Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Gdynia: Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania oraz części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących spr.518/JW4024/2008
Numer ogłoszenia: 303885 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024 , ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, faks 058 6265076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mwmps
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostak wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania oraz części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących spr.518/JW4024/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania oraz części i akcesoriów do aparatów fotokopiujących do Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni 81-912 przy ul. Strażackiej 2-8, Część 1 - dostawa komputerów przenośnych Część 2 - oprogramowanie komputerowe Część 3 - materiały eksploatacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązana innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia - nie spełnia na druku , kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 pkt.1-10 art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje spółki cywilne i konsorcja. a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XIII 3) SIWZ. b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4. Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu na własny koszt i ryzyko oraz zabezpieczy przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu przekazania go zamawiającemu. 5. Oświadczenie, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie eksploatowany i odpowiada co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z przedstawioną ofertą. 6. Oświadczenie, że wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu (oprogramowania) kartę gwarancyjną (licencję) oraz instrukcje eksploatacyjne w języku polskim. 1. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnych certyfikatów, w przypadku komputerów, na: a) proces projektowania, produkcji i serwis komputerów zgodny z wymogami normy ISO9001-2000, b) deklaracje bezpieczeństwa CE, c) potwierdzenie zgodności z MS Windows (załączyć wydruk HCL z Microsoft), d) oświadczenie producenta potwierdzające poziom głośności komputera, e) oświadczenie producenta lub jego przedstawiciela w Polsce potwierdzające spełnienie wymagań gwarancyjnych, f) wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzających spełnienie wymagań dotyczących wydajności procesora (dotyczy komputera przenośnego - notebook)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4024
ul. Strażacka 2-8
81-912 Gdynia pok.nr-2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4024-Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 730 - 1100 oraz 1300 -1500.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych do Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni 81-912 przy ul. Strażackiej 2-8,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5, 30.12.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania komputerowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5, 30.12.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5, 30.12.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.