Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-21
Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1223 W KOSZALINIE
SPRAWA NR 7WYSZK2011
Numer ogłoszenia: 303563 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO - BIUROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1223 W KOSZALINIE SPRAWA NR 7WYSZK2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby JW 1223 w Koszalinie zgodnie z poniżej przedstawionymi zadaniami: ZADANIE NR 1 - MATERIAŁY PIŚMIENNICZO-BIUROWE DLA JW 1223 W KOSZALINIE 1.Sznurek DRATEW-opakowanie a,250g.stilonowy szewski nabłyszczany biały lub czarny 20 szt 2.Kalka techniczna rolka szer. 110x20 mb 90/95 20 op 3.Brystol biały, format 70x100, wysoka białość kartonu, minimalna gramatura minimum 450g/m2 100 szt 4.Papier ksero, format A-4 gramatura 80 gm2, białość CIE 161 lub wyższa, ryza 500 arkuszy 3000 ryz 5.Papier ksero, format A-3 gramatura 80 gm2, białość CIE 161 lub wyższa, ryza 500 arkuszy 40 ryz 6.Papier ksero, format A-4 gramatura 80 gm2, kolorowy, ryza 500 arkuszy w minimum 5 kolorach (miks kolorów) 25 ryz 7.Papier ploter o szer 914mm x 50 m gramatura 80 gm2 lub wyższa 10 op 8.Papier ploter o szer 914mm x 50 m gramatura 80 gm2 lub wyższa kolor błękitny 2 op 9.Papier sublimacyjny A4 opakowanie po 110 szt 5 op 10.Papier flipchart 70x100 opak po 40 szt 30 op 11.Pudło archiwizacyjne Boxy -do przechowywania dokumentów gzrbiet 200mm wymiary 350x200x250mm 50 szt 12.Karton wizytówkowy A-4, biały, opakowanie 25 arkuszy, różne faktury, gramatura minimum 246gm2 20 ryz 13.Koperta biała C-4 samoprzylepne 4000 szt 14.Koperta biała, format C6, samoprzylepna z paskiem 2000 szt 15.Koperta biała, format C5, samoprzylepna z paskiem typu HK. 4000 szt 16.Papier samoprzylepny biały A-4 2000 szt 17.Papier samoprzylepny kolor A-4 (żółty, czerwony, zielony, niebieski) 2000 szt 18.Brulion 300 kart A-4 oprawa twarda introligatorska 20 szt 19.Brulion 200 kart A-4 twarda okładka 40 szt 20.Brulion 160 kart A-5 twarda okładka 50 szt 21.Brulion 192 kart B-5 twarda okładka 50 szt 22.Podkładka z zaciskiem, format A-4 (Klip zamykany A-4) 30 szt 23.Okładka do bindowania -tył (opak po 100 szt)- różne kolory, skóropodobna typu Delta,200gm2 30 op 24.Skoroszyt papierowy A-4 300 szt 25.Teczka do podpisu, minimum 16 przegródek, grzbiet harmonijkowy, na pierwszej okładce okienko do opisania zawartości 2 szt 26.Teczka na gumkę - A-4 kartonowa - różne kolory 200 szt 27.Teczka wiązana 500 szt 28.Zeszyt 32 kart A-5 300 szt 29.Zeszyt 96 kart A-5 twarda okładka 300 szt 30.Tusz do stempli w plastikowych pojemnikach 30ml - niebieski, czerwony i czarny 80 szt 31.Klej biurowy typu PRIT min 50 g w płynie z kulką metalową 400 szt 32.Klej butapren 0,2 puszka 50 szt 33.Klej butapren 0,8 puszka 30 szt 34.Klej wikol 0,2 kg 20 szt 35.Folia przezroczysta o grubości do 1 mm x 100mb x szer min 3m 2 rolka 36.Folia do laminowania A-4 100mat antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy obustronnie matowa 15 op 37.Folia do laminowania A-4, antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy 20 op 38.Folia do laminowania A-3, antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy 5 op 39.Folia okładki do bindowania opak po 100 szt różne kolory 30 op 40.Folia samoprzylepna - szer 1 m 50 m 41.Podkład na biurko duży z zasobnikami na przybory piśmiennicze 20 szt 42.Pojemnik na biurko z jeżem duży o wymiarach dł.22,5xszer.16,7 wys5 cm z plexi, wielokomorowy 20 szt 43.Spinacze biurowe owalny 300 op 44.Taśma pakowa, brązowa lub przeźroczysta, rozmiar minimalny 48mm x 66 30 szt 45.Taśma nylonowa biało-czerwona 100 m na rolce 30 szt 46.Taśma dwustronna piankowa 30mm x 5m 50 szt 47.Taśma klejąca biurowa, przeźroczysta 18mm x 20m 400 szt 48.Półka na dokumenty(Szuflada na dokumenty przezroczysta) 60 szt 49.Identyfikator -holder z klipsem metalowym CT 211 do włożenia min 2 kart magnetycznych o grubości 2mm 500 szt 50.Identyfikator kieszonka dla słuzb 57x90 mm 50 szt 51.Pinezki srebrne, opakowanie min 50 szt 100 op 52.Pinezki do tablic korkowych, różne kolory, typu beczułki, op.min 25 szt. 100 op 53.Nożyczki 21cm, wykonane z wysokiej jakości stali, rączki wykonane z tworzywa, typu LACO lub równoważne 50 szt 54.Nożyk łamany z blokadą ostrza 18mm 100 szt 55.Blok biurowy 50 kart A-4 50 szt 56.Blok techniczny A-4 50 szt 57.Cienkopis, z końcówka fibrową wzmocnioną metalową obudową, ergonomiczna obudowa o trójkątnym przekroju, system DRY SAFE - umożliwiający pozostawienie bez skuwki do kilku dni. Cienkopisy typu Staedtler lub równoważne 500 szt 58.Datownik, samotuszujący, 8 cyfrowy, typu Trodat lub równoważny 10 szt 59.Długopis -automatyczny, metalowy, grubość linii pisania 0,32 mm, długość linii pisania 1600 m- wymienny wkład olejowy 1000 szt 60.Wkład do długopisu -poz Nr.59 1000 szt 61.Długopis żelowy, automatyczny, umożliwiający pisanie po obu stronach papieru komputerowego, podwójny mechanizm chowania wkładu, tusz pigmentowy, wodoodporny, typu UNI UMN 152 lub równoważny 350 szt 62.Wkład do długopisu żelowego -poz Nr.61 350 szt 63.Dziurkacz dziurkujący jednorazowo minimum 40 kartek o gramaturze 80gm2, wykonany z metalu z plastikową nakładką oraz ogranicznikiem formatu 40 szt 64.Foliopis typu Staedtler, rózne grubości (M, S, F, B), różne 4 kolory lub równoważne 800 szt 65.Grzbiet do bindowania okrągły 6mm, różne kolory 300 szt 66.Grzbiet do bindowania okrągły 10mm, różne kolory 300 szt 67.Grzbiet do bindowania okrągły 15 mm, różne kolory 300 szt 68.Grzbiet do bindowania okrągły 20 mm, różne kolory 200 szt 69.Gumka do stosowania na papierze i folii, nie naruszające struktury wymazywanej powierzchni, nie zostawiająca żadnych śladów, minimalne wymiary: 60x20x10 mm.Gumki typu combi z niebieską częścio, służącą do wycierania atramentu z papieru. 400 szt 70.Korektor w płynie-szybkoschnący poj min 20ml 50 szt 71.Korektor - myszka typu Pritt, nietoksyczny, nie zawierający rozpuszczalników, odporny na światło, do precyzyjnego korygowania pisma ręcznego, maszynowego oraz komputerowego lub równoważne 50 szt 72.Korektor w piórze z met końcówką 100 szt 73.Polecenie wyjazdu służbowego 100 bloczki 74.Kostka - notes 85x85 mm, klejona po jednej z krawędzi, biała lub kolorowa, 500 karteczek 300 szt 75.Kostka - notes samoprzylepny 75x75 mm, różne intensywne kolory, 100 karteczek w bloczku, możliwość wielokrotnego odklejania i przyklejania, typu POST IT lub równoważne 300 szt 76.Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 3 kolor szary lub czarny 300 szt 77.Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 6 kolor szary lub czarny 300 szt 78.Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 9 kolor szary lub czarny 300 szt 79.Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 11 kolor szary lub czarny 300 szt 80.Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 15 kolor szary lub czarny 300 szt 81.Marker permanentny, okrągła lub ścięta końcówka, metalowa obudowa, różne kolory, możliwość wielokrotnego napełniania, typu Pilot MID FB lub równoważne -4 kolory 800 szt 82.Marker do tablic sucho ścieralnych, komplet - 4 sztuki markerów, każdy w innym kolorze oraz gabka, markery wyposażone w tłoczek dozujący, typu Pentel Maxiflo lub równoważne 30 kpl 83.Ołówek automatyczny, gumowy uchwyt metalowy klips, przycisk do wysuwania grafitów na wysokości uchwytu dłoni typu Pentel PD 305T lub równoważny 350 szt 84.Ołówek wykonany z żywicy syntetycznej, bezdrzewny, niełamliwy grafiti typu Bic lub równoważny 500 szt 85.Plastelina 12 kol 100 op 86.Płyn do tablic suchościeralnych a 250ml z rozpylaczem 30 szt 87.Poduszka do stempli 70*110mm (wkład materiałowy) 12 szt 88.Segregator A4 50 mm-75mm, wyposażony w mechanizm dźwigniowy, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV w różnych kolorach, krawędź zabezpieczona metalową szyna, otwór na palec, wymienne etykiety 600 szt 89.Segregator A5 50 mm-75mm, wyposażony w mechanizm dźwigniowy, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV w różnych kolorach, krawędź zabezpieczona metalową szyna, otwór na palec, wymienne etykiety 50 szt 90.Temperówka metalowa 100 szt 91.Zakreślasz, intensywny atrament pigmentowy, nie rozmazujący się na wszelkiego rodzaju wydrukach, zakreślacze każdy w innym kolorze(4 podstawowe kolory minimum), typu Staedtler lub równoważne 400 szt 92.Zszywacz zszywający minimum 30 kartek o gramaturze 80 g/m2, mocna metalowa obudowa i mechanizm 30 szt 93.Zszywacz długoramienny typu LEITZ - łatwy do ustawienia format zszywania od A6 do A2, skala calowa i milimetrowa 4 szt 94.Zszywacz zszywający od 120- 200 kartek o gramaturze 80 gm2, mocna metalowa obudowa i mechanizm 4 szt 95.Zszywacz tapicerski 4 szt 96.Zszywki 24/6 - opakowanie 1000 szt 500 op 97.Zszywki tapicerskie opak po - 2500 szt do zszywacza z poz 80 300 op 98.Rozszywacz 50 szt 99.Klips biurowy metalowy - rozmiar 25 ( opak po 12 szt) 10 op 100.Klips biurowy metalowy - rozmiar 32 ( opak po 12 szt) 10 op 101.Klips biurowy metalowy - rozmiar 41 ( opak po 12 szt) 10 op 102.Rysiki - grafiti 0,5 opak min po 12szt, twardość ( H, 2H,HB, B,2B -po 200 opak każdego) 150 op ZADANIE NR 2 - WYPOSAŻENIE DLA JW 1223 W KOSZALINIE 1.Tablica korkowa 180*120 w ramie drewnianej lub MDF 6 szt 2.Tablica korkowa120*90 w ramie drewnianej lub MDF 30 szt 3.Tablica korkowa 90*60 w ramie drewnianej lub MDF 10 szt 4.Antyrama 70x100 z plexi, możliwość zawieszenia w pionie lub poziomie 20 szt 5.Tablica sucho ścieralna 200/100 - powierzchnia wykonana z blachy ceramicznej o właściwościach sucho ścieralnych i magnetycznych, rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze popielatym, 3 szt 6.FLIPCHART MAGNETYCZNY Tablica magnetyczna sucho ścieralna Wymiary tablicy: 100x67,5cm Metalowy, unoszony uchwyt na arkusze papieru Regulowane zaczepy pozwalają na użycie większości formatów papieru Metalowa półka na markery na całej szerokości dolnej krawędzi tablicy Zaciski na tylnej nodze tablicy, zwiększające stabilność Regulacja wysokości tablicy w zakresie od 105 cm do 184 cm 10 szt 7.Technologia Elektromagnetyczna typu iQBoard Rozdzielczość (linie na cal)9600×9600 px, 600 dp Wymiary robocze159,8 x 118,8 mm Powierzchnia wykonana z trwałego, elastycznego tworzywa (baza - poliester), odporna na rozdarcia, pęknięcia, uderzenia zoptymalizowana zarówno do projekcji jak i pisania po niej; matowa, antyrefleksyjna powierzchnia dająca kontrastowy obraz z, projektora. dodatkowo zabezpieczona powłoką sucho ścieralną, łatwa do czyszczenia, nie niszczy się ani nie żółknie nawet po długim okresie stosowania pisaków do tablic sucho ścieralnych. Przekątna robocza obrazu199,10, (78 cali) Systemy operacyjne WindowsXP,2003,Vista,7 32 i 64 bit, Linux, Mac 10. zapisywanie grafik, nagrywanie i odtwarzanie ekranu, rozpoznawanie teksu ręcznego, obsługę klawiatury ekranowej, wprowadzanie tekstu, obsługę odnośników do multimediów i stron internetowych. Program w polskiej wersji językowej! Zasilanie z USB. Programowalne przyciski po obu stronach tablicy., Wyposażenie - 2 pisaki elektroniczne, 1 kabel USB 10m, belka montażowa do montażu naściennego, płyta CD z oprogramowaniem, tablica wykonana z ;Rama wykonana z trwałego stopu aluminium; Tył tablicy wykonany z trwałego aluminium o strukturze plastra miodu. Odporny na zniekształcanie, rozszerzanie i kurczenie się. 6 szt 8.Tablica sucho ścieralna 90x60 - powierzchnia wykonana z blachy ceramicznej o właściwościach sucho ścieralnych i magnetycznych, rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze popielatym, 10 szt CPV CPV 22600000-6, 22816300-6, 22830000-7, 22850000-3, 22851000-0, 22900000-9, 24910000-6, 30190000-7, 30191130-4, 30191140-7, 30192000-1, 30192100-2, 30192111-2, 30192121-5, 30192123-9, 30192124-6, 30192131-8, 30192132-5, 30192133-2, 30192150-7, 30192910-3, 30192930-9, 30193000-8, 30194220-3, 30194320-4, 30195000-2, 30195900-1, 30197000-6, 30197100-7, 30197320-5, 30197321-2, 30197330-8, 30197644-2, 30199130-0, 30199230-1, 30199300-3, 30199410-7, 30199500-5, 33198100-5, 37823500-8, 39241000-3, 39241200-5, 39298000-7, 39541130-6, 44424200-0, 44617100-9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.81.63.00-6, 22.83.00.00-7, 22.85.00.00-3, 22.85.10.00-0, 22.90.00.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.00.00-7, 30.19.11.30-4, 30.19.11.40-7, 30.19.20.00-1, 30.19.21.00-2, 30.19.21.11-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.23-9, 30.19.21.24-6, 30.19.21.31-8, 30.19.21.32-5, 30.19.21.33-2, 30.19.21.50-7, 30.19.29.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 6 specyfikacji. Wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia . 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 4) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 6); 5) Zamawiający żąda, aby wykonawca dołączył dokument, lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.:aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy ( Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1223 w Koszalinie, ul. 4-go Marca 5, 75-901, Budynek nr 1 (SZTAB) pok. 221.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 1223 w Koszalinie, ul. 4-go Marca 5, 75-901, Budynek nr 1 (SZTAB), Kancelaria Jawna, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY PIŚMIENNICZO-BIUROWE DLA JW 1223 KOSZALIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby Jednostki Wojskowej w Koszalinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.93.00-3, 30.19.43.20-4, 30.19.76.44-2, 44.61.71.00-9, 30.19.94.10-7, 30.19.11.30-4, 33.19.81.00-5, 22.85.10.00-0, 22.85.00.00-3, 22.60.00.00-6, 24.91.00.00-6, 30.19.42.20-3, 30.19.30.00-8, 44.42.42.00-0, 39.24.10.00-5, 30.19.21.23-9, 30.19.21.50-7, 30.19.73.30-8, 22.81.63.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE DLA JW 1223 W KOSZALINIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej w Koszalinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 39.29.80.00-7, 30.19.59.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.