Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: remont drogi wojewódzkiej nr 251 Kaliska - Inowrocław m. Pakość ul. Barcińska od km 61+345 do km 62+467 dł. 1,122 km Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich, do kontaktów: Martyna Szczuraszek, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16, e-mail: zamowienia@zdw-bydgoszcz.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw-bydgoszcz.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi wojewódzkiej nr 251 Kaliska - Inowrocław m. Pakość ul. Barcińska od km 61+345 do km 62+467 dł. 1,122 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka nr 251 Kaliska - Inowrocław m. Pakość ul. Barcińska od km 61+345 do km 62+467 dł. 1,122 km. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont drogi wojewódzkiej nr 251 Kaliska - Inowrocław m. Pakość ul. Barcińska od km 61+345 do km 62+467 dł. 1,122 km. Zakres robót: Zakres robót obejmuje - usunięcie 24 szt pni drzew oraz rozbiórka istniejącej zatoki autobusowej wraz z wiatą, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni, - poszerzenie jezdni (wykonanie koryta, podbudowy betonowej, podbudowy z tłucznia kamiennego, w-wy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej), - ułożenie siatki, - wykonanie w-wy wiążącej gr. 5 cm i 7 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej SMA gr 3 cm, - wykonanie nowej zatoki autobusowej wraz z rampą i wiatą, - roboty uzupełniające polegające na przebudowie odcinka napowietrznej linii energetycznej, regulacji wysokościowej 14 szt kratek ściekowych oraz humusowaniu i obsianiu trawą skarp nasypów, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - usunięcie 24 szt pni drzew oraz rozbiórka istniejącej zatoki autobusowej wraz z wiatą, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni, - poszerzenie jezdni (wykonanie koryta, podbudowy betonowej, podbudowy z tłucznia kamiennego, w-wy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej), - ułożenie siatki, - wykonanie w-wy wiążącej gr. 5 cm i 7 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej SMA gr 3 cm, - wykonanie nowej zatoki autobusowej wraz z rampą i wiatą, - roboty uzupełniające polegające na przebudowie odcinka napowietrznej linii energetycznej, regulacji wysokościowej 14 szt kratek ściekowych oraz humusowaniu i obsianiu trawą skarp nasypów, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3, - Prowadzenie działalności gospodarczej, - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, - Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 2. Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych polegające na zrealizowaniu /zakończeniu/ 2 budów /umów na roboty budowlane/ z których każda jest o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln złotych lub jedna budowa o wartości 1,0 mln złotych. Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie. 3.Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń , która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. 4.a) dysponowanie wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażoną w co najmniej jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa . Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 100 Mg/h. Lokalizacja wytwórni w odległości zapewniającej transport mieszanki na budowę w ciągu 2 godzin /od załadunku do wyładunku/ b. dysponowanie sprzętem do mechanicznego rozkładania mieszanki bitumicznej - 1 układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną. c) dysponowanie walcami stalowymi, walcami wibracyjnymi, ogumionymi po 1 szt d) dysponowanie samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 15 t - 3 sztuki, 5. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert./ oryginał lub kserokopia/, - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/, 2.Wykaz zrealizowanych budów/ umów na roboty budowlane/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 3. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC.Wskazać nazwę budowy i opisać rodzaj i zakres robót na niej zrealizowanych, 4.Wykaz podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniaSporządzić wykaz podmiotów/ firm/ które będą podwykonawcami w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem ich nazw oraz zakresu powierzanych robót. Dotyczy tylko tych wykonawców którzy zamierzają realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców, 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawcaSporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego i podaniem lokalizacji wytwórni / miejscowość/, 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 10:00, pokój nr 6 świetlica.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.