Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Zielona Góra: Budowę bazy danych systemu zarządzania gruntami komunalnymi
Numer ogłoszenia: 303749 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę bazy danych systemu zarządzania gruntami komunalnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Opracowanie warstwy informacyjnej w formacie informatycznym shapefile (część graficzna połączona z bazą danych), obejmującej działki położone w pasach drogowych, przekazane do bieżącego utrzymania dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej oraz działki stanowiące własność Skarbu Państwa, będące w użytkowaniu wieczystym Gminy Zielona Góra o statusie miejskim. 3.2. Podstawową warstwę do przedmiotowego opracowania stanowi warstwa działek ewidencyjnych: 3.2.1. 1807 - ilość działek ewidencyjnych (dane na dzień 15.01.2008r.), wyszczególnione w załączniku nr 2 zarządzenia nr 43/08 Prezydenta Miasta Zielona Góra z dnia 15 stycznia 2008r., http://bip.zielonagora.pl/obj/11692_0043-08-z02.pdf 3.2.2. 69 - ilość działek stanowiących własność Skarbu Państwa i będących w użytkowaniu wieczystym Gminy Zielona Góra o statusie miejskim, 3.2.3. 59 - ilość działek stanowiących własność Skarbu Państwa i będących w gospodarowaniu zasobem nieruchomości przez Prezydenta Miasta Zielona Góra na prawach powiatu Zielona Góra, 3.3. Wykorzystując warstwy geometryczne: działek, krawężników, krawędzi jezdni i chodników należy zbudować warstwę terenów zielonych obejmującą dodatkowo takie informacje: 3.3.1. OBIEKTY POWIERZCHNIOWE: ZIELEŃ MIEJSKA WARSTWA: zielen_miejska RODZAJ ZIELENI ADRES/ POŁOŻENIE POWIERZCHNIA w [m2] RODZAJ NASADZEŃ ZABIEGI PIELĘGNACYJNE UWAGI SŁOWNIKI DO TABELI: 3.3.1.1. rodzaj zieleni: trawnik, skwer, park, klomb, inny 3.3.1.2. adres/położenie: ulice na podstawie obowiązującego słownika ulic 3.3.1.3. rodzaj nasadzeń: kwiaty, krzewy, drzewa, brak 3.3.1.4. zabiegi pielęgnacyjne: koszenie, opryski, podlewanie, pielenie, przycinanie, cięcie sanitarne, inne, brak 3.3.2. OBIEKTY POWIERZCHNIOWE: CIĄGI PIESZO-JEZDNE WARSTWA: ciagi_pieszo_jezdne RODZAJ CIĄGU ADRES/ POŁOŻENIE POWIERZCHNIA w [m2] ZIMOWE UTRZYMANIE RODZAJ NAWIERZCHNI UWAGI SŁOWNIKI DO TABELI: 3.3.2.1. rodzaj ciągu: droga, ciąg pieszo-jezdny, chodnik, ścieżka rowerowa, plac, inny 3.3.2.2. adres/położenie: ulice na podstawie obowiązującego słownika ulic 3.3.2.3. zimowe utrzymanie: tak, nie 3.3.2.4. rodzaj nawierzchni: asfalt, beton, płyty bet., polbruk, inna, nieutwardzona 3.3.3. OBIEKTY PUNKTOWE: ŁAWKI WARSTWA: ławki ADRES / POŁOŻENIE RODZAJ ŁAWKI UWAGI SŁOWNIKI DO TABELI: 3.3.3.1. adres/położenie: ulice na podstawie obowiązującego słownika ulic, obowiązujące nazwy parków 3.3.3.2. rodzaj ławki: betonowo-drewniana, stalowo-drewniana, drewniana, inna UWAGA!.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania o minimalnej wartości 50.000,00 zł każde, w zakresie budowy informatycznej bazy danych udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 5.1.2. dysponują osobami i podmiotami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - minimum 2 osoby. zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 11) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) i 6.1.6) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2.2. pkt 6.1.6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, Pokój 408.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Roboty budowlane związane z przebudową systemu grzewczego na ternie obozowiska w miejscowości Trzebień
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych w budynkach przy ul. Zjednoczenia 110, ul. Zjednoczenia 110b, ul. Boh. Westerplatte 11 w Zielonej Górze
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Zakup stołu operacyjnego z pływającym blatem oraz stołu zabiegowego
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.