To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Warszawa: Świadczenie obsługi prawnej biura RDLP w Warszawie w latach 2012-2015
Numer ogłoszenia: 303796 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213456 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Warszawie, ul. Grochowska 278, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 517 33 00, faks 22 517 33 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej biura RDLP w Warszawie w latach 2012-2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej biura RDLP w Warszawie. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi polegające na: a. Udzielaniu porad prawnych z zakresu prawa powszechnie obowiązującego, tym m.in. prawa cywilnego, prawa handlowego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, prawa lokalowego, prawa pracy oraz prawa branżowego. b. Uczestnictwie w postępowaniach dotyczących decyzji administracyjnych związanych z wyłączaniem gruntów leśnych z produkcji leśnej, wydawanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266, ze zm.) oraz opinii dotyczących uzgadniania projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, ze zm.). c. Przygotowywaniu opinii prawnych. d. Analizie i opiniowaniu umów. e. Przygotowywaniu projektów umów. f. Przygotowywaniu aktów wewnętrznych. g. Obsłudze prawnej przedsięwzięć gospodarczych, w tym inwestycji. h. Udziale w negocjacjach dot. zagadnień niosących skutki prawne. i. Bieżącej pomocy prawnej pracownikom wykonującym i nadzorującym kontrole instytucjonalne jednostek organizacyjnych z terytorialnego zasięgu działania Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Warszawie, m.in. opiniowanie projektów programów kontroli, wystąpień oraz informacji pokontrolnych, wsparciu prac komisji odwoławczej, opracowywanie projektów zawiadomień do organów ścigania i innych instytucji. 2. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udziału w organizowanych przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe spotkaniach podmiotów świadczących obsługę prawną dla jednostek organizacyjnych. 3. W przypadku zlecania usług szczególnie istotnych dla Zamawiającego np. ze względu na konsekwencje prawne terminowego załatwienia sprawy, Zamawiający będzie je zlecać na piśmie, określając wspólnie z Wykonawcą termin wykonania zlecanej usługi. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osobistą obecność w siedzibie Zamawiającego co najmniej 2 dni w tygodniu w godzinach 7.00 - 15.00 (po 8 godzin). Realizacja przedmiotu zamówienia poprzez osobistą obecność w siedzibie Zamawiającego będzie następowała w dniach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę. W przypadku pilnych porad czy konsultacji, Wykonawca będzie ich udzielał również telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej czy faksu. 5. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez osoby posiadające tytuł Radcy Prawnego lub Adwokata - osoby posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, ze zm.) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo o adwokaturze (tekst jedn.: Dz.U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188, ze zm.). Co najmniej jeden Radca Prawny lub Adwokat nie może wykonywać obsługi prawnej, na rzecz jednostek organizacyjnych z terytorialnego zasięgu działania Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Warszawie, ze względu na zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt 1 lit. i. 6. Ze strony Wykonawcy realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować przez osoby wskazane w ofercie przez cały okres zamówienia. Wykonywanie przedmiotu zamówienia za pomocą innych osób wymaga każdorazowo uzyskania zgody Zamawiającego. 7. W celu umożliwienia kontaktu Wykonawca wskaże Zamawiającemu stosowne numery telefonów oraz adresy poczty elektronicznej. O każdorazowej zmianie numerów telefonów oraz adresów poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany informować niezwłocznie Zamawiającego. 8. Zamawiający za wykonywanie przedmiotu zamówienia zapłaci Wykonawcy za każdy miesiąc jego wykonywania wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie wynikającej z oferty. Wynagrodzenie to obejmować będzie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia za wyjątkiem wymienionych w pkt 9 zdanie pierwsze. Zasądzone na rzecz Zamawiającego koszty zastępstwa procesowego będą przypadać Wykonawcy. Koszty te będą wypłacane Wykonawcy po ich ściągnięciu lub zapłacie przez przeciwnika procesowego. 9. Kwota wynagrodzenia nie będzie obejmowała kosztów opłat sądowych i skarbowych, które uiszczać będzie Zamawiający. Kwota wynagrodzenia obejmować będzie koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz sądu rejonowego właściwego dla siedziby Zamawiającego. 10. Pozostałe koszty dojazdów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności do innych sądów, organów administracji, kontrahentów Zamawiającego itp. oraz koszty ewentualnych noclegów będą zwracane przez Zamawiającego w wysokości wyliczonej wg zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju (Dz.U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1990, ze zm.). Są to wyjazdy sporadyczne - w ostatnich 18 miesiącach nie wystąpiły. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamówienie nie może być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające deklaracji realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 12. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość zlecenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takich części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonywać zamówienie samodzielnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA BARTKIEWICZ-PODOBA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA BARTKIEWICZ-PODOBA KANCELARIA RADCY PRAWNEGO
- Konsorcjum Kancelaria Radcy Prawnego - Magdalena Adamczewska i Konrad Wąsik - Kancelaria Radcy Prawnego., Al. Jerozolimskie 21/5, 00-508 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296676,00
Oferta z najniższą ceną: 243540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1627290,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Obsługa prawna wybranych wydziałów w latach 2025-2027 (2)
- Kompleksowa obsługa prawna Powiatu Wrocławskiego i jego jednostek organizacyjnych.
- Świadczenie usług prawniczych dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w 2025 roku
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.