eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWymiana instalacji centralnego ogrzewania, modernizacja wymiennikowni oraz remont pomieszczeń parteru budynku Komisariatu IV Policji w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 34.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Katowice: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, modernizacja wymiennikowni oraz remont pomieszczeń parteru budynku Komisariatu IV Policji w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 34.
Numer ogłoszenia: 303548 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220046 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, modernizacja wymiennikowni oraz remont pomieszczeń parteru budynku Komisariatu IV Policji w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 34..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje roboty budowlane na obiekcie Komisariatu IV Policji w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 34, m.in.: a. remont pomieszczeń parteru, b. wymiana instalacji centralnego ogrzewania, c. modernizacja węzła cieplnego, d. wymiana instalacji elektrycznej, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. roboty o następujących CPV: 45216111-5 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ - dokumentacja techniczna, w załączniku nr 4 do SIWZ - STWiOR, w załączniku nr 5 do SIWZ - przedmiary robót. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zakres projektowany dotyczy remontu całego obiektu natomiast zakres niniejszego postępowania obejmuje wyłącznie roboty ujęte w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ 4. Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest w dwóch etapach: I etap realizacji do dnia 15.11.2009 r. II etap realizacji do dnia 31.01.2010 r. Zakres rzeczowy każdego z etapów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą w ramach posiadanych środków finansowych. 5. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty własnego harmonogramu prac. Zamawiający zapewnia media. W ciągu całego okresu realizacji przedmiotu zamówienia prace będą się odbywać na obiekcie czynnym (konieczność funkcjonowania jednostki) w związku z czym kolejność robót Wykonawca będzie uzgadniał z użytkownikiem na bieżąco. 6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Na urządzenia obowiązuje gwarancja producenta i liczyć się będzie od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawców. 8. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 234285.74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy INWESTPROJEKT-KATOWICE, ul. Tysiąclecia 1, 40-874 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 234285,74
  • Oferta z najniższą ceną: 234285,74 oferta z najwyższą ceną: 265644,96
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.