To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Szczecin: Dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek wielofunkcyjnych oraz dostawa drukarek
Numer ogłoszenia: 303907 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236011 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek wielofunkcyjnych oraz dostawa drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 3 kserokopiarek wielofunkcyjnych i 7 kserokopiarek wielofunkcyjnych oraz ich obsługa serwisowa, - 4 kserokopiarek przenosnych, - 4 urządzeń wielofunkcyjnych z funkcjami drukarki sieciowej, kopiarki i sieciowego skanera dokumentów, - 20 drukarek laserowych i 15 przenośnych drukarek atramentowych oraz dostarczanie w okresie gwarancji tonerów i atramentów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 366397.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 3 kserokopiarek wielofunkcyjnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ksero Contakt Sp.j., ul. Hrubieszowska 20a, 71-047 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 119178.00
- Oferta z najniższą ceną: 119178.00 oferta z najwyższą ceną: 159300.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 7 nowych kserokopiarek wielofunkcyjnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40902.00
- Oferta z najniższą ceną: 40902.00 oferta z najwyższą ceną: 79805.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa 4 nowych kserokopiarek przenośnych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- New Technology Poland Sp. z o.o., ul. Tyniecka 28, 71-019 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4360.00
- Oferta z najniższą ceną: 4360.00 oferta z najwyższą ceną: 4360.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.