To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Myślibórz: Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu
Numer ogłoszenia: 303636 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236304 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 1 "Zielona Dolinka", ul. Lipowa 18 B, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 747 22 77, faks 95 747 22 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa żywności - w okresie od zawarcia umowy do 31 lipca 2015 roku - do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu. W okresie realizacji umowy została przewidziana miesięczna przerwa w jej wykonywaniu - w okresie wakacyjnym, tj. od 1 lipca 2014 do 31 lipca 2014r. Dostarczane produkty będą służyły do przygotowywania posiłków dla 100 osobowej grupy dzieci uczęszczających do Przedszkola. 2.Zamówienie zostało podzielone na następujące części (zadania): 1)Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa oraz wędlin, Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Dostarczane produkty muszą posiadać aktualne aprobaty sanitarne - Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia stosownych świadectw na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy wykaz produktów wraz z określeniem ich ilości stanowi załącznik nr 1.2 do niniejszej SIWZ. 2)Zadanie nr 2 - Dostawa warzyw oraz owoców, Część zamówienia dotyczy dostarczania warzyw i owoców świeżych oraz przetworzonych, w tym mrożonych mieszanek warzywnych. Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować zamówienie przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu artykułów spożywczych. Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 1.3 do niniejszej SIWZ. 3)Zadanie nr 3 - Dostawa produktów mleczarskich, Część zamówienia dotyczy dostawy mleka oraz jego przetworów, w tym m.in. twarogów, jogurtów, serów twardych, masła. Dostawy będą realizowane każdego dnia funkcjonowania Przedszkola. Wykonawca jest zobowiązany realizować dostawy przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego rodzaju artykułów spożywczych. Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 1.4 do niniejszej SIWZ. 4)Zadanie nr 4 - Dostawa pieczywa oraz wyrobów cukierniczych, Część zamówienia będzie dotyczyła dostawy m.in. chleba, bułek, drożdżówek, pączków, ciasta drożdżowego. Dostawy będą realizowane każdego dnia funkcjonowania Przedszkola w okresie obowiązywania umowy, przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarnego do przewozu tego typu produktów. Szczegółowy asortyment wraz z ilością produktów stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. 5)Zadanie nr 5 - Dostawa artykułów spożywczych różnych. Część zamówienia dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych, w tym m.in. kasz, ryżu, mąki, makaronów, przypraw, słodyczy, zup w proszku, cukru, oleju. Dostawy będą realizowane ze średnią częstotliwością raz w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany realizować dostawy przy użyciu środka transportu spełniającego wymagania sanitarne do przewozu tego typu produktów. Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 1.6 do niniejszej SIWZ. 3.Wymagania dotyczące środków transportu żywności określa Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku (Dz.U. z 2003 roku nr 21, poz. 179 ze zmianami) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 4.Wielkość pojedynczych dostaw - zgodnie z przyjętą częstotliwością dla poszczególnych zadań - będzie określało zapotrzebowanie składane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Sposób składania zapotrzebowania Zamawiający ustali indywidualnie z wyłonionym Wykonawcą dla każdej części zamówienia. 5.Oferowane przez Wykonawców produkty muszą spełniać obowiązujące normy jakościowe oraz sanitarne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, na każdym etapie realizacji zamówienia, certyfikatów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających jakość oraz przydatność do spożycia dostarczanych produktów - jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca jest zobowiązany posiadać stosowne świadectwa lub certyfikaty. 6.Wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów określają w szczególności: 1)ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.); 2)ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006r. Nr 17, poz. 127, z późn. zm.); 3)ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 44, z późn. zm.); 4)rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.); 7.Zamówienie jest opisane następującymi kodami CPV: 03221000-6 - warzywa; 03222000-3 - owoce i orzechy; 15110000-2 - mięso; 15131130-5 - wędliny; 15330000-0 - przetworzone warzywa i owoce; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15550000-8 - klasyfikowane produkty mleczarskie; 15610000-7 - produkty przemiału zboża; 15800000-6 - różne produkty spożywcze; 15200000-0 - ryby przetworzone i konserwowe; 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie: 8.Zamawiający zastrzega, że wszystkie składniki kosztów związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.33.00.00-0, 15.50.00.00-3, 15.55.00.00-8, 15.61.00.00-7, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.81.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa oraz wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego OZIMEK K.Ozimek, R.Ozimek, M.Ozimek Spółka Jawna, ul. Usługowa 1 A, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33572,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36096,21
Oferta z najniższą ceną: 36096,21 / Oferta z najwyższą ceną: 36096,21
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz, ul. Myśliborska 1 A, 66-432 Baczyna, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31833,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33987,42
Oferta z najniższą ceną: 33987,42 / Oferta z najwyższą ceną: 33987,42
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
- Firma Handlowo Usługowa GEST, ul. M. Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38842,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41364,54
Oferta z najniższą ceną: 41364,54 / Oferta z najwyższą ceną: 41364,54
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych, różnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa GEST Jacek Szałek
- Firma Handlowo Usługowa GEST, ul. M.Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39866,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40095,61
Oferta z najniższą ceną: 40095,61 / Oferta z najwyższą ceną: 40095,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
- Sukcesywne dostawy warzyw, jabłek, ziemniaków oraz kiszonek.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Marii Konopnickiej w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.