Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-11
Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ
W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROFESJONALNY PRACOWNIK HOTELOWY
Numer ogłoszenia: 303634 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3432910, faks 41 3432912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROFESJONALNY PRACOWNIK HOTELOWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu pn. Profesjonalny pracownik hotelowy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. I część przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych pn. Efektywna gospodarka energetyczna. Przeprowadzenie czterech edycji szkolenia pn. Efektywna gospodarka energetyczna wraz z przygotowaniem autorskich materiałów szkoleniowych jak również obejmującym przeniesienie praw autorskich. Sumaryczna liczba godzin 64. Jedna edycja szkolenia to 16 godzin. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy trzech kieleckich hoteli. Uczestnicy szkoleń zwiększą swoje kwalifikacje w zakresie szeroko pojętego sektora odnawialnych źródeł energii. Szkolenie przybliży im także kwestie związane z sektorem odnawialnych źródeł energii. II część przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych pn. Serwis i obsługa klimatyzatorów. Przeprowadzenie modułu szkolenia pn. Serwis i obsługa klimatyzatorów wraz z przygotowaniem autorskich materiałów szkoleniowych jak również obejmującym przeniesienie praw autorskich. Sumaryczna liczba godzin szkolenia 56. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy hotelu. Szkolenie polega na podniesieniu kompetencji wybranych pracowników hotelowych w dziedzinie obsługi i serwisu klimatyzatorów. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zarówno zagadnienia techniczne (związane z budową, podstawowymi parametrami oraz specyfiką funkcjonowania urządzeń klimatyzujących) jak i praktyczne związane z ich serwisowaniem, użytkowaniem oraz obsługą. Szkolenie w głównej mierze dotyczy zagadnień praktycznych i będzie dotyczyło urządzeń klimatyzujących, wyszczególniając modele: DAIKIN FT 35 GV, TRANE MV 509G, MDV-MSR 1, GREE GWH 12 KF, SANYO SAP-K126, McQuay IM-MSDT-0501. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego - odpowiednio w zależności od części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2a) (dla I części zamówienia)/ 2b) (dla II części zamówienia) do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: b.1) w odniesieniu do I części przedmiotu zamówienia: co najmniej 2 usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5a do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ; b.2) w odniesieniu do II części przedmiotu zamówienia: co najmniej 2 usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5b do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2a) (dla I części zamówienia)/ 2b) (dla II części zamówienia) do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoba lub osoby, które będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia będą posiadać doświadczenie w realizacji: c.1) w odniesieniu do I części przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 usług w zakresie przeprowadzenia szkolenia z zakresu efektywnej gospodarki energetycznej lub zarządzania energią w przedsiębiorstwie. Na potwierdzenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 6 należy złożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 6a do SIWZ, który będzie zawierał opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, osoby lub osób wskazanych w powyższym Załączniku, zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i z którego wynikać będzie spełnienie powyżej wskazanych wymogów w zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2a. c.2) w odniesieniu do II części przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 usług w zakresie przeprowadzenia szkolenia dotyczącego serwisowania i obsługi klimatyzatorów lub w zakresie techniki chłodniczej lub w zakresie eksploatacji systemów klimatyzacyjnych. Na potwierdzenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 6 należy złożyć wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik nr 6b do SIWZ, który będzie zawierał opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, osoby lub osób wskazanych w powyższym Załączniku, zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i z którego wynikać będzie spełnienie powyżej wskazanych wymogów w zakresie doświadczenia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2b. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a (część I przedmiotu zamówienia)/ 2b (część II przedmiotu zamówienia) do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w Rozdziale V niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trybie § 3 ust. 4 Umowy, tj. w przypadku, gdy zaistnieje konieczność zmiany osoby mającej realizować zamówienie, wskazanej imiennie przez Wykonawcę w Ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do: a) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia - z podaniem przyczyn - Zamawiającego o tym, iż nie jest możliwym przez ww. osobę wykonanie powierzonego jej przez Wykonawcę w związku z zawarciem niniejszej umowy zadania, b) równoczesnego z zawiadomieniem, o którym mowa w pkt a) powyżej, imiennego wskazania na piśmie Zamawiającemu innej osoby mającej realizować zamówienie - w miejsce dotychczas wskazanej, z uwzględnieniem wszystkich informacji o danej osobie zdolnej do wykonania zamówienia zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi posiadać umiejętności i doświadczenie równe lub wyższe od umiejętności i doświadczenia osoby zastępowanej. Zamawiający, po otrzymaniu informacji wraz ze wskazaniem innej osoby, niezwłocznie zaakceptuje wskazaną nową osobę lub odmówi jej akceptacji. W przypadku odmowy akceptacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wskazania Zamawiającemu imiennie innej osoby spełniającej warunki, o których mowa wyżej. Odmowa akceptacji wskazanej przez Wykonawcę osoby nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapewnienia osoby o odpowiednich kwalifikacjach dla realizacji umowy. Osoba, co do której Zamawiający odmówił akceptacji, nie może realizować przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VI piętro - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw w ramach realizacji projektu pn.: Profesjonalny pracownik hotelowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych pn. Efektywna gospodarka energetyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis zadania Przeprowadzenie czterech edycji szkolenia pn. Efektywna gospodarka energetyczna wraz z przygotowaniem autorskich materiałów szkoleniowych jak również obejmującym przeniesienie praw autorskich. Sumaryczna liczba godzin 64. Jedna edycja szkolenia to 16 godzin. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy trzech kieleckich hoteli. Uczestnicy szkoleń zwiększą swoje kwalifikacje w zakresie szeroko pojętego sektora odnawialnych źródeł energii. Szkolenie przybliży im także kwestie związane z sektorem odnawialnych źródeł energii. 2) Ilość uczestników Łączna liczba uczestników szkoleń wynosi 31 osób. Trzy grupy po 8 osób oraz jedna grupa 7-osobowa. 3) Ilość godzin Sumaryczna liczba godzin 64. Szkolenie przeprowadzone zostanie w czterech edycjach po 16 h. (4 dni x 4 godziny). Na jedną godzinę zegarową przypada 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Istnieje możliwość ustalenia przerw elastycznie, w zależności od potrzeb uczestników szkoleń, przy uwzględnieniu powyższego założenia. 4) Miejsce realizacji szkolenia / zasady organizacji zajęć Szkolenie realizowane będą na terenie miasta Kielce. Szkolenie odbywać się będą zarówno w dni robocze jak i w soboty i niedziele. 5) Termin realizacji Edycja I- 4 dni x 4 godziny (IV Kwartał 2014) Edycja II- 4 dni x 4 godziny (IV Kwartał 2014) Edycja III- 4 dni x 4 godziny (IV kwartał 2014/Kwiecień 2015) Edycja IV- 4 dni x 4 godziny (IV kwartał 2014/Kwiecień 2015) Szczegółowy termin realizacji szkoleń będzie ustalany przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed terminem realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleń. O fakcie tym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć. 6) Program zajęć Wykonawca winien opracować program szkolenia, który obligatoryjnie zostanie przekazany do akceptacji Zamawiającego min. 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Program powinien zawierać: 1. Aktualnie obowiązujące polskie i unijne prawo w zakresie efektywnej gospodarki energetycznej. 2. Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie i możliwości efektywnego wykorzystania energii w przedsiębiorstwach. 3. Przegląd technologii OZE możliwych do zastosowania w budynku. 4. Rachunek ekonomiczny w wykorzystaniu OZE. 7) Materiały szkoleniowe Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania wszystkim uczestnikom szkolenia autorskich materiałów szkoleniowych przygotowanych przez prowadzącego zajęcia - prezentacji/skryptu autorskiego prowadzącego zajęcia (zawierającego najważniejsze informacje omawiane na zajęciach) w postaci wydruku lub w wersji elektronicznej. Na materiałach szkoleniowych musi być zamieszczona informacja o współfinansowaniu projektu ze środków POKL, zatwierdzona wcześniej przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać pełne prawa autorskie do dzieła, o którym mowa w niniejszym punkcie. Wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji umowy w zakresie opracowania autorskich materiałów szkoleniowych obejmuje również wynagrodzenie z tytułu przeniesienia na Zamawiającego pełnych majątkowych praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji wynikających z ich charakteru i przeznaczenia i prawa do wykonywania zależnego prawa autorskiego oraz wynagrodzenie za realizację prawa do nadzoru autorskiego. Prawa autorskie do autorskich materiałów szkoleniowych przechodzą na Zamawiającego na mocy postanowień umowy zawartej z wykonawcą z dniem podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania autorskich materiałów szkoleniowych bez zastrzeżeń bez konieczności składania przez strony dodatkowych oświadczeń woli w tym zakresie. 8) Ankiety, dziennik zajęć Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć. Zobowiązany jest również przeprowadzić ankiety wśród uczestników na zakończenie szkolenia. Ankiety przygotowane zostaną przez Zamawiającego 9) Metodologia prowadzenia zajęć Moduł szkoleniowy winien obejmować część teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna zajęć odbywać się powinna z pomocą prezentacji wizualnej, demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień. Część praktyczna obejmować będzie przykłady obliczeń, studia przypadku itp. 10) Uwagi Koszty wynajmu sali szkoleniowej oraz cateringu ponosi Zamawiający. 11) Forma rozliczenia Rachunek / Faktura VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych pn. Serwis i obsługa klimatyzatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opis zadania Przeprowadzenie modułu szkolenia pn. Serwis i obsługa klimatyzatorów wraz z przygotowaniem autorskich materiałów szkoleniowych jak również obejmującym przeniesienie praw autorskich. Sumaryczna liczba godzin szkolenia 56. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy hotelu. Szkolenie polega na podniesieniu kompetencji wybranych pracowników hotelowych w dziedzinie obsługi i serwisu klimatyzatorów. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają zarówno zagadnienia techniczne (związane z budową, podstawowymi parametrami oraz specyfiką funkcjonowania urządzeń klimatyzujących) jak i praktyczne związane z ich serwisowaniem, użytkowaniem oraz obsługą. Szkolenie w głównej mierze dotyczy zagadnień praktycznych i będzie dotyczyło urządzeń klimatyzujących, wyszczególniając modele: DAIKIN FT 35 GV, TRANE MV 509G, MDV-MSR 1, GREE GWH 12 KF, SANYO SAP-K126, McQuay IM-MSDT-0501. 2) Ilość uczestników W szkoleniu weźmie udział łącznie 7 uczestników. Szkolenie przeprowadzone będzie w dwóch edycjach. W pierwszej edycji wezmą udział 3 osoby, w drugiej edycji wezmą udział 4 osoby. 3) Ilość godzin Sumaryczna liczba godzin 56. Szkolenie przeprowadzone zostanie w dwóch edycjach po 28 h. Na jedną godzinę zegarową przypada 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. Istnieje możliwość ustalenia przerw elastycznie, w zależności od potrzeb uczestników szkoleń, przy uwzględnieniu powyższego założenia. 4) Miejsce realizacji szkolenia / zasady organizacji zajęć Szkolenia realizowane będą na terenie miasta Kielce. Szkolenia odbywać się będą zarówno w dni robocze jak i w soboty i niedziele. 5) Termin realizacji Edycja I - 7 dni x 4 godziny (IV kwartał 2014) Edycja II -7 dni x 4 godziny (IV kwartał 2014/Kwiecień 2015). Szczegółowy termin realizacji szkoleń będzie ustalany przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed terminem realizacji zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleń. O fakcie tym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem zajęć. 6) Program zajęć Wykonawca winien opracować program szkolenia, który obligatoryjnie zostanie przekazany do akceptacji Zamawiającego min. 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Program powinien zawierać: 1. Podstawy chłodnictwa (m.in. teoria chłodnictwa, obieg ziębniczy, budowa klimatyzatorów, główne elementy konstrukcyjne). 2. Podstawy klimatyzacji (m.in. podstawy klimatyzacji, cel stosowania, parametry komfortu cieplnego, wpływ klimatyzacji na zdrowie ludzkie, dobór urządzeń klimatyzacyjnych). 3. Niezbędne narzędzia oraz sposoby serwisowania klimatyzatorów. 4. Część praktyczną (m.in. praktyczne zapoznanie się z budową określonych klimatyzatorów, symulacja usterek układu chłodniczego i sposoby ich usuwania, diagnostyka prawidłowej pracy urządzenia). 7) Materiały szkoleniowe Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania wszystkim uczestnikom szkolenia autorskich materiałów szkoleniowych prowadzącego zajęcia - prezentacji/skryptu autorskiego prowadzącego zajęcia (zawierającego najważniejsze informacje omawiane na zajęciach) w postaci wydruku lub w wersji elektronicznej. Na materiałach szkoleniowych musi być zamieszczona informacja o współfinansowaniu projektu ze środków POKL, zatwierdzona wcześniej przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać pełne prawa autorskie do dzieła, o którym mowa w niniejszym punkcie. Wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji umowy w zakresie opracowania autorskich materiałów szkoleniowych obejmuje również wynagrodzenie z tytułu przeniesienia na Zamawiającego pełnych majątkowych praw autorskich na wszystkich polach eksploatacji wynikających z ich charakteru i przeznaczenia i prawa do wykonywania zależnego prawa autorskiego oraz wynagrodzenie za realizację prawa do nadzoru autorskiego. Prawa autorskie do autorskich materiałów szkoleniowych przechodzą na Zamawiającego na mocy postanowień umowy zawartej z wykonawcą z dniem podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania autorskich materiałów szkoleniowych bez zastrzeżeń bez konieczności składania przez strony dodatkowych oświadczeń woli w tym zakresie. 8) Ankiety, dziennik zajęć Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć. Zobowiązany jest również przeprowadzić ankiety wśród uczestników na zakończenie szkolenia. Ankiety przygotowane zostaną przez Zamawiającego. 9) Metodologia prowadzenia zajęć Moduł szkoleniowy winien obejmować część teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna zajęć odbywać się powinna z pomocą prezentacji wizualnej, demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień. Część praktyczna opierać się będzie na pokazach i instruktażu. 10) Uwagi Koszty wynajmu sali szkoleniowej oraz cateringu ponosi Zamawiający. 11) Forma rozliczenia Rachunek / Faktura VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.