Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Kraków: dostawa mebli (biurowych, metalowych, kuchennych) oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 304060 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3921 338, faks 12 3921956.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli (biurowych, metalowych, kuchennych) oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych, metalowych, kuchennych oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie, trzy lub cztery części, na jakie podzielony został przedmiot zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków. Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej wyrażonej w złotych kwoty 134 000,00 euro..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Pozostałe dokumenty, jakie należy załączyć do oferty: a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz, b) formularz cenowy, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 1A/B/C/D do siwz (w zależności od części na którą składana jest oferta), c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2A/B/C/D do siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.uv.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, Wydział Certyfikacji i Budżetu Urzędu, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, Oddział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój nr 343.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 12:30, miejsce: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków - na dzienniku podawczym (parter, pokój nr 24).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonywania zamówienia - wspólny dla wszystkich części zamówienia: 21 dni (3 tygodnie) od dnia podpisania umowy. 2. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert: 1) Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium cena zostanie obliczona według wzoru: C = (Cmin/Cob) x 95 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert Cob - cena oferty badanej 2) Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia zostanie przyznana według następujących zasad (wspólne dla wszystkich części zamówienia): Wykonawca otrzyma: 5 punktów - jeśli zadeklaruje termin realizacji zamówienia 14 dni kalendarzowych 0 punktów - jeśli zadeklaruje termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowych UWAGA: Wykonawca może zaoferować tylko 14 dni lub 21 dni w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia. 3) Korzystając z powyższego wzoru i określonych zasad przyznania punktacji zamawiający obliczy wartość punktową każdej oferty dla każdej z części: a) maksymalną liczbę punktów (95) w kryterium cena otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, natomiast pozostali wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z powyższym wzorem, b) maksymalną liczbę punktów (5) w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia otrzyma wykonawca, który zaproponuje krótszy termin realizacji zamówienia (14 dni kalendarzowych), natomiast wykonawcy, którzy zaproponują termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowych, otrzymają 0 (zero) punktów zgodnie z powyższymi zasadami. 4) Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, otrzymaną w wyniku zsumowania punktów uzyskanych w kryterium cena i w kryterium skrócenie terminu realizacji zamówienia, natomiast pozostali wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów. 5) Zamawiający udzieli zamówienia na daną część wykonawcy, który w tej części złoży ofertę najkorzystniejszą. 3. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa mebli biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa mebli biurowych, których wykaz stanowi załącznik nr 1A do siwz (formularz cenowy dla części I zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2A do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa foteli i krzeseł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa foteli i krzeseł, których wykaz stanowi załącznik nr 1B do siwz (formularz cenowy dla części II zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2B do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa mebli metalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa mebli metalowych, których wykaz stanowi załącznik nr 1C do siwz (formularz cenowy dla części III zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2C do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa mebli kuchennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części nr 4 jest dostawa mebli kuchennych, których wykaz stanowi załącznik nr 1D do siwz (formularz cenowy dla części IV zamówienia). Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2Ddo siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. skrócenie terminu realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Dostawa wyposażenia do pracowni Fablab w Chrzanowie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.