To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Rzeszów: zakup i dostawa aparatury medycznej.
Numer ogłoszenia: 303929 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294322 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa aparatury medycznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup i dostawę aparatury medycznej. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa aparatu EKG Pakiet nr 2 - Zakup, dostawa i uruchomienie zestawu do testów wysiłkowych z bieżnią Pakiet nr 3 - Zakup, dostawa i uruchomienie zestawu do treningu na 5 cykloergometrach Pakiet nr 4 - Zakup , dostawa i uruchomienie defibrylatora Pakiet nr 5-Zakup, dostawa kolposkopu. Pakiet nr 6- Zakup, dostawa mikroskopów laboratoryjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.16.41.00 - Kolposkopy 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa aparatu EKG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEL S.A., Os. H.Sienkiewicza 33, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5052,52
Oferta z najniższą ceną: 4387,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12817,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Os. H.Sienkiewicza 33,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PRIMAKO - SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PRIMAKO - SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- GRUPA PRIMAKO Sp. zo.o., ul. Milionowa 21, 93-105 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34400,00
Oferta z najniższą ceną: 34400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40660,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup, dostawa i uruchomienie zestawu do treningu na 5 cykloergometrach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA PRIMAKO - SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA PRIMAKO - SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- GRUPA PRIMAKO Sp. zo.o., ul. Milionowa 21, 93-105 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55500,00
Oferta z najniższą ceną: 55500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup , dostawa i uruchomienie defibrylatora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Viridian Polska Sp. zo.o., ul. Racławicka 122, 02-634 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20330,00
Oferta z najniższą ceną: 17280,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21910,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup, dostawa kolposkopu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU BUD-MAREK - usługi budowlane Adrian Seliga
jakie przetargi wygrała firma
PHU BUD-MAREK - usługi budowlane Adrian Seliga
- VENA ENTIS SELIGA MICROSCOPE A.SELIGA, ul. Lechicka 23, 91-230 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31886,00
Oferta z najniższą ceną: 31886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31886,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa sond do żywienia dojelitowego.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.