Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Warszawa: Dostawa materiałów opatrunkowych i materiałów medycznych.
Numer ogłoszenia: 303461 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, faks 022 6852689, 6852715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i materiałów medycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: WATA Zadanie nr 2: MATA PODŁOGOWA Zadanie nr 3: PRZYLEPCE CHIRURGICZNE Zadanie nr 4: MASKI CHIRURGICZNE, FARTUCHY CHIRURGICZNE I CZEPKI Zadanie nr 5: HEMOSTATYCZNA GĄBKA ŻELATYNOWA Zadanie nr 6: STRZYKAWKI, IGŁY, KANIULE I RÓŻNE MATERIAŁY Zadanie nr 7: IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ Zadanie nr 8: RURKI INTUABACYJNE Zadanie nr 9: CEWNIK DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, TACKA DO CEWNIKOWANIA I ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWO-DWUNASTNICZY Zadanie nr 10: MATERIAŁY OPATRUNKOWE Zadanie nr 11: RURKI KARBOWANE, USTNO-GARDŁOWE, WORKI ODDECHOWE I MASKI KRTANIOWE Zadanie nr 12: KOMPRESY, SERWETY, TUPFERY I INNE MATERIAŁY Zadanie nr 13: SERWETA ZABIEGOWA Zadanie nr 14: OBŁOŻENIA JAŁOWE I STRZYKAWKA Z GUMOWYM TŁOKIEM Zadanie nr 15: FILTR ODDECHOWY Zadanie nr 16: RĘKAWICE CHIRURGICZNE I DIAGNOSTYCZNE Zadanie nr 17: CEWNIK FOLEYA Zadanie nr 18: KOMPRESY WŁÓKNINOWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy próbki materiałów opatrunkowych i materiałów medycznego w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg sposobu (spełnia / nie spełnia) oraz dostarczonych próbek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użytkowania - rejestracja w klasie II a reguła 7 - dotyczy zadania nr 12. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Deklaracja zgodności CE - dotyczy zadania nr 16. 3) Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Jakość - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. nr 5 pok. nr 26 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek nr 2, pok. nr 37 - Kancelaria WIML.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WATA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WATA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATA PODŁOGOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATA PODŁOGOWA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZYLEPCE CHIRURGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPCE CHIRURGICZNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MASKI CHIRURGICZNE, FARTUCHY CHIRURGICZNE I CZEPKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI CHIRURGICZNE, FARTUCHY CHIRURGICZNE I CZEPKI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: HEMOSTATYCZNA GĄBKA ŻELATYNOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HEMOSTATYCZNA GĄBKA ŻELATYNOWA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: STRZYKAWKI, IGŁY, KANIULE I RÓŻNE MATERIAŁY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI, IGŁY, KANIULE I RÓŻNE MATERIAŁY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RURKI INTUABACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUABACYJNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CEWNIK DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, TACKA DO CEWNIKOWANIA I ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWO-DWUNASTNICZY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, TACKA DO CEWNIKOWANIA I ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWO-DWUNASTNICZY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY OPATRUNKOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: RURKI KARBOWANE, USTNO-GARDŁOWE, WORKI ODDECHOWE I MASKI KRTANIOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI KARBOWANE, USTNO-GARDŁOWE, WORKI ODDECHOWE I MASKI KRTANIOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KOMPRESY, SERWETY, TUPFERY I INNE MATERIAŁY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPRESY, SERWETY, TUPFERY I INNE MATERIAŁY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SERWETA ZABIEGOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWETA ZABIEGOWA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: OBŁOŻENIA JAŁOWE I STRZYKAWKA Z GUMOWYM TŁOKIEM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OBŁOŻENIA JAŁOWE I STRZYKAWKA Z GUMOWYM TŁOKIEM.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: FILTR ODDECHOWY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTR ODDECHOWY.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: RĘKAWICE CHIRURGICZNE I DIAGNOSTYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE CHIRURGICZNE I DIAGNOSTYCZNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CEWNIK FOLEYA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK FOLEYA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: KOMPRESY WŁÓKNINOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPRESY WŁÓKNINOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Jakość - 45
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Łasku przy ul. Topolowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego w Toruniu przy ul. Trzcinowej z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz innych decyzji, zgód, pozwoleń itp.
- Przebudowa części piwnic Pałacu Kazimierzowskiego związana z relokalizacją głównej rozdzielni elektrycznej, zestawu hydroforowego i węzła co
- Jonograf
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- ZP/04/25 Sukcesywne dostawy układów oddechowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "Kopernik" Sp. z.o.o
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.