eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPCFE.272.103.2011 Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu zajęć grupowych oraz indywidualnych porad dla uczniów szkół objętych projektami realizowanymi przez PCFE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Nowy Sącz: PCFE.272.103.2011 Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu zajęć grupowych oraz indywidualnych porad dla uczniów szkół objętych projektami realizowanymi przez PCFE.
Numer ogłoszenia: 304034 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.103.2011 Usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu zajęć grupowych oraz indywidualnych porad dla uczniów szkół objętych projektami realizowanymi przez PCFE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) usługi w zakresie doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości polegające na przeprowadzeniu zajęć grupowych oraz indywidualnych porad dla uczniów 21 gimnazjów, dla których organem prowadzącym jest 7 gmin powiatu nowosądeckiego w ramach projektu Aktywnie w przyszłość; b) usługi w zakresie doradztwa zawodowego polegające na przeprowadzeniu zajęć grupowych dla uczniów 2 ponadgimnazjalnych szkół zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu Profesjonalista na rynku gastronomicznym. 2. Zamówienie zostało podzielone na 22 (dwadzieścia dwa) pakiety (części): A. Pakiety (części) realizowane w ramach projektu pn. Aktywnie w przyszłość: Pakiet 1: Zespół Szkół w Chełmcu łącznie 350 godzin lekcyjnych, w tym 80 godzin na zajęcia grupowe i 270 godzin na porady indywidualne Pakiet 2: Zespół Szkół w Chomranicach łącznie 140 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 100 godzin na porady indywidualne Pakiet 3: Zespół Szkół w Paszynie łącznie 125 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 85 godzin na porady indywidualne Pakiet 4: Zespół Szkół w Piątkowej łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne Pakiet 5: Zespół Szkół w Świniarsku łącznie 135 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 95 godzin na porady indywidualne Pakiet 6: Zespół Szkół w Trzetrzewinie łącznie 120 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 80 godzin na porady indywidualne Pakiet 7: Zespół Szkół w Wielogłowach łącznie 180 godzin lekcyjnych, w tym 24 godziny na zajęcia grupowe i 156 godzin na porady indywidualne Pakiet 8: Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Królowej Górnej łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 48 godzin na zajęcia grupowe i 82 godziny na porady indywidualne Pakiet 9: Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Mystkowie łącznie 112 godzin lekcyjnych, w tym 24 godziny na zajęcia grupowe i 88 godzin na porady indywidualne Pakiet 10: Samorządowe Centrum Edukacji Szkolnej w Bereście łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne Pakiet 11: Publiczne Gimnazjum w Tyliczu łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne Pakiet 12: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Zagorzynie łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne Pakiet 13: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Jazowsku łącznie 220 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 156 godzin na porady indywidualne Pakiet 14: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łącku łącznie 299 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 235 godzin na porady indywidualne Pakiet 15: Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Łososinie Dolnej łącznie 260 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 196 godzin na porady indywidualne Pakiet 16: Gimnazjum w Tęgoborzu łącznie 230 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 166 godzin na porady indywidualne Pakiet 17: Publiczne Gimnazjum w Nawojowej łącznie 350 godzin lekcyjnych, w tym 80 godzin na zajęcia grupowe i 270 godzin na porady indywidualne Pakiet 18: Gimnazjum im. Ks. Józefa Woźniackiego w Rytrze łącznie 150 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 110 godzin na porady indywidualne Pakiet 19: Gimnazjum w Marcinkowicach łącznie 110 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 70 godzin na porady indywidualne Pakiet 20: Zespół Szkół w Librantowej łącznie 110 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 70 godzin na porady indywidualne Pakiet 21: Zespół Szkół w Kamionce Wielkiej łącznie 170 godzin lekcyjnych, w tym 56 godzin na zajęcia grupowe i 114 godzin na porady indywidualne B. Pakiet (część) zamówienia realizowana w ramach projektu pn. Profesjonalista na rynku gastronomicznym: Pakiet 22: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej oraz Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu łącznie 45 godzin lekcyjnych zajęć grupowych, w tym 5 godzin dla 1 (jednej) grupy w ZSP im. Wincentego Witosa w Nawojowej oraz 40 godzin dla 2 (dwóch) grup w ZSP w Starym Sączu (po 20 godzin na każdą grupę). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie pakiety. 4. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w ramach projektu Aktywnie w przyszłość (pakiety od 1 do 21): 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 3 711 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna - 45 minut) zajęć grupowych i indywidualnych porad, z czego planuje się: a) 1 551 godzin lekcyjnych zrealizować w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 23.12.2011 r.; b) 2 160 godzin lekcyjnych zrealizować w okresie od dnia 02.01.2012 r. do dnia 29.06.2012 r. Planuje się realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z następującym podziałem: 1. Zespół Szkół w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 9, 33-395 Chełmiec - 140 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 210 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 350 godzin w roku szkolnym 2011/2012 2. Zespół Szkół w Chomranicach, Chomranice 12, 33-394 Klęczany - 56 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 84 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 140 godzin w roku szkolnym 2011/2012 3. Zespół Szkół w Paszynie, Paszyn 410, 33-326 Mogilno - 59 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 66 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 125 godzin w roku szkolnym 2011/2012 4. Zespół Szkół w Piątkowej, Piątkowa 1, 33-300 Nowy Sącz - 58 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 72 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 130 godzin w roku szkolnym 2011/2012 5. Zespół Szkół w Świniarsku, Świniarsko 132, 33-395 Chełmiec - 57 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 78 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 135 godzin w roku szkolnym 2011/2012 6. Zespół Szkół w Trzetrzewinie, Trzetrzewina 193, 33-395 Chełmiec - 54 godziny w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 66 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 120 godzin w roku szkolnym 2011/2012 7. Zespół Szkół w Wielogłowach, 33-311 Wielogłowy - 72 godziny w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 108 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 180 godzin w roku szkolnym 2011/2012 8. Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Królowej Górnej, Królowa Górna 16, 33-334 Kamionka Wielka - 58 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 72 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 130 godzin w roku szkolnym 2011/2012 9. Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Mystkowie, Mystków 208, 33-334 Kamionka Wielka - 52 godziny w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 60 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 112 godzin w roku szkolnym 2011/2012 10. Samorządowe Centrum Edukacji Szkolnej w Bereście, Berest, 33-380 Krynica-Zdrój - 58 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 72 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 130 godzin w roku szkolnym 2011/2012 11. Publiczne Gimnazjum w Tyliczu, ul. Kazimierza Wielkiego 9, 33-383 Tylicz - 58 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 72 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 130 godzin w roku szkolnym 2011/2012 12.Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Zagorzynie, Zagorzyn 172, 33-390 Łącko - 58 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 72 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 130 godzin w roku szkolnym 2011/2012 13. Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Jazowsku, Jazowsko 171, 33-389 Jazowsko - 88 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 132 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 220 godzin w roku szkolnym 2011/2012 14. Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łącku, Łącko, 33-390 Łącko - 119 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 180 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 299 godzin w roku szkolnym 2011/2012 15. Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Łososinie Dolnej, Łososina Dolna, 33-314 Łososina Dolna - 104 godziny w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 156 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 260 godzin w roku szkolnym 2011/2012 16. Gimnazjum w Tęgoborzu, Tęgoborze, 33-312 Tęgoborze - 92 godziny w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 138 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 230 godzin w roku szkolnym 2011/2012 17. Publiczne Gimnazjum w Nawojowej, Nawojowa, 33-335 Nawojowa - 140 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 210 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 350 godzin w roku szkolnym 2011/2012 18. Gimnazjum im. Ks. Józefa Woźniackiego w Rytrze, Rytro 99, 33-343 Rytro - 60 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 90 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 150 godzin w roku szkolnym 2011/2012 19. Gimnazjum w Marcinkowicach, Marcinkowice 1, 33-393 Marcinkowice - 50 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 60 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 110 godzin w roku szkolnym 2011/2012 20. Zespół Szkół w Librantowej, Librantowa 86, 33-300 Nowy Sącz - 50 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 60 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 110 godzin w roku szkolnym 2011/2012 21. Zespół Szkół w Kamionce Wielkiej, Kamionka Wielka, 33-334 Kamionka Wielka - 68 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 102 godziny w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 170 godzin w roku szkolnym 2011/2012 Łącznie: 1551 godzin w terminie od dnia podpisania umowy do 23.12.2011 r., 2160 godzin w terminie od 02.01.2012 r. do 29.06.2012 r., tj. łącznie 3711 godzin w roku szkolnym 2011/2012 2) Celem zajęć jest wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. 3) Do zadań doradcy zawodowego należeć będzie w szczególności: a) diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, b) udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących m.in. poziomów kształcenia, typów i rodzajów szkół, możliwości kontynuowania nauki i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, c) prowadzenie zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej, d) udzielanie indywidualnych porad uczniom. 4) Uczestnikami uprawnionymi do udziału w zajęciach grupowych są uczniowie gimnazjów zakwalifikowani do projektu na rok szkolny 2011/2012. Informacja o uczestnikach zostanie przekazana Wykonawcy przez Koordynatora szkolnego Projektu w każdej szkole indywidualnie. Możliwy jest udział pozostałych uczniów szkoły w zajęciach grupowych w formie wolnego słuchacza za zgodą doradcy zawodowego. Zamawiający zakłada wypracowanie 8 godzin lekcyjnych dla jednej grupy liczącej minimum 10 osób, z zastrzeżeniem, że wolni słuchacze nie są wliczani do wymaganej minimalnej liczby osób w grupie. Potwierdzeniem przeprowadzenia zajęć grupowych będą podpisy uczestników na liście obecności sporządzanej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do wzoru umowy stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Listy obecności powinny być sporządzane w sposób umożliwiający jednoznaczne stwierdzenie, że dana grupa wypracowała 8 godzin lekcyjnych zajęć. 5) Uczestnikami uprawnionymi do korzystania z indywidualnych porad są uczniowie gimnazjów zakwalifikowani do projektu na rok szkolny 2011/2012. Zakłada się, że w ramach poradnictwa indywidualnego liczba godzin przeznaczonych dla jednego ucznia wyniesie co najmniej 1 godzinę lekcyjną. Liczba ta może ulec podwojeniu w zależności od potrzeb ucznia. 6) Potwierdzeniem przeprowadzenia indywidualnych porad będzie: a) Indywidualna karta usługi doradczej sporządzona dla każdego uczestnika oddzielnie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do wzoru umowy będącego załącznikiem do specyfikacji (na każdym spotkaniu); b) Raport określający ścieżkę rozwoju zawodowego ucznia sporządzony odrębnie dla każdego uczestnika wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do wzoru umowy będącego załącznikiem do specyfikacji (po wszystkich spotkaniach). 7) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć. 8) Porady indywidualne i zajęcia grupowe odbywać się będą w godzinach dogodnych dla uczniów zgodnie z ustalonym harmonogramem, o którym mowa w ppkt 10). 9) Porady indywidualne i zajęcia grupowe odbywać się będą w siedzibach szkół wskazanych w ppkt 1). Szkoła udostępnia nieodpłatnie sale do realizacji usługi. 10) Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie miesięcznych harmonogramów realizacji przedmiotu zamówienia w porozumieniu z Koordynatorem szkolnym Projektu zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego: a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego do piątego dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego, a w miesiącu październiku w terminie do 3 dni od podpisania umowy, b) harmonogram powinien uwzględniać dni i godziny, w których doradca zawodowy będzie do dyspozycji uczniów w szkole, wskazanej w ppkt 1) oraz powinien być ustalony w taki sposób, aby umożliwić jak największą dostępność doradcy zawodowego dla uczniów, c) harmonogram winien uwzględniać proporcjonalny, w miarę symetryczny podział liczby godzin w okresie realizacji umowy, aby możliwe było zrealizowanie wszystkich godzin w ramach usługi, d) przedłożone harmonogramy powinny być niezmienne. W wyjątkowych sytuacjach, spowodowanych sytuacjami losowymi albo siłą wyższą, harmonogram może być zmieniony. Zamawiający uzna zmianę za skuteczną, jeżeli o zmianie harmonogramu zostanie poinformowany najpóźniej na dzień przed planowaną zmianą poprzez złożenie w siedzibie Zamawiającego formularza zmian do harmonogramu zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o zmianie terminu zajęć Koordynatora szkolnego Projektu oraz uczestników. 11) Wykonawca zobowiązany jest zadbać o sprawność i atrakcyjność prowadzonych zajęć grupowych oraz porad indywidualnych. Oznacza to dołożenie wszelkiej staranności w celu wyeliminowania sytuacji, w których nie będą się one odbywać z powodu braku uczniów w terminach określonych w harmonogramie. 12) W przypadku, gdy uczeń nie stawi się w czasie dyspozycyjności doradcy wynikającej z ustalonego harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania o tym fakcie Koordynatora szkolnego Projektu i Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem, a następnie pisemnie. 13) W przypadku, o którym mowa w ppkt 12) obowiązkiem Wykonawcy będzie wypracowanie godzin zajęć grupowych i porad indywidualnych, które się nie odbyły, w innym terminie uzgodnionym z Koordynatorem szkolnym Projektu. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować Zamawiającego o planowanym czasie zrealizowania godzin zajęć i porad, które się nie odbyły. 14) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie na każdym spotkaniu prowadzić: listę obecności, karty doradcze uczniów z datą i liczbą godzin udzielonych indywidualnych porad. Po wszystkich spotkaniach Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia odrębnie dla każdego uczestnika Raportu określającego ścieżkę rozwoju zawodowego ucznia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do wzoru umowy będącego załącznikiem do specyfikacji. 15) Wykonawca ma obowiązek brać udział w badaniach monitorujących efektywność projektu. 5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w ramach projektu Profesjonalista na rynku gastronomicznym (pakiet 22): 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie łącznie 45 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna - 45 minut) zajęć grupowych, z czego: a) 5 godzin dla 1 (jednej) grupy (14 uczestników) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Nawojowej oraz b) 40 godzin dla 2 (dwóch) grup (łącznie 35 uczestników) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (po 20 godzin na każdą grupę). Zajęcia należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2011 r. 2) Celem zajęć jest wspomaganie uczniów w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu przy wykorzystaniu aktywnych metod pracy. 3) Do zadań doradcy zawodowego należeć będzie w szczególności: a) diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej, b) udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych dotyczących m.in. poziomów kształcenia, typów i rodzajów szkół, możliwości kontynuowania nauki i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, c) prowadzenie zajęć aktywizujących, przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników, o których mowa w pkt 1) ppkt a) i b). 5) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć. 6) Zajęcia grupowe odbywać się będą w godzinach dogodnych dla uczniów zgodnie z ustalonym harmonogramem, o którym mowa w pkt 8). 7) Zajęcia grupowe odbywać się będą w siedzibach szkół wskazanych w pkt 1) ppkt a) i b). Szkoła udostępnia nieodpłatnie sale do realizacji usługi. 8) Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego obejmującego cały okres realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram do akceptacji Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, b) przedłożony harmonogram powinien być niezmienny. W wyjątkowych sytuacjach, spowodowanych sytuacjami losowymi albo siłą wyższą, harmonogram może być zmieniony. Zamawiający uzna zmianę za skuteczną, jeżeli o zmianie harmonogramu zostanie poinformowany najpóźniej na dzień przed planowaną zmianą poprzez złożenie w siedzibie Zamawiającego formularza zmian do harmonogramu zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia zmian z Dyrektorem szkoły oraz do poinformowania uczestników o zmianie terminu zajęć. 9) Wykonawca zobowiązany jest zadbać o sprawność i atrakcyjność prowadzonych zajęć grupowych. Oznacza to dołożenie wszelkiej staranności w celu wyeliminowania sytuacji, w których nie będą się one odbywać z powodu braku uczniów w terminach określonych w harmonogramie. 10) W przypadku, gdy zajęcia nie odbędą się z powodu braku uczniów w terminach określonych w harmonogramie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego informowania o tym fakcie Koordynatora szkolnego Projektu i Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem, a następnie pisemnie. 11) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie na każdym spotkaniu prowadzić listę obecności wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do wzoru umowy będącego załącznikiem do specyfikacji. 12) Wykonawca ma obowiązek brać udział w badaniach monitorujących efektywność projektu. 6. Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość osób gwarantującą prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w realizacji zamówienia brało udział co najmniej tyle osób, spełniających warunki określone w pkt. 19 specyfikacji, na ile pakietów Wykonawca składa ofertę. 7. Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą przy realizacji niniejszego zamówienia. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Wykonawca powinien w szczególności dysponować minimum taką ilością osób, na ile pakietów składa ofertę. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje/uprawnienia do realizacji usługi, tj.: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego lub uprawnienia doradcy zawodowego określone w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia: oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji) oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcfe.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118, Grzegorz Poręba..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118, Dziennik Podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w zakresie pakietów od 1 do 21 jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu Aktywnie w przyszłość ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Zamówienie w zakresie pakietu 22 jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu Profesjonalista na rynku gastronomicznym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Szkół w Chełmcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 350 godzin lekcyjnych, w tym 80 godzin na zajęcia grupowe i 270 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Szkół w Chomranicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 140 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 100 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Szkół w Paszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 125 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 85 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zespół Szkół w Piątkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zespół Szkół w Świniarsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 135 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 95 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zespół Szkół w Trzetrzewinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 120 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 80 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zespół Szkół w Wielogłowach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 180 godzin lekcyjnych, w tym 24 godziny na zajęcia grupowe i 156 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Królowej Górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 48 godzin na zajęcia grupowe i 82 godziny na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Mystkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 112 godzin lekcyjnych, w tym 24 godziny na zajęcia grupowe i 88 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Samorządowe Centrum Edukacji Szkolnej w Bereście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Publiczne Gimnazjum w Tyliczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Zagorzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 130 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 90 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Jazowsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 220 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 156 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zespół Szkolno - Gimnazjalny w Łącku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 299 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 235 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zespół Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Łososinie Dolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 260 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 196 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Gimnazjum w Tęgoborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 230 godzin lekcyjnych, w tym 64 godziny na zajęcia grupowe i 166 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Publiczne Gimnazjum w Nawojowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 350 godzin lekcyjnych, w tym 80 godzin na zajęcia grupowe i 270 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Gimnazjum im. Ks. Józefa Woźniackiego w Rytrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 150 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 110 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Gimnazjum w Marcinkowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 110 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 70 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zespół Szkół w Librantowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 110 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin na zajęcia grupowe i 70 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zespół Szkół w Kamionce Wielkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 170 godzin lekcyjnych, w tym 56 godzin na zajęcia grupowe i 114 godzin na porady indywidualne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im Wincentego Witosa w Nawojowej oraz Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łącznie 45 godzin lekcyjnych zajęć grupowych, w tym 5 godzin dla 1 (jednej) grupy w ZSP im. Wincentego Witosa w Nawojowej oraz 40 godzin dla 2 (dwóch) grup w ZSP w Starym Sączu (po 20 godzin na każdą grupę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.