eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Ogłoszenie nr 304078 - 2016 z dnia 2016-08-31 r.

Wrocław: Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302034


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny 27894200000, ul. ul. Świdnicka  35, 50066   Wrocław, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 713 708 800, faks 813 708 852, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.opera.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/ZWR/18/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ekspozycja reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów w formacie B1 na słupach ogłoszeniowych rozmieszczonych na terenie Wrocławia w ilości do 200 sztuk miesięcznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Opery Wrocławskiej. Ekspozycja 1 plakatu trwać będzie co najmniej 2 tygodnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79341000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej poprzez rozklejenie i ekspozycję plakatów Opery Wrocławskiej na słupach ogłoszeniowych - jako zamówienie częściowe.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT31240.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REKLAMA TĘCZOWA J. Dudzik, A. Majorczyk,W. Posędek Sp. Jawna,  ,  Tęczowa 48/2,  53-602,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38425,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38425,00Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38425,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt.1 lit.a  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt.1 lit.a ustawy Pzp. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej Zamawiającego wraz z montażem i demontażem plakatów o wymiarach B1.Zastosowano tryb z wolnej ręki ze względu na przyczyny o obiektywnym charakterze. Na podstawie umowy nr 50/BRH.HR/R/61/2014 zawartej Gminą Wrocław Wykonawca: REKLAMA TĘCZOWA Sp. Jawna jest jedynym dysponentem słupów ogłoszeniowych na terenie m. Wrocławia. Reklama na słupach ogłoszeniowych jest bardzo atrakcyjną lokalizacją na promocję wydarzeń operowych ze względu na to, że każdego dnia dociera ona do wielu tysięcy osób ,przemieszczających się po terenie m. Wrocławia. Plakaty na słupach są doskonale widoczne dla wszystkich osób. Stąd też przekaz promocyjny jest bardzo silny i skutecznie dociera do potencjalnych widzów (zarówno Polaków jak i obcokrajowców). W związku z powyższym znajduje zastosowanie przepisów ustawy Pzp w zakresie art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a) gdyż na rynku obiektywnie rzecz biorąc istnieje tylko jeden Wykonawca zdolny zrealizować niniejsze zamówienie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.