Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Zgierz: Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części
Numer ogłoszenia: 303708 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy płytek i gwoździ do zespoleń kości, systemów szycia łąkotek i plastyki więzadeł dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 12 części. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8 z czego: - część 1 zawiera 5 pozycji asortymentowych, - część 2 zawiera 3 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 2 elementy, pozycja 2 obejmuje 2 elementy, pozycja 3 obejmuje 3 elementy, - część 3 zawiera 4 pozycje asortymentowe, - część 4 zawiera 13 pozycji asortymentowych, - część 5 zawiera 2 pozycje asortymentowe, - część 6 zawiera 13 pozycji asortymentowych, - część 7 zawiera 3 pozycje asortymentowe, - część 8 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 9 elementów, pozycja 2 obejmuje 7 elementów, pozycja 3 obejmuje 5 elementów, pozycja 4 obejmuje 6 elementów, - część 9 zawiera 33 pozycje asortymentowe, - część 10 zawiera 88 pozycji asortymentowych w tym pozycja 1 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 2 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 3 obejmuje 2 rozmiary, - część 11 zawiera 4 pozycje asortymentowe, - część 12 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 5 elementów, pozycja 2 obejmuje 5 elementów, pozycja 3 obejmuje 6 elementów, pozycja 4 obejmuje 3 elementy. Zamówienie poniżej 200 tysięcy euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: WADIUM NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA - 15.990,00 zł Część 1 - 3.200,00 zł Część 2 - 1.260,00 zł Część 3 - 590,00 zł Część 4 - nie dotyczy Część 5 - 200,00 zł Część 6 - 980,00 zł Część 7 - 580,00 zł Część 8 - 260,00 zł Część 9 - 4.800,00 zł Część 10 - 2.900,00 zł Część 11 - 420,00 zł Część 12 - 800,00 zł 2. Wadium musi być wniesione do dnia 27.08.2012 r. do godz. 10.45. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto : Kredyt Bank S.A. II/ Oddział Łódź 11 1500 1546 1215 4002 8272 0000 Wadium za wniesione uznaje się z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument stwierdzający ustanowienie poręczenia lub gwarancji w oryginale
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją dostaw implantów ortopedycznych o łącznej wartości nie mniejszej niż cena oferty brutto (w przypadku złożenia oferty na kilka części wymóg dotyczy części o najwyższej cenie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 3. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a.Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 roku (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. b.Foldery lub instrukcje techniczne w języku polskim, potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu,
ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. Nr 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. Nr 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gwoździe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 zawiera 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.71-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEM DO SZYCIA ŁĄKOTEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 zawiera 3 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 2 elementy, pozycja 2 obejmuje 2 elementy, pozycja 3 obejmuje 3 elementy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Implanty do chirurgii stopy i stawu skokowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 zawiera 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stabilizator zewnętrzny- układ dwuklamrowy na przedramie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 zawiera 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gwoździe obojczykowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 5 zawiera 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płytki, śruby korowe, śruby gąbczaste.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 6 zawiera 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŚRUBOPŁYTKI DYNAMICZNE TYTANOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 7 zawiera 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.17.83.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Druty, śruby, wkręty, klamry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 8 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 9 elementów, pozycja 2 obejmuje 7 elementów, pozycja 3 obejmuje 5 elementów, pozycja 4 obejmuje 6 elementów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe, śruby, płytki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 9 zawiera 33 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płytki, śruby korowe, gwoździe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 10 zawiera 88 pozycji asortymentowych w tym pozycja 1 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 2 obejmuje 2 rozmiary, pozycja 3 obejmuje 2 rozmiary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: System protezy barku urazowo/rekonstrukcyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 11 zawiera 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gwoździe, śruby, zaślepki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 12 zawiera 4 pozycje asortymentowe w tym pozycja 1 obejmuje 5 elementów, pozycja 2 obejmuje 5 elementów,pozycja 3 obejmuje 6 elementów, pozycja 4 obejmuje 3 elementy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i zespoleń ortopedycznych
- Dostawy endoprotez
- Dostawa endoprotez jednoprzedziałowych do zabiegów endoplastyki dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- PRODUKTY LECZNICZE.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.