eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. (BGI/ZP-270-29/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. (BGI/ZP-270-29/08)
Numer ogłoszenia: 303961 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej , ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5487233, 5487327, faks 0-22 5487351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.giih.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. (BGI/ZP-270-29/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń laboratoryjnych Głównego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. W zakres poszczególnych części zamówienia wchodzi dostawa, instalacja i uruchomienie następującego sprzętu: Część I - Zmywarka laboratoryjna - 1 sztuka, Część II - Zestaw do oznaczania tłuszczu metodą Gerbera - 1 zestaw, Część III - Dynamometr - 1 zestaw, Część IV - Zestaw do automatycznego miareczkowania - 1 zestaw, Część V - Autoklaw - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Załącznik ten zawiera szczegółowy opis parametrów technicznych i jakościowych, jakie musi spełniać sprzęt laboratoryjny oraz dodatkowe informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na sprzęt laboratoryjny będący przedmiotem zamówienia na okres i na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca musi zapewnić pełny i regularny serwis w miejscu zainstalowania danego sprzętu. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej w przypadku, jeśli specyfikę sprzętu określono poprzez podanie nazwy producenta/produktu z zastrzeżeniem, iż zaoferowany sprzęt będzie równoważny t.j. o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. Obowiązek wykazania równoważności sprzętu leży po stronie Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.95.90.00 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 38.43.45.60 - Analizatory chemiczne 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt V SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli przedstawi dokumenty w formie wymaganej przez Zamawiającego oraz o treści potwierdzającej spełnianie tych warunków. Wykonawcy niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt V, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez Wykonawcę lub upoważnione osoby, prawnie umocowane do jego reprezentowania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dla potwierdzenia, iż oferowany sprzęt laboratoryjny spełnia wymagania postawione w SIWZ Wykonawca przedstawia opis oferowanego sprzętu laboratoryjnego pod kątem spełniania wymogów postawionych w pkt III SIWZ i załączniku nr 5 do SIWZ, który stanowi jednocześnie wzór opisu - wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wypełnia załącznik nr 5 do SIWZ, opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Ponadto Wykonawca powinien przedstawić niżej wymienione dokumenty. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ. Formularz należy wypełnić i załączyć do oferty. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, w zakresie niniejszego postępowania, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giih.gov.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 02-737 Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6 E, pokój 223..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 02-737 Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6 E, pokój 223..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zmywarka laboratoryjna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia zawiera załącznik nr. 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.95.90.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do oznaczania tłuszczu metodą Gerbera - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia zawiera załącznik nr. 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamometr - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia zawiera załącznik nr. 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do automatycznego miareczkowania - 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia zawiera załącznik nr. 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówenia zawiera załącznik nr. 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.