eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaPrzedmiotem zamówienia jest1) Dostawa stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych, 2) Demontaż istniejącej stolarki drewnianej bez naprawy szpaletów okiennych i montaż nowej stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Żurawica: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych, 2) Demontaż istniejącej stolarki drewnianej bez naprawy szpaletów okiennych i montaż nowej stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych
Numer ogłoszenia: 303335 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy , ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, faks 672-37-21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych, 2) Demontaż istniejącej stolarki drewnianej bez naprawy szpaletów okiennych i montaż nowej stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych, 2) Demontaż istniejącej stolarki drewnianej bez naprawy szpaletów okiennych i montaż nowej stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych w budynku kuchni szpitalnej (budynek nr 8) dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego w Żurawicy. Szczegółowy wykaz stolarki okiennej PCV i drzwi aluminiowych oraz wymagania techniczno - użytkowe zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. Prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby maksymalnie skrócić czas ich wykonania oraz zminimalizować zakłócenia w funkcjonowaniu pracy kuchni. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Częściami zamówienia są: 1) okna PCV, 2) drzwi aluminiowe. W postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość zgłaszania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną rozumie się profile oraz okucia okienne spełniające wymagania i parametry techniczno - użytkowe wykazanych w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia wykazanego w Załączniku nr 5. Zamawiający oświadcza, że wszystkie zastosowane w opisie stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji nazwy własne produktów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych i estetyczno-wizualnych. Przywołanie nazwy własnej i producenta wynika z faktu, iż Szpital posiada zamontowaną stolarkę PCV i aluminiową o podobnych rozwiązaniach techniczno - użytkowych i wskazane jest unifikowanie obsługi, serwisu i części zamiennych. Zamawiający wymaga gwarancji minimum pięcioletniej na całość wyrobu (komplet), którym jest: 1) okna PCV, 2) drzwi aluminiowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.41.00 - 25.23.41.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu ich potwierdzenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Wraz z ofertą (Załącznik nr 1) należy złożyć: 1) formularz cenowy - Załącznik Nr 2. 2) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 3) - w oryginale. 3) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 3 ustawy, oświadczenie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 4). 4) formularz oświadczenia Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej w budynku i dokonaniu obmiaru z natury - Załącznik 7 do oferty. 5) oświadczenie, iż oferowane okna i drzwi spełniają wymagania określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r, nr 156, poz. 1118 z późń. zm.) - Załącznik nr 8 (przygotowuje Wykonawca) 6) oświadczenie o długości udzielonej gwarancji na kompletny wyrób nie krótszej, niż 60 miesięcy - Załącznik Nr 9 (przygotowuje Wykonawca). 7) w przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 10 (przygotowuje Wykonawca)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. (budynek Administracji nr 15, pokój nr 02).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.