eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuszczDostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Usługi publiczne świadczone przez Gminę Tłuszcz drogą elektroniczną katalizatorem rozwoju społeczno - gospodarczego regionu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-06

Tłuszcz: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Usługi publiczne świadczone przez Gminę Tłuszcz drogą elektroniczną katalizatorem rozwoju społeczno - gospodarczego regionu
Numer ogłoszenia: 30353 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tłuszcz , ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie, tel. 029 7573016, faks 029 7573016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Usługi publiczne świadczone przez Gminę Tłuszcz drogą elektroniczną katalizatorem rozwoju społeczno - gospodarczego regionu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Usługi publiczne świadczone przez Gminę Tłuszcz drogą elektroniczną katalizatorem rozwoju społeczno - gospodarczego regionu. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Usługi publiczne świadczone przez Gminę Tłuszcz drogą elektroniczną katalizatorem rozwoju społeczno - gospodarczego regionu w ramach Priorytetu II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działania 2.2 Rozwój e-usług regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego 2007-2013 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Specyfikacja Techniczna - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 części: 1) Zakup serwera dwuprocesowego z kartą zdalnego dostępu 5 generacji macierzą opartą o raid 10, oprogramowania i licencją na 50 użytkowników, systemem kopii bezpieczeństwa, przełącznikami, zaawansowaną zaporą sprzętową typu firewall, pat chordami, oraz wdrożenie, konfiguracja i parametyzacja. 2) Zakup zestawów komputerowych i laptopów sztuk 14 do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów. 3) Zakup systemów operacyjnych do 14 komputerów i laptopów z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym. 4) Zakup dwóch skanerów i dwóch drukarek. 5) Zakup komputera dla osób niepełnosprawnych z oprogramowaniem. 6) Zakup wielofunkcyjnego urządzenia sieciowego laserowego do szybkiego i wydajnego kopiowania drukowania i skanowania w kolorze do formatu A3 włącznie z finiszerem. 5. Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, monitorów, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 6. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 7. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 8. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3, 39.12.11.00-7, 30.21.61.10-0, 30.12.14.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 1) dla części 1: 2 000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych; 2) dla części 2: 1 200,00 PLN słownie: jeden tysiąc dwieście złotych; 3) dla części 3: 600,00 PLN słownie: sześćset złotych; 4) dla części 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5) dla części 5: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 6) dla części 6: 800,00 PLN słownie: osiemset złotych; 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 05 8006 0000 0053 9089 2000 0001 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto Gminy Tłuszcz uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tłuszczu, ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, pok. 48.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tłuszczu, ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, pok. 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Usługi publiczne świadczone przez Gminę Tłuszcz drogą elektroniczną katalizatorem rozwoju społeczno - gospodarczego regionu w ramach Priorytetu II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działania 2.2 Rozwój e-usług regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup serwera dwuprocesowego z kartą zdalnego dostępu 5 generacji macierzą opartą o raid 10, oprogramowania i licencją na 50 użytkowników, systemem kopii bezpieczeństwa, przełącznikami, zaawansowaną zaporą sprzętową typu firewall, pat chordami, oraz wdrożenie, konfiguracja i parametyzacja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup serwera dwuprocesowego z kartą zdalnego dostępu 5 generacji macierzą opartą o raid 10, oprogramowania i licencją na 50 użytkowników, systemem kopii bezpieczeństwa, przełącznikami, zaawansowaną zaporą sprzętową typu firewall, pat chordami, oraz wdrożenie, konfiguracja i parametyzacja..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zestawów komputerowych i laptopów sztuk 14 do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zestawów komputerowych i laptopów sztuk 14 do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup systemów operacyjnych do 14 komputerów i laptopów z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup systemów operacyjnych do 14 komputerów i laptopów z oprogramowaniem biurowym i antywirusowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup dwóch skanerów i dwóch drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dwóch skanerów i dwóch drukarek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup komputera dla osób niepełnosprawnych z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup komputera dla osób niepełnosprawnych z oprogramowaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.70.00-9, 39.12.11.00-7, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup wielofunkcyjnego urządzenia sieciowego laserowego do szybkiego i wydajnego kopiowania drukowania i skanowania w kolorze do formatu A3 włącznie z finiszerem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wielofunkcyjnego urządzenia sieciowego laserowego do szybkiego i wydajnego kopiowania drukowania i skanowania w kolorze do formatu A3 włącznie z finiszerem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.