Ogłoszenie z dnia 2016-02-11
Radom: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb: Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego, Plac Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha i Sądu Rejonowego, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń
Numer ogłoszenia: 30332 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. M. J. Piłsudskiego 10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 385 66 52, faks 48 385 66 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb: Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego, Plac Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha i Sądu Rejonowego, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb: Sądu Okręgowego, ul. Piłsudskiego 10, 26 - 600 Radom, Sądu Rejonowego, ul. Partyzantów 1, 27 - 300 Lipsko, Sądu Rejonowego, Plac Marii Konopnickiej 7, 26 - 500 Szydłowiec, Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha i Sądu Rejonowego, ul. Moniuszki 6, 26 - 700 Zwoleń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIUROCENTRUM" HURT-DETAL Paweł Bator
jakie przetargi wygrała firma
"BIUROCENTRUM" HURT-DETAL Paweł Bator
- BIUROCENTRUM HURT - DETAL Paweł Bator, ul. Kusocińskiego 23, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 526003,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 644619,63
Oferta z najniższą ceną: 644619,63 / Oferta z najwyższą ceną: 664599,75
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 pzp są spełnione dwie przesłanki: dostawy materiałów eksploatacyjnych są dostawami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 pzp. Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów są popularne, masowe, odpowiadają standardowym wymaganiom, nie wymagają indywidualnego, specjalistycznego podejścia ani szczególnych kwalifikacji. Są używane przez liczne podmioty na rynku, są łatwo dostępne dla każdego kto korzysta z kserokopiarek, drukarek i faksów, sprzedają je wszyscy Wykonawcy działający w tej branży.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Warzywnej oraz ul. Tygodniowej.
- P-11-2025 Świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Dostawa środków czystości do SWPZZPOZ w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Wierzbickiej, Przemysłowej, Biznesowej i Energetyków w Radomiu.
- P-14-2025 Zakup i dostawa mięsa i wędlin oraz drobiu i wędlin drobiowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów komputerowych
- PN 3/03/2025 - artykuły biurowe i tonery
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
- Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.