eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPrzeprowadzenie badań ankietowych w ramach projektuNiepełnosprawni - przedsiębiorcom, przedsiębiorcy - niepełnosprawnym - badanie potencjału i oczekiwań śląskiego rynku pracy.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Ruda Śląska: Przeprowadzenie badań ankietowych w ramach projektu: Niepełnosprawni - przedsiębiorcom, przedsiębiorcy - niepełnosprawnym - badanie potencjału i oczekiwań śląskiego rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 303880 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rudzka Agencja Rozwoju "INWESTOR" Sp. z o. o. , ul. Wolności 6, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 2487786, 2436931, faks 0-32 2487786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rarinwestor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań ankietowych w ramach projektu: Niepełnosprawni - przedsiębiorcom, przedsiębiorcy - niepełnosprawnym - badanie potencjału i oczekiwań śląskiego rynku pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na terenie województwa śląskiego badania ankietowego wśród pracodawców na temat poznania ich zapotrzebowania na pracę osób niepełnosprawnych oraz wśród osób niepełnosprawnych o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na temat poznania ich potrzeb niezbędnych do przystosowania się do zatrudnienia i trwałej integracji z rynkiem pracy. 2.Badanie ankietowe obejmuje przeprowadzenie 5000 ankiet według wzoru stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. 3.Badanie ankietowe mają objąć przeprowadzenie 2000 ankiet spośród pracodawców mających siedzibę na terenie województwa śląskiego oraz przeprowadzenie 3000 ankiet spośród pełnoletnich osób niepełnosprawnych o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności znajdujących się w wieku produkcyjnym według współczynnika aktywności zawodowej ludności, zameldowanych i zamieszkałych na terenie województwa śląskiego przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego (wyklucza się przeprowadzenie wywiadów za pomocą telefonu lub innego środka komunikacji) na podstawie próby badawczej polegającej na doborze kwotowym, którego szczegółowe kryteria wskaże Wykonawca. 4.Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować udział swoich ankieterów w obowiązkowym szkleniu dla prawidłowego przeprowadzenia badań ankietowych, organizowanego przez Zamawiającego. 5.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zagwarantuje udział wydelegowanego konsultanta, który po zakończeniu badania będzie służył pomocą oraz będzie dostępny na potrzeby opracowywania analiz przeprowadzonych badań ankietowych przez powołany przez Zamawiającego zespół badawczy. 6.Zgromadzone wyniki badań zostaną przez Wykonawcę wprowadzone do bazy danych i przekazane Zamawiającemu w ogólnodostępnym programie informatycznym (statystycznym) służącym do tego rodzaju badań, umożliwiającym dalszą pracę zespołowi badawczemu Zamawiającego wraz z wydrukowanymi ankietami oraz raportem dotyczącym przeprowadzonego badania ankietowego. 7.Zgromadzone wyniki badań i zebrane materiały staną się wyłączną własnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie będzie wolno ich wykorzystywać do własnych celów. 8.Zamawiający będzie upoważniony do weryfikacji prawidłowości przeprowadzenia przez Wykonawcę badania ankietowego metodą wywiadu bezpośredniego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada ośwaidczenie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada ośwaidczenie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada ośwaidczenie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada ośwaidczenie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada ośwaidczenie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ustalenie kryteriów próby badawczej polegającej na doborze kwotowym obydwu grup respondentów - 20
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarinwestor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rudzka Agencja Rozwoju Inwestor Sp. z o.o. ul. Wolności 6 41-700 Ruda Śląska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Rudzka Agencja Rozwoju Inwestor Sp. z o.o. ul. Wolności 6, 41-700 Ruda Śląska, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.