eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Miechów: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
Numer ogłoszenia: 303631 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres obejmuje: 1.Wykonanie czynności eksploatacyjnych w sieci oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Miechów zgodnie z zasadami konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miechów ustalonymi pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna, Rejonowy Zakład Energetyczny w Miechowie a Gminą Miechów oraz zasadami współpracy z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna, Rejonowy Zakład Energetyczny w Miechowie. Czynności eksploatacyjne obejmują obsługę, konserwację, naprawy, montaż, czynności kontrolno pomiarowe, oględziny i przegląd oświetlenia ulicznego. Zakres obejmuje konserwację 2622 opraw zgodnie z załącznikiem nr 1 - wykaz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów oraz 32 oprawy oświetlenia wydzielonego na ul. Sobieskiego, droga do szkoły na os. Sikorskiego w Miechowie i 4 oprawy oświetlające pomniki w Rynku i na Placu Kościuszki w Miechowie, 2.Zakres obejmuje również montaż, demontaż oraz konserwację oświetlenia świątecznego na okres Świąt Bożego Narodzenia w mieście Miechów z materiałów powierzonych przez Zamawiającego i w podanym przez niego terminie, 3.Konserwacja oświetlenia drogowego dotyczy: opraw oswietleniowych z wysięgnikami, źródłami światła oraz ochroną od porażeń, uziemienia ochronne), bezpieczników zabezpieczających oprawy oraz obwody oświetlenia drogowego, przewodów oświetlenia drogowego podwieszonego w istniejących liniach napowietrznych oraz obwodów napowietrznych i kablowych oświetlenia wydzielonego, aparatury załączającej i sterującej oświetleniem drogowym, oświetleniowych linii kablowych zasilających i rozdzielczych, szaf kablowych i pomiarowo - rozdzielczych oświetlenia wydzielonego oraz pomiarowo -sterujących oświetlenia podwieszonego, słupów oświetleniowych (betonowych i metalowych) w oświetleniu wydzielonym wraz z wnękami bezpiecznikowymi oraz zamknięcia tych wnęk, wymiany uszkodzonych słupów. 4.Zakres prac konserwacyjnych na oświetleniu drogowym to: przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych, kontrola i konserwacja złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, wymiana bezpieczników, czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, wymiana i naprawa elementów opraw, wymiana uszkodzonych źrodeł światła, regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, konserwacja konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek, regulacja zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, prostowanie słupów oświetlenia wydzielonego, uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk itp., malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów, wycinka gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia, wymiana uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniami napowietrznymi n.n., pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli) II. Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca powinien dokonać oceny stanu urządzeń, a w szczególności: 1.stanu widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu, 2.stanu czystości opraw i źródeł światła, 3.stanu ubytku źródeł światła, 4.stanu urządzeń zabezpieczających i sterowania, 5.stanu napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 6.prawidłowości wskazań aparatury kontrolno - pomiarowej. III. Przegląd powinien obejmować w szczególności: 1.sprowadzenie działania urządzeń sterowania, 2.sprawdzenie stanu techniczego, 3.pomiary rezystancji izolacji, 4.wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, wysięgników, dławików, kondensatorów, bezpieczników, drzwiczek wnęk latarni, zabezpieczenie antykorozyjne opraw, wysięgników i latarni, wymianę uszkodzonego osprzętu kablowego i przewodowego obwodów oświetleniowych, 5.sprawdzanie stanu technicznego tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterowniczych, połączeń prądowych i działań urządzeń sterowania, wymiany uszkodzonych elementów (przekaźniki zmierzchowe, łaczniki, bezpieczniki, zegary sterujące itp.), regulacje i naprawy urządzeń sterowania, naprawy osłon i zamknięć rozdzielnic oświetleniowych n.n., 6.sprawdzanie stanu osłon i zamocowania urządzeń oświetlenia, 7.pozostałe czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające poprawę pracy urządzeń oświetlenia ulicznego objęte umową. IV. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace konserwacyjne zgodnie z zasadami konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miechów ustalonymi pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna, Rejonowy Zakład Energetyczny w Miechowie a Gminą Miechów oraz zasadami współpracy z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko - Kamienna, Rejonowy Zakład Energetyczny w Miechowie, które stanowią załączniki do niniejszych dokumentów. Obowiązki wykonawcy zostały szczegółowo opisane w złączniku nr 3 do SIWZ tj. we wzorze umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości : 6 000 zł Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 1. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w pok. 123 u Skarbnik Urzędu Gminy przy ul. Sienkiewicza 25 w Miechowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek posiadania doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji elektrycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) w zakresie: 1. dozoru - dla kierujących czynnościami osób wykonujących prace w zakresie konserwacji, napraw, czynności kontrolno - pomiarowych i montażu urządzeń oświetlenia drogowego, 2. eksploatacji - dla wykonujących prace w zakresie konserwacji - czynności związane z zabezpieczeniem i utrzymaniem należytego stanu technicznego urządzeń oświetlenia drogowego - posiadające dodatkowo uprawnienia w zakresie wykonywania prac pod napięciem (PPN).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmian stawki podatku VAT) 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych w niniejszej umowie, 3) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 4) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów 5) ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 6) Zmiany w przypadku wystąpienia niezamierzonego pominięcia punktów świetlnych określonych w wykazie oświetlenia ulicznego na terenie gminy i miasta w Miechowie, stanowiących załączniki do zawieranej umowy i gdy ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia podstawowego, a także w przypadku 7) obiektywnej konieczności zmniejszenia, bądź zwiększenia punktów świetlnych zaliczanych do zamówienia podstawowego, a także w przypadku obiektywnej konieczności zmniejszenia bądź zwiększenia punktów świetlnych zaliczanych do zamówienia podstawowego 8) Zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można była przewidzieć w chwili jej zawarcia, 9) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy wartość robót wyłączonych zostanie ustalona w oparciu o cenę podaną w ofercie . 4. zmiana wynagrodzenia w związku z ustawową zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług ( VAT) 5. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład, której wejdzie inspektor Nadzoru i przedstawiciel Wykonawcy, zatwierdzonego przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.