jeżeli te warunki te zostaną spełnione dziecko nabiera zaufania do świata i nadziei na przyszłość. Tak, więc korzystnemu rozwojowi emocjonalnemu sprzyja troskliwa opieka nad jego zdrowiem i prawidłowe zaspokajanie elementarnych potrzeb. Duże znaczenie ma też miła atmosfera, spokój i dbałość o dziecko. Podczas pobytu w żłobku pogłębia się kontakt uczuciowy dziecka z dorosłym (tzw. uczucie przywiązania), zwłaszcza wówczas gdy dziecko czuje się aprobowane, kontakt jest bogaty we wspólne doświadczenia i przeżycia. Każdy opiekun i nauczyciel pracujący na stałe w żłobku gromadzi zasoby wiedzy gorącej, czyli sposoby pracy z małym dzieckiem. W tym okresie należy zwrócić szczególną uwagę na wychowywanie emocjonalne dziecka, gdyż rozwój emocjonalny ściśle wiąże się z rozwojem i stanem zdrowia organizmu oraz stopniowym doskonaleniem wszystkich sprawności psychicznych. Ma on szczególne znaczenie dla kształtowania się późniejszych kontaktów społecznych dziecka. Uczenie się obustronnej więzi emocjonalnej, obdarzanie dowodami akceptacji emocjonalnej przy jednoczesnym unikaniu niedosytu i przesady daje szanse na powodzenie w kształtowaniu dojrzałej osobowości dziecka. Zdaniem psychologów kontakt emocjonalny między dzieckiem a stałym opiekunem sprzyja rozwijaniu się szeregu potrzeb psychicznych. Najważniejszą z nich jest potrzeba bezpieczeństwa, którą zapewnia znany dorosły. Tylko odczuwając bezpieczeństwo dziecko uczy się rzeczy nowych. Tylko w takich warunkach nowy bodziec, nowa sytuacja wywołuje odruch badawczy, któremu towarzyszy sprawne działanie. Daje to uczucie zadowolenia i satysfakcji z odkrywania nieznanego, a na tej bazie rozwijają się inne potrzeby psychiczne. Możemy zatem stwierdzić, że poczucie bezpieczeństwa dziecka ma wpływ na jego dobre funkcjonowanie w środowisku. Dziecko nawiązuje kontakt z osobą dorosłą (opiekunką, nauczycielem) i ta osoba zapewnia mu poczucie bezpieczeństwa. Nawiązane więzy zostają zerwane gdy do grupy wchodzi nowa osoba, np. nowy opiekun, nauczyciel. Może wówczas pojawić się u dziecka reakcja emocjonalna tj. płacz, pytania o znane ciocie, gdyż odczuwa ono stan zagubienia, niezrozumienia sytuacji. Niezaspokajanie tej potrzeby powoduje pojawienie się poczucia opuszczenia, braku miłości, zagrożenia i lęku a w konsekwencji zamknięcia się w sobie. W nawiązaniu do powyższego, po konsultacji z kierownikami Żłobków i psychologami pracującymi bezpośrednio z dziećmi w żłobku, wskazane jest zatrudnienie do prowadzenia zajęć umuzykalniających z dziećmi w żłobku osób, które pracują z dziećmi od wielu lat. Po pierwsze z powodu zapewnienia opisanej wyżej zasady bezpieczeństwa (jedna z podstawowych zasad i metod postępowania wychowawczego z dziećmi do 3 roku życia), po drugie osoby mające wieloletnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem posiadają wiedzę o jego możliwościach rozwojowych i wypracowane metody wychowawcze. W ubiegłym roku żłobkowym ze względu na wypowiedzenie przez Wykonawcę umowy (ogłoszenie o zawarciu umowy opublikowane w BZP dnia 22.10.2009 r. pod nr 369448-2009) na organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki w Żłobku nr 22 oraz w oddziale Żłobka nr 22 pod nazwą Mini Żłobek oraz ze względu na otwarcie nowego Żłobka nr 36 Zamawiający ogłoszeniem o zamówieniu 56745 - 2010 z dnia 15.03.2010 wszczął pierwsze postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielnie zamówienia w podziale na dwie części: Część nr 1) Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 22 oraz w oddziale Żłobka nr 22 tzw. Mini Żłobek oraz Część nr 2) Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 36. Postępowanie to zostało unieważnione w części nr 1) oraz w części nr 2) dnia 23.03.2010 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, gdyż nie wpłynęła żadna oferta. Następnie Zamawiający ogłoszeniem o zamówieniu nr 64041 - 2010 z dnia 23.03.2010 r. wszczął drugie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, nie zmieniając warunków udziału w postępowaniu i dopuszczają również składanie ofert częściowych. W części nr 1) została złożona jedna oferta przez Wykonawcę spełniającego warunki określone w SIWZ, oferta była zgodna z treścią SIWZ. W części nr 2) nie została złożono żadna oferta - postępowanie w tej części zostało unieważnione dnia 31.03.2010 r. podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. W związku z koniecznością zapewnienia zajęć rytmiki dla dzieci uczęszczających do Żłobka nr 36, Kierownik Żłobka na własną rękę wyszukała Wykonawcę, który podjął się prowadzenia zajęć w tak krótkim terminie realizacji zamówienia (od dnia 19.04.2010 r. do dnia 30.06.2010 r., gdzie zajęcia w poszczególnych placówkach trwają od 01.10.2009 r. do 30.06.2010 r.). Następnie Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP (ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy nr 82853-2010 z dnia 13.04.2010 r.) i po negocjacjach z wybranym Wykonawcą zawarł umowę (ogłoszenie o zawarciu umowy nr 97095-2010 z dn. 26.04.2010). Reasumując, usługi będące przedmiotem zamówienia mają specyficzny charakter, dlatego przy wyborze Wykonawcy, który ma je świadczyć celowym jest dokonywanie jego wnikliwej oceny pod względem posiadanego doświadczenia w organizacji i prowadzeniu zajęć z małymi dziećmi uczęszczającymi do żłobka, oraz posiadanych odpowiednich kwalifikacji. Zastosowanie trybu konkurencyjnego w wyborze Wykonawców w podziale na organizację zajęć rytmiki w poszczególnych placówkach Zamawiającego mogłoby skutkować w szczególności uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań, biorąc pod uwagę ilość placówek Zamawiającego, których na chwilę obecną jest 46 (Żłobki i Mini Żłobki), jak i specyficzne grono Wykonawców, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie we współpracy z dziećmi do lat trzech. Zagrożenie wielokrotnego wszczynania postępowań w trybach konkurencyjnych, a tym samym częste zmiany Wykonawców, mogłyby wywrzeć nietylko negatywny wpływ na rozwój dzieci, ale i w głównej mierze niepotrzebnie skracać okres prowadzenia zajęć rytmiki w żłobkach lub wprowadzać w nim przerwy. Zamawiający udzielił zamówienia Pani Dorocie Kośnickiej, prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą Dziecięce Studio Muzyczne - Dorota Kośnicka. Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego tożsame usługi będące przedmiotem zamówienia na podstawie zawartych umów (ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publikowane w BZP pod nr: 196323-2009, 344563-2008, oraz na podstawie zawartych umów przed dniem 01.01.2008 r.: umowa nr 137/2007 z dnia 14.09.2007 r., umowa nr 154/2006 z dnia 07.09.2006 r., umowa nr 148/2005 z dnia 09.09.2005 r.) zatem charakteryzujący się odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem oraz wiedzą o możliwościach rozwojowych dzieci w wieku do lat 3, jak i wypracowane metody wychowawcze. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 23.09.2010 r. wysłanym do Wykonawcy zaproszeniem do negocjacji. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zostało opublikowane w dniu 23.09.2010 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 304602 - 2010 oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.