To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-23
Milanówek: Zamówienie uzupełniające do umowy nr W/163/ORG/163/15 z dnia 25 marca 2015 roku na Zakup usług ubezpieczenia dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 30355 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23785 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr W/163/ORG/163/15 z dnia 25 marca 2015 roku na Zakup usług ubezpieczenia dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług ubezpieczeń nowego mienia zakupionego przez Urząd Miasta Milanówka i jednostki organizacyjne. Zakres ubezpieczeń obejmuje: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz od kradzieży z włamaniem i rabunku, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenie osób od następstw nieszczęśliwych wypadków. Szczegółowy opis zakresu ubezpieczenia przedstawia Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, Wykaz sprzętu - załącznik nr 2. Wystawienie polisy ubezpieczeniowej przez Towarzystwo, jak również termin płatności składki będzie zgodny z zasadami przyjętymi w Umowie Generalnej W/163/ORG/163/15 z dnia 25 marca 2015 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.32.00 - Usługi ubezpieczenia wykonawcy od wszelkiego ryzyka 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 61.55.64.00 - 61.55.64.00 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka 66.51.93.00 - Usługi dodatkowego ubezpieczenia 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2834,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207,00
Oferta z najniższą ceną: 207,00 / Oferta z najwyższą ceną: 207,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 - udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w BZP pod Nr 32986-2015 z dnia 13.02.2015 r.) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - dotyczy zakupu usług ubezpieczenia dla Urzędu Miasta Milanówka i jednostek organizacyjnych. Zamówienie jest udzielane temu samemu Wykonawcy tj. InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, któremu zostało udzielone zamówienie podstawowe (data zawarcia umowy podstawowej: 25.03.2015 r.), w okresie krótszym niż 3 lata od udzielenia tego zamówienia. Zakres ubezpieczenia objętego zamówieniem uzupełniającym polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. W związku z powyższym są spełnione przesłanki udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia, OC działalności oraz floty pojazdów w Szpitalu im. Ryszarda Rzepki w Sulechowie Sp. z o.o.
- Usługa ubezpieczenia Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Kwidzyńskiego.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Radomin wraz z jednostkami z podziałem na III części
- Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, PINB w Białej Podlaskiej oraz PCPR w Białej Podlaskiej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.