eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślŚwiadczenie usług wykonywania okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Przemyśl: Świadczenie usług wykonywania okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 303487 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wykonywania okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wykonywania okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej - 30 zadań wg kolejności. Zad. 1 / 6 szt - Aparaty do znieczulania ogólnego F.STEPHAN MEDIZINTECHNIK; Zad. 2. / 1 szt - Echokardiograf produkcji Hewlett Packard; Zad. 3. / 2 szt - Respiratory produkcji BIRD Products Corp.; Zad. 4. / 2 szt - Respiratory produkcji Puritan - Bennett Corp.; Zad. 5. / 12 szt - Respiratory produkcji Maquet Critical Care AB; Zad. 6. / 1 szt - Respirator produkcji TAEMA; Zad. 7. / 1 szt - Respirator produkcji VEINMANN; Zad. 8. / 1 szt. - Respirator produkcji eVent Medical; Zad. 9. / 1 szt - Respirator produkcji Bear; Zad. 10. / 3 szt. - Respiratory produkcji Pneupac Ltd.; Zad. 11. / 1 szt - Audiometr produkcji Interacoustics A/S; Zad. 12. / 1 szt - Pompa do kontrapulsacji produkcji DATASCOPE; Zad. 13. / 1 szt - Mikroskop operacyjny produkcji J.D. Moller Optische Werke; Zad. 14. / 2 szt - Kardiostymulatory produkcji Biotronic; Zad. 15. / 1 szt - Kardiostymulator produkcji Osypka Medical; Zad. 16. / 1 szt - Aparat rentgenowski produkcji Genoray Co. Ltd.; Zad. 17. / 1 szt - Kamera laserowa produkcji Kodak; Zad. 18. / 2 szt - Strzykawki automatyczne produkcji MEDRAD Inc.; Zad. 19. / 1 szt - Autorefraktometr produkcji UNIKOS; Zad. 20. / 1 szt - Perymetr komputerowy produkcji Oculus; Zad. 21. / 1 szt - Fakoemulsyfikator produkcji MED-TEC Medizintechnik; Zad. 22. / 1 szt - Aparat kriochirurgiczny produkcji METRUM Zakład Aparatury Kriomedycznej; Zad. 23. / 3 szt - Zestawy do wspomagania oddechu nCPAP produkcji VIASYS HEALTHCARE; Zad. 24. / 1 szt - Aparat do przesiewowych badań słuchu metodą otoemisji akustycznych prod. MAICO Diagnostics; Zad. 25. / 2 szt. - Analizatory immunodiagnostyczne produkcji Diagnostic Products Corp.; Zad. 26. / 4 szt - Analizatory bioMerieux, Organo Technika Corp.; Zad. 27. / 2 szt - Zestaw do manometrii i pH metrii produkcji Medtronic; Zad. 28. / 1 szt. - Nóż harmoniczny produkcji ETHICON ENDO SURGERY J& J.; Zad. 29. / 1 kpl. - Zestaw do litotrypsji ESWL produkcji STORZ Medical, FISCHER Imaging Corp.; Zad. 30. / 1 szt - Aparat RTG produkcji Siemens.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z niżej wym. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ; 2. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 5 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia - na dowolną ilość zadań: 1 do 30; 3. Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 4. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy - w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zastrzega się zmianę cen w przypadku 1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian; 2) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 (budynek D, pok. nr 225) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - (budynek D, pok. nr 226 - biuro podawcze) ; 37-700 Przemyśl ; woj. podkarpackie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.