Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Gliwice: Dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 304010 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych , Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w okresie 12 miesięcy. Wielkość zamówienia: 1) (PRO-1385) PAPIER A3 biały DO DRUKAREK LASEROWYCH, gramatura 160 +/-3 g/m2, grubość od 156 do 160 mic, białość min. 166 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 95 %, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 36 opak. 2) (PRO-1377) PAPIER A3 DO DRUKAREK LASEROWYCH, kolorowych i monochromatycznych gramatura 80 +/- 2 g/m2, grubość od 103 do 111 mic, białość min. 159 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,5-5,0 %, gładkość od 130 do 250 cm3/min (z obu stron), ryza zawiera 500 arkuszy - 418 ryz 3) (PRO-1386) Papier A3 ksero kolory intensywne, gramatura 80 +/-2 g/m2, ryza zawiera 500 arkuszy - 20 ryz 4) (PRO-1389) Papier A3 ksero kolory pastelowe, gramatura 80 +/- 2 g/m2, ryza zawiera 500 arkuszy - 25 ryz 5) (PRO-1387) PAPIER A4 biały DO DRUKAREK LASEROWYCH, gramatura 160 +/- 3 g/m2, grubość od 156 do 160 mic, białość min. 166 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 95 %, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 289 opak. 6) (PRO-1362) PAPIER A4 DO DRUKAREK LASEROWYCH, kolorowych i monochromatycznych gramatura 80 +/- 2 g/m2, grubość od 103 do 111 mic, białość min. 159 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,5-5,0 %, gładkość od 130 do 250 cm3/min (z obu stron), ryza zawiera 500 arkuszy, 18967 ryz 7) (PRO-1384) PAPIER A4 KSERO KOLOR gramatura 80 +/-2 g/m2 (kolory intensywne: czerwony, żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy, różowy), w ryzie 1 kolor, ryza zawiera 500 arkuszy - 184 ryz 8) (PRO-1376) PAPIER A4 KSERO KOLOR gramatura 80 +/-2 g/m2 (kolory pastelowe: żółty, zielony, niebieski, różowy), w ryzie 1 kolor, ryza zawiera 500 arkuszy - 164 ryz 9) (PRO-1391) Papier A4 ksero kolory intensywne, gramatura 120 +/-2 g/m2, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 94 opak. 10) (PRO-1390) Papier A4 ksero kolory pastelowe, gramatura 120 +/-2 g/m2, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 107 opak. 11) (PRO-1363) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 240x12 cali , ilość składanek: 600, ilość warstw: 3 - 33 opak. 12) (PRO-1374) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 240x12 cali, ilość składanek: 900, ilość warstw: 2 - 19 opak. 13) (PRO-1365) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 240x12 cali, ilość składanek: 2000, ilość warstw: 1 - 26 opak. 14) (PRO-1380) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 360x12 cali, ilość składanek: 2000, ilość warstw: 1 - 2 opak. 15) (PRO-1383) PAPIER DO DRUKAREK IGŁOWYCH komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, bez nadruku format: 375x12 cali, ilość składanek: 2000, ilość warstw: 1 - 12 opak. 16) (PRO-1395) Papier do drukarek igłowych komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, kolor bez nadruku, format: 240x6, ilość składanek: 1800, ilość warstw: 2 - 77 opak. 17) (PRO-1388) Papier do plotera w kolorze białym, format A1, szerokość: 610mm, długość: 50m, gramatura min. 90 g/m2, szerokość glizy: 2cale - 8 rolek 18) (PRO-1378) Papier FAX, gramatura 55g/m2, wymiary: 15m x 210 mm - 25 rolek 19) (PRO-1372) Papier FAX, gramatura 55g/m2, wymiary: 30m x 210mm - 96 rolek 20) (PRO-1373) Papier FAX, gramatura 55g/m2, wymiary: 30m x 216mm - 32 rolek 21) (PRO-1364) PAPIER KSERO A3 DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, gramatura 80 +/-2 g/m2, grubość od 100 do 111 mic, białość min. 146 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 %, ryza zawiera 500 ark. - 211 ryz 22) (PRO-1369) PAPIER KSERO A4 BIAŁY, np. do wizytówek, dyplomów, gramatura 250 +/-2 g/m2, opakowanie zawiera 250 arkuszy - 107 opak. 23) (PRO-1382) PAPIER KSERO A4 DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, gramatura 80 +/-2 g/m2, grubość od 100 do 111 mic, białość min. 146 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 %, ryza zawiera 500 arkuszy - 5155 ryz 24) (PRO-1381) PAPIER KSERO A4 MIX KOLORÓW INTENSYWNYCH, gramatura 80 +/-2 g/m2 (kolory:czerwony, żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy, różowy), w ryzie min. 4 kolory, opakowanie zawiera 100 arkuszy - 170 opak. 25) (PRO-1379) PAPIER KSERO A4 MIX KOLORÓW PASTELOWYCH, gramatura 80 +/- 2 g/m2 (kolory: żółty, zielony, niebieski, różowy), w ryzie min. 4 kolory, opakowanie zawiera 100 arkuszy - 157 opak. 26) (PRO-1415) Papier ozdobny format A-4, np. do zaproszeń, dyplomów, kart okolicznościowych, powlekany z dodatkiem perłowego pigmentu, tłoczony jednostronnie, gramatura 215 +/- 2 g/m2, kolor srebrny, opakowanie zawiera 20 arkuszy - 30 opak. 27) (PRO-1416) Papier ozdobny format A-4, np. do zaproszeń, dyplomów, wizytówek, metalizowany obustronnie, gramatura 120 +/- 2 g/m2, kolor: kremowy, złoty, opakowanie zawiera 20 arkuszy - 33 opak. 28) (PRO-1366) Papier w rolce, gramatura 80 g/m2, wymiary 175 m x 420 mm, średnica rolki 76 mm - 8 rolek 29) (PRO-1370) PAPIER W ROLCE, gramatura 80 g/m2, wymiary 175 m x 914 mm, średnica rolki 76 mm - 2 rolek 30) (PRO-1367) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, 50 m x 594 mm, średnica rolki 76 mm - 1 rolka 31) (PRO-1394) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 1118 mm, średnica rolki 50 mm - 3 rolek 32) (PRO-1368) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 610 mm, średnica rolki 76 mm - 4 rolek 33) (PRO-1371) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 914 mm, średnica rolki 76 mm - 8 rolek..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Kupujący dopuszcza zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu produktów innych niż wycenione przez Sprzedawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, w przypadku gdy produkty wyszczególnione w formularzu zostaną wycofane z produkcji lub będą czasowo niedostępne na rynku lub zostaną zastąpione przez inne produkty. Nowo zaoferowane produkty muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie nowo oferowanych produktów, jednak ceny nie mogą być wyższe od cen przedstawionych w dniu składania oferty. Sprzedawca przed dokonaniem dostawy zobowiązany będzie uzyskać na piśmie, faksem lub mailem akceptację Kupującego na zmianę w przedmiocie umowy i zaoferowaniu innych produktów, wykazując, że nowo zaoferowane produkty posiadają wszystkie parametry opisane w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku braku akceptacji, Sprzedawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową. 2. Dostarczenie produktów innych niż wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy bez uprzedniej zgody Kupującego będzie traktowane jako dostarczenie towaru wadliwego. 3. Kupujący przewiduje zmianę danych zawartych w załączniku nr 2 do umowy. W przypadku zmiany miejsca dostaw towaru Kupujący określi nowe miejsce dostawy towaru na obszarze miasta Gliwice. 4. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany płatnika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzedu Miejskiego
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach,
ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, III piętro, pokój 363.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, III piętro, pokój 363.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, który udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązali się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Podłączenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Portowej 23-25 i 27-29 w Gliwicach do sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z likwidacją szamb.
- Zakup wraz z dostawą obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników
- Modernizacja obiektu- utworzenie mini-siłowni przy szkole(GBO)
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON - GCER w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.