To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Czarny Bór: Dostawa opału - koksu opałowego dla Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze
Numer ogłoszenia: 30345 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40328 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie, tel. 074 8450124, 8450125, faks 074 8450290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału - koksu opałowego dla Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą opału - koksu opałowego dla Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze o parametrach: - koks opałowy (drobny) gatunek I, - uziarnienie 20 do 40 mm, - wilgotność max 6,0%, - popiół max 10%, - siarka max 0,8%, - wartość opałowa min 27 000kJ/kg - podziarno 10%. Zamawiający przewiduje zakup około 80 ton koksu -sukcesywnie według potrzeb. Jednorazowa dostawa nie większa niż 6 ton na adres: Zakład Lecznictwa Odwykowego, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00 - Paliwa stałe 09.11.30.00 - Koks .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- ROD Radosław Kapiczyński Daniel Kapiczyński sp. jawna, Kiełczygłowska 26B, 98-170 Widawa, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79390,40
Oferta z najniższą ceną: 79390,40 / Oferta z najwyższą ceną: 85600,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.