Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Nowy Wiśnicz: sukcesywne dostawy mięs i ich przetworów przez okres 1 roku.
Numer ogłoszenia: 304049 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 612-85-66, faks 014 6128569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy mięs i ich przetworów przez okres 1 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Asortyment kod CPV Przewidywana roczna wielkość zamówienia /kg/ 1. Mięso wołowe gulaszowe - mięso karku, podgardla, udźca, bez ścięgien z zawartością tłuszczu do 5% 15111190-7 PN-88/A-82003 PN-65/A-82000 PN/A-82014 8.500,00 Mięso wieprzowe gulaszowe - mięso z szynki, łopatki, karczku i schabu bez ścięgien z zawartością tłuszczu do 8% 15113000-3 PN-86/A-82002 PN-65/A-82000 PN/A-82014 4.000,00 Pieczeń wiedeńska 15131130-5 PN-A-82007 1.000,00 Salceson zwykły 15131130-5 PN-A-82007 1.100,00 Kiełbasa mortadela 15131130-5 PN-A-82007 2.400,00 Kiełbasa zwyczajna 15131130-5 PN-A-82007 4.500,00 Lencz 15131130-5 PN-A-82007 2.400,00 Parówki cienkie wieprzowe 15131130-5 PN-A-82007 2.100,00 Szynka tyrolska 15131130-5 PN-A-82007 1.200,00 Kaszanka 15131134-3 PN-A-82007 500,00 Kiełbasa drobiowa cienka 15131135-0 PN-A-86526 1.400,00 Parówki cienkie drobiowe 15131135-0 PN-A-86526 400,00 Kiełbasa szynkowa drobiowa 15131135-0 PN-A-86526 900,00 Pasztetowa domowa 15131310-1 PN-A-82007 600,00 Boczek gotowany wędzony 15131220-3 PN-A-82007 700,00 Słonina bez skóry 15412100-0 PN-85/A-85800 900,00 Smalec 15412100-0 PN-90/A-85802 900,00 2. Konserwa wieprzowa z otwieraczem 15131000-5 PN-A-82022 skład - wyłącznie oparty na mięsie wieprzowym 2.000,00 Pasztet wieprzowy - kons. z otwieraczem 15131300-8 PN-A-82022 900,00 Pasztet drobiowy - kons. z otwieraczem 15131300-8 PN-A-86525 skład - wyłącznie oparty na drobiu 900,00 3. Ćwiartka kurczaka tylnia mrożona 15112100-7 PN-A-86524 800,00 Wątroba drobiowa mrożona 15112300-9 PN-A-86524 1.400,00 Mięso gulaszowe z indyka - mięso bez skóry i kości z zawartością tłuszczu do 4% 15112120-3 PN-A-86524 400,00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.11.90-7, 15.13.10.00-5, 15.11.21.20-3, 15.41.21.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny
32-720 Nowy Wiśnicz
Dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny 32-720 Nowy Wiśnicz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.12.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz ich przetworów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.11.90-7, 15.11.30.00-3, 15.41.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy konserw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.13.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy mięs i wątroby - drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Audyt
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2080K Kopaliny - Stary Wiśnicz w miejscowościach Wiśnicz Mały i Stary Wiśnicz
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2079K Nowy Wiśnicz - Chronów w miejscowościach Stary Wiśnicz, Leksandrowa, Łomna
- Zakup kruszywa drogowego przeznaczonego do bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Rozbiórka istniejącego mostu o nr JNI 30004932 i budowa nowego mostu na potoku Polanka wraz z budową dojazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1444K Uszew - Nowy Wiśnicz - Nieznanowice w m. Nieprześnia
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.