Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-11
Tuchów: Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru w Gminie Tuchów
Numer ogłoszenia: 30370 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru w Gminie Tuchów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru w Gminie Tuchów (oświetlenie uliczne + budynki komunalne ) w okresie od podpisania umowy do 31.03.2016 roku, (jednak nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2015 r. do 31.03.2016 r. dla punktów odbioru energii, wyszczególnionych w zestawieniu punktów odbioru energii elektrycznej Gminy Tuchów , które stanowi załącznik do istotnych postanowień umowy Gminy Tuchów, wynosi ogółem 1.149.598 kWh rocznie, w tym: - oświetlenie uliczne: a) w grupie taryfowej O11 - 1.036.288 kWh , - budynki komunalne: a) w grupie taryfowej C11 - 65.963 kWh b) w grupie taryfowej G 11- 9.297 kWh c) w grupie taryfowej G 21 - 38.035 kWh d) w grupie taryfowej G12 - 15 kWh Szacunkowa wielkość zużycia energii jest orientacyjna i może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Lokalizacja punktów poboru energii elektrycznej wg wykazu punktów poboru stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz b) Wykonawca wykaże posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie energii elektrycznej o wartości min. 1.100.000 kWh rocznie, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy, a także brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp, składając oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VII SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy, a także brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp, składając oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VII SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy, a także brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp, składając oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VII SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności faktur - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór obowiązującej umowy przedstawiony jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w istotnych postanowieniach do umowy przy przygotowaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ukształtowana umowa nie może zawierać jednak treści sprzecznych z określonym przez Zamawiającego przedmiotem zamówienia, a zmienione zapisy nie mogą w istotny sposób zmieniać sensu merytorycznego istotnych postanowień umownych podanych przez Zamawiającego. 3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy winien być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 3) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług uwzględniających zmniejszenie/zwiększenie podatku VAT, mających wpływ na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 4) zmiany stawki podatku akcyzowego uwzględniającej zmniejszenie/zwiększenie stawki podatku akcyzowego, mającej wpływ na cenę jednostkową netto za 1kWh oraz zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, 5) zmiany ilości istniejących punktów odbioru energii elektrycznej, 6) zmiany okresów rozliczeniowych w poszczególnych grupach taryfowych, 7) zmiany wielkości mocy umownych, 8) zmiany podmiotu odpowiedzialnego za rozliczanie niezbilansowanej energii elektrycznej dostarczonej i pobranej z systemu, 9) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy 5. Zamawiający w przypadku zaistnienia przewidzianych powyżej okoliczności, stanowiących warunki zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego może wprowadzić zmianę postanowień umowy, ale nie jest do tego zobowiązany. 6. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiany: a) formalno-organizacyjne, b) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, c) danych teleadresowych, d) osób wskazanych w umowie jako przedstawiciele stron umowy, odpowiedzialni za jej realizację. 7.O ww. zmianach strony umowy informują siebie pisemnie. 8. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 9.Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy i art.140 ust. 3 ustawy, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIPTuchów/zamowienia publiczne+ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tuchowie 33-170 Tuchów, ul. Jana Pawła II pok. nr 25 (wersja papierowa).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego : Ratusz, Biuro Obsługi Klienta , pokój nr 7 , parter. Otwarcie ofert 19.02.2015r. o godz.10.30 .pokój nr 10 (Sala Konferencyjna)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TUCHÓW
więcej: przetargi TUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.