eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWYMIANA STOLARKI W JEDNOSTKACH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Koszalin: WYMIANA STOLARKI W JEDNOSTKACH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 303616 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI W JEDNOSTKACH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - OBIEKTY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, MIELNO, UL. SPOKOJNA 1/3 1). Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 22%: a) okno PCV o wymiarach 54cm/54cm - 2szt b) okno PCV o wymiarach 55cm/85cm - 4szt c) okno PCV o wymiarach 105cm/85cm - 2szt d) okno PCV o wymiarach 115cm/75cm - 1szt e) okno PCV o wymiarach 60cm/85cm - 3szt f) okno PCV o wymiarach 142cm/142cm -19szt g) okno PCV o wymiarach 135cm/85cm -3szt h) drzwi balkonowe PCV o wymiarach 85cm/205cm - 2szt i) drzwi balkonowe PCV o wymiarach 95cm/205cm - 4szt j) drzwi aluminiowe zewnętrzne 105cm/205cm- 1szt k) drzwi aluminiowe zewnętrzne 105m/210cm - 1szt 2). Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynku mieszkalnym w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 7%: a) okno PCV o wymiarach 180cm/60cm - 2szt b) okno PCV o wymiarach 180cm/80cm - 1szt Wygląd i wymiary okien zostały szczegółowo określone w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ 3). Roboty obejmują: a) demontaż okien/drzwi drewnianych zespolonych - 37/8 szt. . b) montaż okien/drzwi PCV w kolorze białym - 37/8 szt. c) obrobienie ościeżnic okiennych i drzwiowych - 45 kpl. ZADANIE NR 2 - OBIEKT POGOTOWIA RATUNKOWEGO, KOSZALIN, UL. KOŚCIUSZKI 5 1). Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 22%: a) okno PCV o wymiarach 142cm/53cm - 3szt b) okno PCV o wymiarach 144 - 148cm/158-164cm - 29szt c) okno PCV o wymiarach 210-216cm/173-174cm - 4szt d) okno PCV o wymiarach 429cm/173cm - 1szt Wygląd i wymiary okien zostały szczegółowo określone w załącznikach nr 2a i 5a do SIWZ 2). Roboty obejmują: a) demontaż okien drewnianych zespolonych - 37szt b) montaż okien w kolorze białym - 37szt. c) montaż nawiewników higrosterowanych - 6szt d) obrobienie ościeżnic okiennych - 37kpl. ZADANIE NR 3 - OBIEKT POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG, MANOWO 12A Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stolarki okiennej w następujących wymiarach i ilościach objętych podatkiem VAT 22%: a) okno PCV o wymiarach 170cm/142cm - 3szt b) okno PCV o wymiarach 124cm/150cm - 1szt Współczynnik dla ram min. U=1,4 W/m2 K, dla szyb zespolonych min. U=1,1 W/m2K. Profile min. pięciokomorowe w kolorze białym. Wygląd i wymiary okien zostały określone w załączniku nr 2b do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3.spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone przez Zamawiającego, 4.spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub realizują co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie i wymianie stolarki drewnianej na PCV o wartości min.100.000,00 PLN brutto i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 3. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 4. udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji; 5. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; 6. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na/lub wg druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ; 6) wykaz wykonanych robót sporządzony na/lub wg załącznika nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE, UL. RACŁAWICKA 13, 75-620 KOSZALIN - pokój nr 301/302 (III piętro), telefon 0943428511, 0943428333.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE, UL. RACŁAWICKA 13, 75-620 KOSZALIN - pokój nr 301/302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.